Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Focus 1.8 TDCI-Не пали/Вече в движение

Мнение от NoGood » 20 яну 2011, 07:43

Здравейте,колеги.
Оставих го без гориво и то се случи заради 1-2 бензиностанции,които не бяха се вързали с митници и нямаше начин да се зареди.. :evil: Та както и да е..
По пътя ми угаси.Първо му сипах около 4-5 литра и запали,но после пак угаси и така си я закарах в гаража на дърпане..Оня ден налях около +10 литра и пак почнах да въртя,но НЕ та НЕ.Питам наляво надясно как да подкача и всеки вика "върти тя ше запали" .. аз ше въртя ама до кога?Докато не бутна акумулатора ли ? Та ако някой е изпадал в такава ситуация на комън-рейл да казва или някой по-запознат. :):
Последна промяна от NoGood на 23 яну 2011, 18:30, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 09:09

смъкни горивния филтър и го напълни с нафта .. недей въртя дълго че нафтовата помпа на сухо и вземаш акъла

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от MapTo_D » 20 яну 2011, 17:00

Може и да не го сваляш филтъра, махни маркучите само и пълни с нафта докато прелее, като запалиш след това я изфорсирай да не изгасне отново... При мен така миналата зима си сменях сам филтъра и при палене не подадох газ и изгасна, след това не можа да запали че се налага да ходя с шише на бензиностанция за половин литър нафта и...абе големи схеми :lol:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 18:52

Докато не изгониш ВЪЗДУХА от системата така ще е .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от supernatural » 20 яну 2011, 18:58

нямаш ли ръчна пома за поткачане, ако имаш поткачи докато бутона стане твърд, ако нямаш както колегите казаха пълниш филтера, после отвиваш тръбичката на една или 2 дюзи и въртиш докато започне да излиза нафта от тръбичките, така ше изкараш въздуха от помпата завиваш тръбичките и треа да запали, подаваш газ докато изчисти въздуха от системата! аз така се мъчих преди по 2пати зареждах акомулатора, после хванах цаката, успех колега

NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от NoGood » 20 яну 2011, 19:25

MapTo_D написа:Може и да не го сваляш филтъра, махни маркучите само и пълни с нафта докато прелее, като запалиш след това я изфорсирай да не изгасне отново... При мен така миналата зима си сменях сам филтъра и при палене не подадох газ и изгасна, след това не можа да запали че се налага да ходя с шише на бензиностанция за половин литър нафта и...абе големи схеми :lol:
Марто,тези маркучи на някакъв штифт ли са или просто се отвиват,щото до сега не съм го барал и не съм наясно дотолкова..И та доколкото разбрах при това,че няма ръчно подкачане,трябва да напълня филтъра и да му изкарам маркучите.Паля,форсирам и като почне да пуска нафта през маркучите,гася и просто си завивам маркучите обратно и всичко трябва да е ок.
Благодаря на всички. :D:

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 19:58

supernatural написа:нямаш ли ръчна пома за поткачане, ако имаш поткачи докато бутона стане твърд, ако нямаш както колегите казаха пълниш филтера, после отвиваш тръбичката на една или 2 дюзи и въртиш докато започне да излиза нафта от тръбичките, така ше изкараш въздуха от помпата завиваш тръбичките и треа да запали, подаваш газ докато изчисти въздуха от системата! аз така се мъчих преди по 2пати зареждах акомулатора, после хванах цаката, успех колега
мне ,колите от тоя век нямат .. от миналия имаха ...
целия ти пост е глупост нямаш представа от тоя мотор тдци ... не се пали с разкачени маркучи ,след като се напълни филтъра маркучите се монтират и така палиш .. в никакъв случай не развиваш тръбичка захранваща дюза !
Последна промяна от Alexi на 20 яну 2011, 20:01, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от MapTo_D » 20 яну 2011, 19:59

NoGood написа:
MapTo_D написа:Може и да не го сваляш филтъра, махни маркучите само и пълни с нафта докато прелее, като запалиш след това я изфорсирай да не изгасне отново... При мен така миналата зима си сменях сам филтъра и при палене не подадох газ и изгасна, след това не можа да запали че се налага да ходя с шише на бензиностанция за половин литър нафта и...абе големи схеми :lol:
Марто,тези маркучи на някакъв штифт ли са или просто се отвиват,щото до сега не съм го барал и не съм наясно дотолкова..И та доколкото разбрах при това,че няма ръчно подкачане,трябва да напълня филтъра и да му изкарам маркучите.Паля,форсирам и като почне да пуска нафта през маркучите,гася и просто си завивам маркучите обратно и всичко трябва да е ок.
Благодаря на всички. :D:
Маркучите са 3 общо, не помня точно но май само от едно място се пълнеше, те са с едни странни щипки, като ги свалях моите 2 от тях се счупиха даже. Аз лично не съм отвивал никви дюзи и т.н. напълних филтъра, сложих всички маркучи, завъртях и като запали я изфорсирах за 2-3 секунди за да не изгасне отново.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 20:05

Не сваляй маркучи, разхлаби гайките на тръбите за високо налягане,-дюзите, и върти на стартер, до като протече нафта, затегни добре , и пали !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

NoGood
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 30 май 2010, 14:18
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115hp '04
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от NoGood » 20 яну 2011, 20:07

Сега схванах.. мен не ми беше ясно как става обезвъдзушаването.
Марто,гледах ги и аз тея маркучи ама 3 са и как да избегна тоя момент както при теб със счупените "човки"? Изобщо нямам възможност и време да ходя после да търся нови и т.н.Кой е точния и има ли начин да се разбере? Ей веднъж да го запаля само..вече ако го оставя без нафта!! :?

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 20:12

ЯЛТА написа:Не сваляй маркучи, разхлаби гайките на тръбите за високо налягане,-дюзите, и върти на стартер, до като протече нафта, затегни добре , и пали !
поредния бисер .. колеги ,в тия тръбички се вдига до 2000 бара (ДВЕ ХИЛЯДИ БАРА !) налягане ,това осмисляте ли го колко е много .. шанса да се появи теч след развиване/завиване е ОГРОМЕН .. следва подмяна на тръбичката ,тя не е скъпа де стотина лева е ...а на стартер там се вдигат 260 бара ,с които спокойно можеш да си откъснеш пръстите ако случайно се въртиш около мотора докато някой върти на стартер и отвити тръбички на инжекторите ... ще ви кача едно клипче като го намеря как 300 бара (теч от компресора на метан станция ,с толкова нисък дебит ,че човека който минава там не го забелязва) отрязват ръката на човек
предлагам хората виждали комън рейл само на картинки да не изказват компетентни мнения във всяка тема за тях .. :?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 20:32

Е аз имам 400 000 км. , на КОМЪН РЕЙЛ , а ти колко си навъртял ?
И стартовата порция е 150 бара, и не ГАЗ , а нафта с различна плътност естественно ! Налягането от 2000 бара е в РЕЙЛА, и при максимални обороти !
Последна промяна от ЯЛТА на 20 яну 2011, 20:35, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 20:34

и редовно му развиваш тръбите на инжекторите предполагам ,след което въртиш на стартер .. тия съвети от времето на дизелите от 90те вече са невалидни ,да не кажа много вредни .. моторите нямат нищо общо освен горивото ...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 20:38

Ами ако редовно си смотан, и ти свършва горивото, си принуден да го правиш . Нафтата , не трябва да свършва НИКОГА !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 20:43

колата ще запали и без тази рискована манипулация .. стига проблема да е само това

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 20:48

Няма как сама да изгони въздуха, ако ти не го пуснеш .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 20:50

забравяш че инжекторите са соленоидни и отварят по команда от ЕКУ-то ,а не при определено налягане .. така като повърти въздуха ще излезе през тях .. всичко това съм го пробвал за да го пиша ,колата ще запали ако няма друг проблем

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 20:55

Помпата не работи с въздух, няма да нагнети в рейла налягане, при наличието на ВЪЗДУХ, докато не се ОБЕЗВЪЗДУШИ, ако щеш да въртиш до припадък .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от Alexi » 20 яну 2011, 21:09

ами за това трябва да сипе нафта в горивния филтър .. ЕКУ-то не следи налягането в рейла при въртене на стартер ,там по подразбиране се очаква да има нафта .. ЕКУ-то при въртене на стартер следи единствено датчиците на коляновия и разпределителен вал ,за да определи в какъв ред трябва да отваря инжекторите ,както и температурния датчик за да определи дали и за колко трябва да се включат свещите ,и толкова .. след като мотора запали и достигне празен ход - 750 +-30 оборота ,ЕКУ-то почва да следи и другите датчици - дебитомер ,налягане в рейла ,температура и налягане на въздуха преди и след турбината ,чак тогава сработва и ЕГР-а .. колата може да не пали основно по следните причини - няма гориво в помпата .. някой от 2та клапана на помпата не работи коректно .. някой от датчиците на колянов/разпределителен вал не работи коректно

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 TDCI/Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 20 яну 2011, 21:19

Ако има от КЪДЕ да излезне въздуха, филтъра, и сам ще се напълни, казах най лесния възможен вариант, от практиката, а ЕКУ-то ти не можеш да знаеш всичко , което прави, това е строга фирмена тайна, и ако е толкова лесно, куцо, кьораво, и сакато ще започне да произвежда, и аре милионери !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта