форд фокус пали и гасне
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 дек 2010, 10:58
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
форд фокус пали и гасне
Здравейте колеги, нов съм във форума а и от скоро съм собственик на форд фокус 1,8 тдци 2002г. От както започнаха да падат температурите се появи прблем. При първо палене за деня калата пали и веднага гасне, и така няколко пъти докато запали. Сменил съм само свещите но проблема си остава.Някой сблъквал ли се е с такъв проблем и ако е, как го е разрешил.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Провери дали горивната система не гълта въздух отнякъде. Ако имаш помпа на горивния филтър може да помпаш минута две преди палене - ако нямаш проблем с паленето, то проблема е въздух. А филтрите сменявани ли са?
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Здравей колега,
моя фокус като падне под -5 градуса и ако подгрея само веднъж (което ми се струва недостатъчно, тъй като лампата угасва за 2-3 секунди) пали от раз и угасва. Но втория път вече пали и не гасне. Последните 2-3 пъти пробвах друг метод: подгрявам два пъти (като загасне лампата за подгрева изключвам контакта и наново) и нямам никакви проблеми - пали от раз и не гасне. Като имам време съм решил да си прекарам някаква лампа или светодиод директно от свещите или релето за да виждам кога точно изключва релето, тъй като подгрева продължава известно време и след загасването на лампата. За първо време пробвай с двойно подгряване. Дано да помогне.
УСПЕХ!
моя фокус като падне под -5 градуса и ако подгрея само веднъж (което ми се струва недостатъчно, тъй като лампата угасва за 2-3 секунди) пали от раз и угасва. Но втория път вече пали и не гасне. Последните 2-3 пъти пробвах друг метод: подгрявам два пъти (като загасне лампата за подгрева изключвам контакта и наново) и нямам никакви проблеми - пали от раз и не гасне. Като имам време съм решил да си прекарам някаква лампа или светодиод директно от свещите или релето за да виждам кога точно изключва релето, тъй като подгрева продължава известно време и след загасването на лампата. За първо време пробвай с двойно подгряване. Дано да помогне.
УСПЕХ!
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Колега kinosko има много по елегантно решение на проблема ти, просто пускаш плафона и когато спре да подгрява ,тои почва да свети по ярко. А и ако се заслушаш след като си дал на контакт свещите греят около 8 секунди.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 дек 2010, 10:58
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
благодаря колеги, колата все още не е обслужена, но скоро и това ще стане.За номера сповече подгряване, пробвал съм го и няма промяна. Все пак се надявам като я обслужа всичко да се оправи Най-много се съмнавям във филтрите. Б,агодаря ви отново за бързата реакция.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 дек 2010, 10:58
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Към колегата от Варна, би ли споделил от къде зарежда качествено гориво и какъв разход му дава фокуса.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
ти като си си взел жена сигурно няколко месеца не си я ебал и само я карал да готви ... обслужи колата за бога ,после ако има проблем се ходи на диагностика и ако проблема ти не се реши се пише по форумите белким някой карък като тебе има подобен проблем и се смили да пише ...dimoto75 написа: колата все още не е обслужена
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
ако към мен е отправен въпроса виж това http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 80#p320491" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;dimoto75 написа:Към колегата от Варна, би ли споделил от къде зарежда качествено гориво и какъв разход му дава фокуса.
Досега съм зареждал само на OMV и винаги догоре. А дали е качествена нафтата не знам. Зареждам от обикновенната засега и колата върви много добре.
Извънградско съм я засичал само веднъж (за пълно - пълно става въпрос) от София до Варна - 5,2/100 , но времето беше много лошо (непрестанен дъжд и то по тъмната част на денонощието, с необичано голям трафик)
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 дек 2010, 10:58
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Благодаря колега kinosko, (за теб ставаше въпрос) но ме интересува повече градския разход защото моята си гори сериозно ( 8-9 и нагоре ).
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
А твоя форд какъв модел е по-точно, с какъв двигател е, коя година? А как го караш? Понеже аз имам и един опел 1,6i и като го карам аз гори 9,5 - 10/100 газ в града, а като го кара жената гори към 11/100.dimoto75 написа:Благодаря колега kinosko, (за теб ставаше въпрос) но ме интересува повече градския разход защото моята си гори сериозно ( 8-9 и нагоре ).
А колкото за разхода в градски условия виж линка, който съм дал в предишното ми мнение. Също така вчера заредих отново, въпреки че резервоара беше наполовина пълен и този път отчете малко повече разход - 7,5/100 (събра с много тъпкане 27л., а съм изминал точно 360км., само в града). Може би разхода варира, в зависимост от трафик, метеорологични условия и начин на каране.
Напълних също така и 10л. нафта в туба от минерална вода и я държа на терасата на студено за да видя има ли мръсотии и парафин (тъй като някъде из форума бях чел че е добре да се остави да се утаи парафина и тогава да се налее). Но поне аз не забелязвам да има някаква промяна. Не си е променила цвета, няма утаени мръсотии или парафин. Нафтата е бистра, жълтеникава на цвят и поне според мен си е много добре.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Здр. колега.
Да ти разкажа и при мен как беше. Фокуса ми е същия като твоя 1.8tdci(2002г.).
При първата ми зима с него и аз се натъкнах на този проблем с паленето от първия път. Палеше за секунда и гаснеше, дори и след две подгрявания. След първото или второто гаснене, колата палеше и нямах проблем. Майстора ми провери свещите, като ги свали една по една и ги тества, всички те бяха ОК....И най-интересния момент-до този момент карах с Дизел+ на Еко бензиностанциите. Реших да пробвам Алпин Дизела на ОМВ и чудо.....на -15градуса, колата запали от раз след две подгрявания...От тогава насам, даже и вчера вечерта при минус 4, колата(цялата обледена) пали без проблем.....
P.s Явно извода, който се набива в малките ни мозъчета
е следният-Колите ни са капризни на шибаната нафта, която продават на БГ бензиностанциите(не си давай колата излишно на "майстори"
да я бърникат, че после)....
Дано да съм ти помогнал,
Поздрави, Никсан
Да ти разкажа и при мен как беше. Фокуса ми е същия като твоя 1.8tdci(2002г.).
При първата ми зима с него и аз се натъкнах на този проблем с паленето от първия път. Палеше за секунда и гаснеше, дори и след две подгрявания. След първото или второто гаснене, колата палеше и нямах проблем. Майстора ми провери свещите, като ги свали една по една и ги тества, всички те бяха ОК....И най-интересния момент-до този момент карах с Дизел+ на Еко бензиностанциите. Реших да пробвам Алпин Дизела на ОМВ и чудо.....на -15градуса, колата запали от раз след две подгрявания...От тогава насам, даже и вчера вечерта при минус 4, колата(цялата обледена) пали без проблем.....
P.s Явно извода, който се набива в малките ни мозъчета


Дано да съм ти помогнал,
Поздрави, Никсан
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 дек 2010, 10:58
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Мерси Никсан, досега не бях чувал добри отзиви за ОМВ но явно ще трябва да пробвам. Спрях да им вярвам и аз самия когато сложих на стария форд ( Орион 1,6 д ), алпин, отказа да запали. Но все пак това беше преди 5-6 години (алпина тъкмо беше излязъл), сега може би има промяна.
Колата ми е фокус 1.8 TDCI 115 к.с 2002г. а относно това как го карам, рядко минавам 2000 оборота. Е, разбира се от време на време има изпържване когато трябва да се изанасям бързо от кръстовищата. Все пак знаеш трафика във Варна.kinosko написа:А твоя форд какъв модел е по-точно, с какъв двигател е, коя година? А как го караш? Понеже аз имам и един опел 1,6i и като го карам аз гори 9,5 - 10/100 газ в града, а като го кара жената гори към 11/100.dimoto75 написа:Благодаря колега kinosko, (за теб ставаше въпрос) но ме интересува повече градския разход защото моята си гори сериозно ( 8-9 и нагоре ).
А колкото за разхода в градски условия виж линка, който съм дал в предишното ми мнение. Също така вчера заредих отново, въпреки че резервоара беше наполовина пълен и този път отчете малко повече разход - 7,5/100 (събра с много тъпкане 27л., а съм изминал точно 360км., само в града). Може би разхода варира, в зависимост от трафик, метеорологични условия и начин на каране.
Напълних също така и 10л. нафта в туба от минерална вода и я държа на терасата на студено за да видя има ли мръсотии и парафин (тъй като някъде из форума бях чел че е добре да се остави да се утаи парафина и тогава да се налее). Но поне аз не забелязвам да има някаква промяна. Не си е променила цвета, няма утаени мръсотии или парафин. Нафтата е бистра, жълтеникава на цвят и поне според мен си е много добре.
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Колата ми е фокус 1.8 TDCI 115 к.с 2002г.
В такъв случаи множко ти харчи сякаш. Този разход може да е нормален за сегашните климатични условия (студ и сняг), но за нормални е висок. От друга страна пък 1 литър отгоре не е кой знае колко много - 2лв./100км.
В такъв случаи множко ти харчи сякаш. Този разход може да е нормален за сегашните климатични условия (студ и сняг), но за нормални е висок. От друга страна пък 1 литър отгоре не е кой знае колко много - 2лв./100км.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Зимата на 2008 г., в най-големия студ, се наложи да карам Сиера 2,3. Собственикът ми каза да слагам само Алпин дизел. Та Сиерката си палеше без ядове, е понякога от втория път. Та същия тоз, зимата зарежда на всичките си коли само Алпин.dimoto75 написа:......... досега не бях чувал добри отзиви за ОМВ но явно ще трябва да пробвам. ............

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
И аз да се включа с това гаснене...правеше ми го миналата зима по големите студове, пали без проблем и гасне ако не и подам газ за 1 секунда. Не знам дали е свързано или не /предполагам има много общо/ , но след смяната на клапаните на дюзите /понеже влизаше в авариен режим/ се оправи, проблема повече не се се появявал. Казаха ми че гасне така, защото падало налягането в rail-а...дано при теб се окаже горивен филтър или лоша нафта...след обслужване ще си проличи.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Профилактиката на тези клапани е много важна! Но в повечето случай колата не иска да запали от липса на налягане,а тук пали и гасне което ме навежда на друга мисъл.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 дек 2010, 10:58
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
На каква мисъл те навежда молега?specialista написа:Профилактиката на тези клапани е много важна! Но в повечето случай колата не иска да запали от липса на налягане,а тук пали и гасне което ме навежда на друга мисъл.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Мислите ми са в две посоки.Едната е да има проблем със захранването с гориво,а другата е в работата на регулатора.Желателно е да се закачи на компютър и да се гледат живи данни.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: форд фокус пали и гасне
Здравейте,
може ли и аз да се включа към темата?
Аз имам също фокус, но моя е бензин 1,6! Миналата зима нямах никакви проблеми, сега обаче не е така!
Още преди да стане студено, колата взе да ми прави проблеми и това за нещастие стана след смяната на маслата и филтрите!
Сутрин, влизам, давам на контакт, чакам да изгаснат всички лампички и въртя, колата не пали, а почва да се дави все едно, не и достига бензин! Като напомпя педала на газ-та и запалва!
Ако не давам газ, въртя ключа наобратно и давам на контакт 2ри път! Колата пали от раз, без да се замисли!
Днес ходих да я закачат на компютър, там ми казват,че нямала никакви грешки! Казах им, че след смяна на филтрите стана проблема, те гледаха горивния филтър и казаха ,че няма теч и няма как да поема въздух от там, примерно! Не знам какво да правя, моля помогнете!?
Кое може да са объркали тия момчета или ако не е в тях проблема, какво да направя!?
Благодаря, предварително!
може ли и аз да се включа към темата?
Аз имам също фокус, но моя е бензин 1,6! Миналата зима нямах никакви проблеми, сега обаче не е така!
Още преди да стане студено, колата взе да ми прави проблеми и това за нещастие стана след смяната на маслата и филтрите!
Сутрин, влизам, давам на контакт, чакам да изгаснат всички лампички и въртя, колата не пали, а почва да се дави все едно, не и достига бензин! Като напомпя педала на газ-та и запалва!

Ако не давам газ, въртя ключа наобратно и давам на контакт 2ри път! Колата пали от раз, без да се замисли!

Днес ходих да я закачат на компютър, там ми казват,че нямала никакви грешки! Казах им, че след смяна на филтрите стана проблема, те гледаха горивния филтър и казаха ,че няма теч и няма как да поема въздух от там, примерно! Не знам какво да правя, моля помогнете!?

Кое може да са объркали тия момчета или ако не е в тях проблема, какво да направя!?
Благодаря, предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта