проблеми при запалването

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ford1987
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 яну 2011, 02:17
Модел на автомобила: Ford Escort 1.1 1987
Status: Извън линия

проблеми при запалването

Мнение от ford1987 » 05 яну 2011, 02:32

Здравейте! Нов съм.Наскоро си купих Форф Ескорт 1987г. 1.1 карборатор.Предполагам, че има доста които са карали такъв форд.Аз съм само на 15 годинини и искам да разбера много за двигателя.Както вече казах,наскоро го купих,заредих акумолатора и сега чакам да мине студа и да го сложа.нормално ли е при(- 4/5 градуса) вратите да замръзват и да не могат да се отворят?Също така,при закопуването на колата, стария собственик подчерта, че е имал проблеми при запалването на автомобила.2 години колата е седяла на улицата.Бензинова и водна помпа - нови задни амортиьори и пружини са нови. греди,прагове и вратите също.нов акумолатор.Някои имал ли е такъв проблем ( да не може да запали ) дали е от карборатора или нещо друго?извинявам се много ако говоря като "новобранец", но всеки тръгва от някъде :lol: Предварително благодаря. :-/: >:D<: :D

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от Roy » 05 яну 2011, 08:48

Здравей колега,

да ти е честита колата. Преди да се изкаже мнение по въпроса ти, ще трябва човек с малко повече опит да огледа колата и тогава да коментираме. Ако това е невъзможно, то поне сложи акумулатора и се опитай да запалиш.След това пиши тук какво се случва. Възможните причини да не стартира двигателя са много.
Изображение

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от Revell » 05 яну 2011, 14:34

Подкрепям мнението на колегата за паленето, а що се отнася до научаването за двигателя пускаш търсачката и четеш за твоя двигател де що има писано из форума и други източници.

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от иво г. иванов » 05 яну 2011, 19:26

Revell написа:Подкрепям мнението на колегата за паленето, а що се отнася до научаването за двигателя пускаш търсачката и четеш за твоя двигател де що има писано из форума и други източници.
... и дори да не намериш нужното - пак питай . За колата , честито и добре дошъл във форума *00125* . Тука има страхотни специалисти и все някой ще ти помогне но се "поразходи" из темите .А ескортчето ще запали нищо , че е старичко но доста неща ще трябва да проверите с някой майстор не само акомулатора .Горивна с-ма , запалителна с-ма , релета , предпазители ...А вратите обикновено замръзват при наличие на влага между уплътителните повърхности с купето . Ползвай вакси/гелове за гумени уплътнения .Има ги навсякъде . Или технически глицерин .Ако ти замръзва механиката на ключалките проблема е по-сериозен . Ще се наложи да отвориш корите на вратите и да отстраниш водата от точките на движение принудително-с кърпа или със сушоара за коса , после пръскаш със WD-40 ,смазваш , затваряш корите и преди всяка зима профилактично нанасяш споменатите средства само по видимите повърхнини и детайли . Успех!
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

ford1987
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 яну 2011, 02:17
Модел на автомобила: Ford Escort 1.1 1987
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от ford1987 » 05 яну 2011, 19:29

Благодаря ви! с акумолатора няма да има проблем.Ще имам разбира се и помощ от старшия (Баща ми) , но се пак исках да попитам и да чуя мнението ви.Иначе съм чул, че фордовете имат пролбеми зимата при паленето.(на бензин съм) >:D<: 8)

ford1987
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 яну 2011, 02:17
Модел на автомобила: Ford Escort 1.1 1987
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от ford1987 » 05 яну 2011, 19:35

Благодаря ви много!Виждам, че несъм сгрешил като съм се регистрирал тук и още повече че съм попитал.Благодаря и за полезния савет за вратите.Определено ще ми е от полза.И се надявам скоро да запали! :wink:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от madboy » 06 яну 2011, 09:49

Хихихи, а така, не палят и те това си е. Ако някоя кола не пали зимно време, значи е бягала от поддръжка.
Моята Фиеста не е палила зимно време, само заради скапан акумулатор.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от Revell » 06 яну 2011, 15:17

Моя Ескорт си запали миналата година при -17 като по часовник, а де? :-/: *00147* *unknw* *00143*

ford1987
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 яну 2011, 02:17
Модел на автомобила: Ford Escort 1.1 1987
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от ford1987 » 07 яну 2011, 01:29

Бих казал доста поддържан форд.Дочувам отук оттам че зимата никъде ги няма.Инче акумолатора не е болка за умиране. :) *00106*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: проблеми при запалването

Мнение от HACKO » 07 яну 2011, 14:05

ford1987 написа:Бих казал доста поддържан форд.Дочувам отук оттам че зимата никъде ги няма.Инче акумолатора не е болка за умиране. :) *00106*
Това са пълни глупости, особено карбураторните на -20 палят от раз, на моноинжекциона му трябва малко повече въртяне, но пали винаги. Единствено условие е да има гориво и работещ акумулатор, ама без тези неща и Голфа не пали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта