Проблем с Фиеста
- ASUS72
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 25 окт 2010, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i clx
- Status: Извън линия
Проблем с Фиеста
Здравейте колеги, нов съм във форума, а и от 3 дни имам Форд Фиеста 1.1clx 90г.
Като я запаля ,понякога си променя оборотите сама , ту се форсира, ту падат оборотите, а понякога гасне, от какво може да е ? Имам чувството че, като е запалена работи като дизел (трака като шевна машина)
Понякога като я изсиля и спра рязко , колата угасва. Има и странно виене на предно дясно колело когато е над 30км.
И да попитам още нещо, предстои ми смяна на масло, какво трябва да е , 10W40 или 15w40 , просто от 3 дни карам бензинова кола и незнам, досега бях на дизел.
Благодаря предварително.
Като я запаля ,понякога си променя оборотите сама , ту се форсира, ту падат оборотите, а понякога гасне, от какво може да е ? Имам чувството че, като е запалена работи като дизел (трака като шевна машина)
Понякога като я изсиля и спра рязко , колата угасва. Има и странно виене на предно дясно колело когато е над 30км.
И да попитам още нещо, предстои ми смяна на масло, какво трябва да е , 10W40 или 15w40 , просто от 3 дни карам бензинова кола и незнам, досега бях на дизел.
Благодаря предварително.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста
Здравей ще опитам да ти помогна тъй като не си писал дали е карбуратор или моноинжекция.Преди и аз карах такова 1.1 моноинжекция ,значи двигателя си работи горе долу шумно заради големи разстояния на клапаните ,но е добре през 40 000 и даже по често да се регулират особено ако се кара на газ.А за оборотите поясни дали е моно ,при него има един стъпков мотор който ги регулира .Имаш лагер за смяна щом ти вие лесно може да разбереш като вдигнеш съответното колело на крик и го завъртиш ако се чува стържене или ромолене ,виене значи е лагер.
Маслото мисля че го дават 15/40 но не съм сигурен макар че за зимата е по хубаво 10/40.
Маслото мисля че го дават 15/40 но не съм сигурен макар че за зимата е по хубаво 10/40.
- ASUS72
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 25 окт 2010, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i clx
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста
Колата е моноинжекция,извинявам се за невежеството си, а къде се намира това стъпково моторче, и какво трябва да се прави с него, нещо се почиства или се сменя,baro написа:Здравей ще опитам да ти помогна тъй като не си писал дали е карбуратор или моноинжекция.Преди и аз карах такова 1.1 моноинжекция ,значи двигателя си работи горе долу шумно заради големи разстояния на клапаните ,но е добре през 40 000 и даже по често да се регулират особено ако се кара на газ.А за оборотите поясни дали е моно ,при него има един стъпков мотор който ги регулира .Имаш лагер за смяна щом ти вие лесно може да разбереш като вдигнеш съответното колело на крик и го завъртиш ако се чува стържене или ромолене ,виене значи е лагер.
Маслото мисля че го дават 15/40 но не съм сигурен макар че за зимата е по хубаво 10/40.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста
Ами в повочето случаи се чисти защото е скъпичко .Намира се от дясно на моното ще го видиш големичко е и регулира дроселната клапа.Препоръчвам ти да отидеш на една диагностика ,но напиши от кой град си за да може някой колега да те насочи.При моното има и други датчици които влияят на работата на мотора като ТПС и МАП ако имаш желание да ги замериш прочети тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false; .Ами мисля че това е с което мога да помогна.Пиши дали колата е с газова или я караш на бензин това също е от значение.
- ASUS72
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 25 окт 2010, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i clx
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста
БЛАГОДАРЯ за помоща, с газово е но я карам на бензин, искам първо да го прегледат дали е наред и тогава ще мина на газ.baro написа:Ами в повочето случаи се чисти защото е скъпичко .Намира се от дясно на моното ще го видиш големичко е и регулира дроселната клапа.Препоръчвам ти да отидеш на една диагностика ,но напиши от кой град си за да може някой колега да те насочи.При моното има и други датчици които влияят на работата на мотора като ТПС и МАП ако имаш желание да ги замериш прочети тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .Ами мисля че това е с което мога да помогна.Пиши дали колата е с газова или я караш на бензин това също е от значение.
- ASUS72
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 25 окт 2010, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i clx
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста
Благодаря ти колега baro за помоща, днес се занимавах с колата, това моторче за което говореше си е наред , движи се без проблем, проблема бил в разменени кабели на 2 и 3 цилиндър, и в 2 маркуча. Единия е тоя дето е на капачката за маслото, беше запушен с изолирдбанд, незнам защо, а другият е тоя дето влиза в някаква електроника, беше целият нацъвкан (нацепен) оправих ги, и сега колата си мърка и нетрака както преди, даже негасне на газ , а преди това неможеше да работи на газ .
Наистина колелото вие от лагер, вдигнах я на крик и го завартях, вие та се нетрае, това вече е бял кахър , ще го оправям в последствие.
БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ПОМОЩА.

Наистина колелото вие от лагер, вдигнах я на крик и го завартях, вие та се нетрае, това вече е бял кахър , ще го оправям в последствие.
БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ПОМОЩА.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта