Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivonz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
Status: Извън линия

Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от ivonz » 25 ное 2010, 00:16

Здравейте,имам проблем с турбото на форда който е следния- турбинката си върти чува се че свири като карам градско на ниски обороти,но тръгна ли извън градско колата е много мудна,бавно ускорява няма го това ритане след 2000 оборота все едно е чист дизел.По нагорнища от време на време изведнъж опъва колата без да и давам газ,явно тогава се вклшючва моментно турбото но после пак омаля.Също така днес като я карах по-бързо извън градско 150-160км/ч после в града на светофарите -1-ва 2-ра след 2000 об. ме риташе но моментно.Това ми е 2-ра турбина ..1-вата я смених поради същия проблем.Турбините се сменят,а проблема си остава.Моля предложете варианти какво може да се направи.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от HACKO » 25 ное 2010, 11:09

ivonz написа:...Турбините се сменят,а проблема си остава......
Значи проблема не е в турбината. Защо винаги се хвърляте да сменяте най-скъпата част?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ivonz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от ivonz » 25 ное 2010, 13:27

А къде другаде може да е проблема ?

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от escorttd1 » 25 ное 2010, 15:11

В турбокомпенсатора на помпата или в маркуча, който го свързва с турбото. Ако е от маркуча ще се окаже, че заради нещо което струва стотинки си сменил друго за 1200лв.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

ivonz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от ivonz » 25 ное 2010, 18:44

А в София колко пари варви диагностика на турбина?Да проверя дали работи.

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от Ianaki » 25 ное 2010, 21:13

Задръстен катализатор, горивен филтър, радиатор на турбото (intercooler), блокирал клапан на турбото...

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от diesel1.6 » 25 ное 2010, 21:32

Проблемите са поне два - катализатор и втория може да се казва лукас :)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от specialista » 25 ное 2010, 22:43

Няколко поста отгоре имаше мнение за турбо коректора!
Най-лесното нещо на света е да си измериш налягането от турбото.Ако под товар си вдига максималното налягане,то клапата(турбо компенсатор) не работи .Ако не вдига достатъчно налягане се прави проверка дали турбото не е разтоварено.Ако всичко си е наред по него(уестгейта е затворен) значи то(турбото) не е наред,но тогава ще има и голям разход на масло и т.н.
Измери си налягането и сподели показанията.Ако не се сещаш как да го направиш в следващия пост ще напиша.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

bezushen
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 сеп 2009, 17:52
Модел на автомобила: Форд Ескорт комби 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от bezushen » 27 ное 2010, 13:42

Хайде сподели как се прави,че искам и аз да тествам:)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от specialista » 28 ное 2010, 14:49

Снабдяваш се с манометър със скала 1.6 ; 2.5 или 4.0 бара ,като първия е за предпочитане.
Снабдяваш се с тройник с подходящите размери,след което свързваш тройника към сигналния маркуч който управлява турбо коректора на помпата и отвеждаш допълнително монтирания манометър в системата при теб вътре в купето.Желателно е използването на PVC шлаух защото няма да се деформира от гумените уплътнители.Пали колата и на подходящ участък където е възможно да се ускори се прави теста като задължително колата на трета ,най-добре на четвърта предавка сваляш оборотите на около 1500 и почваш да ускоряваш с пълна газ,като се следи показанието на манометъра.Всяко турбо си собствена харктеристика така че сравнението се прави според предписанието за модела.Възможно е да си вдига налягане а колата(мотора ) да не го усеща или пък да го усеща но налягането да е под исканите стойности.Винаги има причина за това,важно е правилно да се процедира за да се разбере какво става.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

ivonz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.

Мнение от ivonz » 06 дек 2010, 18:26

За възможните проблеми които сте изброили отпадат: Катализатор -нямам;горивния филтър се сменя редовно на 10 000 км;радиатор на турбото(интеркоолер) и той е гледан нищо му няма;лукаса си е наред :) лошото е че клапана на турбото след като го раздвижа и при запален двигател над 2200 оборота отварям клапана на турбото,а то не се завърта изобщо :( това е 2-ра турбина която слагам(втора ръка е) но си е работила перфектно на предната кола,а при мен и 1-вото и 2-рото турбо не искат да се въртят.Мисля да я закарам да прегледат хубаво маркучите да няма някои позакъсан и имам желание да ги пратя на диагностика 2-те турбота за да видя сносни ли са.Но не знам колко парички ще фръкнат за услугата.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта