ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 фев 2009, 20:52
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Здравейте колеги имам Мондео 2.0 комби 16к.страхотен автомобил,но имам проблем с него от както го купих.Та значи при студен двигател пали без проблем работи няколко секунди нормално и гасне ,ако подавам леко газ за да държи обороти прекъсва,мисля че не се дави ,при повишавани на оборотити работи нормално.Колкото повече загрява толкова прекъсването намалява,при нормална раб.температура няма проблем работи перфектно.Направи ми впечатление ,че свещите са като нови,измими,нито бели нито керемидени.Щом превключи от бензин на газ(ГИ(автоматично на 40град.продължава да прекъсва до норм.температура.Отскоро взе сама да вдига оборотити при смяна на скорости при натискане на съединителя,засега се случва рядко сигурно ще зачести.Въпроса ми е имал ли е някой сходни проблеми, на къде да се насоча.Клапана за празен ход е като нов подозирам че е сменян,почистих и маф-а.Вече незнам май ще си я карам така,чакам да загрее и тръгвам.Та ще съм благодарен за някой съвет.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Провери си ЕГР клапана, може да е заседнал отворен, както и всичките вакуми. VSS сензорът може да дава грешни стойности и да бърка оборотите при смяна на предавките.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 фев 2009, 20:52
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Клапана ще го сваля и проверя,а как да проверя vss?Предполагам това е голямата букса на скоростната кутия.Сетихсе също че като включа на задна скорост за паркирани пак се опитва да гасне без да прекъсва.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
На бенз ли го караш ?
дюзи чистил ли си ?
Възможно е да пикаят и затова да се дави
Поздрави
дюзи чистил ли си ?
Възможно е да пикаят и затова да се дави
Поздрави

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Не вярвам да са дюзи...
Относно оборотите - клапана за празен ход, свали го, накисни го за час-два в обезмаслител. От гльоджите в газта вездушния тракт почернява. Това клапанче като част от въздушния тракт също почернява и му се полепват мръсотии. Чистене му е майката.
Относно прекъсването - свещите хубаво си гледал (заради цвета им и аз смятам, че колата не се дави). А кабелите гледа ли? Бобина гледа ли? Щом караш на газ тоците трябва да са ти перфектни, че иначе проблеми...
Апропо какви са ти свещите? От опит твърдя, че с оригиналните е най-добре. Като имам предвид двойно платинените оригинални, а не тези които ги дават по 5 до 7 лв бройката. Пробвал съм с двойно платинени на Autolite (щото за по евтинко), но нещо двигателя не работеше с тях както трябва и си купих оригиналнити отново.
Относно оборотите - клапана за празен ход, свали го, накисни го за час-два в обезмаслител. От гльоджите в газта вездушния тракт почернява. Това клапанче като част от въздушния тракт също почернява и му се полепват мръсотии. Чистене му е майката.
Относно прекъсването - свещите хубаво си гледал (заради цвета им и аз смятам, че колата не се дави). А кабелите гледа ли? Бобина гледа ли? Щом караш на газ тоците трябва да са ти перфектни, че иначе проблеми...
Апропо какви са ти свещите? От опит твърдя, че с оригиналните е най-добре. Като имам предвид двойно платинените оригинални, а не тези които ги дават по 5 до 7 лв бройката. Пробвал съм с двойно платинени на Autolite (щото за по евтинко), но нещо двигателя не работеше с тях както трябва и си купих оригиналнити отново.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 фев 2009, 20:52
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Свещите са моторкрафт платинени, електрода е остър като връх на молив,започвам да разглобявам започвам от egrа, ще пиша за резолтата.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 фев 2009, 20:52
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Възможно ли е проблемите да идват от датчика за темпетатурата на входящия въздух,при замерването не ми даде съпротивление.IAC,tps,EGR,maf всичко равоти норм.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Със сигурност не е от това. При мен като взех колата явно от миенето на двигателя се беше извадила буксата на тоя датчик. Едва по-късно го забелязах, но колата си вървеше съвсем нормално.Този датчик не е от съществено значение за работата на двигателя, компа си му замества показанията с усредненени стойности ако откаже.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Ако липсват показания от него!cockyhotty написа: компа си му замества показанията с усредненени стойности ако откаже.
Но ако си е там и приказва на компа глупости, компа ще се съобрази с тях и ще прави и той глупости

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 фев 2009, 20:52
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Да колеги датчика е мъртав.Дросела не се затваряше напълно,напрегнат от жилото на газта съвсем малко, отпуснах жилото утре пак ще пробвам на студено.Дано това да е.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Щом датчика е мъртъв го откачи докъто вземеш нов.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Май колегата Любо е прав за моторчето за празен ход
като са отворили дросела с жилото са го шунтирали
сега като си затворил клапата не би трябвало да имаш празни обороти
Пиши какво е станало
Поздрави
като са отворили дросела с жилото са го шунтирали
сега като си затворил клапата не би трябвало да имаш празни обороти
Пиши какво е станало
Поздрави

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 фев 2009, 20:52
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА МОНДЕО 2.0 16V 97г.
Колеги проблема е решен пробвахя на студено работи нормално не гасне,има леко прекъсване но е поносимо за сега я оставям така .Благодаря за съветите.Според мен е от дросела влизал е въздух който не е отчитан от компютъра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта