теч на масло от гарнитурата на картера

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
streizar
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 юни 2010, 08:50
Модел на автомобила: ford focus 1,6
Status: Извън линия

теч на масло от гарнитурата на картера

Мнение от streizar » 08 авг 2010, 10:14

Здравейте на всички.
Вече от един месец съм горд собственик на форд фокус 1,6 зетек произведен през далечната 1998г.
Когато го взех двигателя беше измит в автокъщата и изглеждаше много добре единствено имаше леко омасляване между маховика и двигателя, но не беше с прясно масло. Проблема се появи след обслужването сложих му масло формула 5w 30 и тогава се появи омасляване на картера.
Първия въпроса ми е каква точно е гарнитурата на картера мога ли да я отлепя без да я скъсам и да я намажа от двете страни със силикон.
Втория въпрос е отзад на двигателя на първи цилиндър има нещо като пробка която не знам за какво служи, но и от нея взе да сълзи масло натегнах я един оборот без особено усилие, но ефекта е нулев.
Трети я въпрос е каква е нормалната консумация на този двигател на масло.
http://pics.data.bg/albums/28248/ford_focus" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; за съжаление пробката не се вижда много добре на снимките.
Предварително благодаря на всички които се включат в дискусията.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: теч на масло от гарнитурата на картера

Мнение от paci » 08 авг 2010, 12:15

Да го беше написал на Англииски като си пуснал темата тук :)
Все са пускали теми къде не им е мястото но тук не са :)
Явно си търсел уникалност :D:

Картера ти изглежда същия като моя и гарнитурата е пластина с каучукови лентички за уплътнение от 2те страни.
Сваляш картера, чистиш където ще ляга гарнитурата, нанасяш силикон и връщаш картера на място.
Не се оливай със силикона за да не тръгне да излиза на вътре, да попаднат парченца в маслото и да имаш главоболия.
Ако ще сваляш картера В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПОДПЪХВАЙ НЕЩО М/У НЕГО И БЛОКА да се мъчиш да го отлепиш ако е залепнал.
Ще увредиш гарнитурата!
Пъхни нещо в отвора на пробката и така се мъчи да го отлепваш или дири друг вариант щом искаш да ползваш същата гарнитура.
Внимавай да не съсипеш пък резбата на пробката.
Намери подходящ по дълъг болт със същата резба.

Дано се намери някой скоро да ти премести темата където й е мястото, да я видят повече хора и да кажат каква е гарнитурата.

Разход на масло си имат тези мотори :)
Колко е според зависи, но си е сериозен.
Потърси из форума писано е за тези масларки 1,6 на Фокус.

Не разбрах какво си натягал, но май теча ти е по-нагоре и не е нито от това което си натягал, нито от гарнитурата на картера.
Последна промяна от paci на 08 авг 2010, 17:01, променено общо 1 път.

streizar
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 02 юни 2010, 08:50
Модел на автомобила: ford focus 1,6
Status: Извън линия

Re: теч на масло от гарнитурата на картера

Мнение от streizar » 08 авг 2010, 12:50

Благодаря за бързия отговор.
А сега като погледнах наистина не съм пуснал темата на вярното място.
Моля някои от модераторите да я премести в друг раздел.
За разхода на масло намерих една тема, но мисля беше от преди две години и там даваха доста сериозен разход ако не греша беше към 5 литра на 10000 км. което е много и то точно за хечбек 5 врати произведен в Германия.
Пробката за която говоря наистина не се разбира точно къде е и от снимките не става ясно, ще се опитам да направя по-добри снимки.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта