ПРОБЛЕМ С FOCUS 1.8TDCI 115PS
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 28 окт 2009, 09:37
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TDCI
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ С FOCUS 1.8TDCI 115PS
КОЛЕГИ, МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ДАДЕ ОТГОВОР НА ВЪПРОСА ЗАЩО ЗАПОЧНА ДА МИ МИГА ЛАМПАТА ЗА ПОДГРЯВАНЕ СЛЕД КАТО ВЕДНЪЖ Е ПОДГРЯЛ МОТОРА , ТРУДНО ПАЛИ И РАБОТИ ДЕТОНАЦИОННО СЪС СИЛНО ПУШЕНЕ НА НЕИЗГОРЯЛА НАФТА. ЗА СПРАВКА ЗАКАЧИХ КОЛАТА НА ЛАПТОП И МИ ПОКАЗА ГРЕШКА P2339 КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗТРИТА. ТА ПИТАМ -КАК ДА РЕША ПРОБЛЕМА СЛЕД КАТО СМЕНИХ ОТ РАБОТЕЩ АВТОМОБИЛ ДЕТОНАЦИОННИЯ И ДАТЧИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С FOCUS 1.8TDCI 115PS
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... не#p268859
Но все пак иди до МП на диагностика там най-точно ще ти кажат какво е.
Пусни с търсачката има още теми за този проблем.
Но все пак иди до МП на диагностика там най-точно ще ти кажат какво е.
Пусни с търсачката има още теми за този проблем.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С FOCUS 1.8TDCI 115PS
лампата ти мига понеже влиза в авариен режим - така го сигнализира .. грешките не се трият преди да се отстрани причината да се появяват - излишно е .. аз бих започнал с четене на теми на хора с подобни проблеми и ще се ориентираш и за твоя - вероятно инжекторите са за рециклиране/смяна
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 28 окт 2009, 09:37
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С FOCUS 1.8TDCI 115PS
ПРИ МЕН МИГАНЕТО ЗАПОЧВА ОЩЕ ПРЕДИ ДА ЗАПАЛЯ ЗАТОВА СИ МИСЛЯ ЧЕ НЕ Е ОТ ДЮЗИТЕ
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С FOCUS 1.8TDCI 115PS
И при мен беше така но ... проблема се оправи след ремонт на дюзите.При скапана дюза има голяма обратна нафта и не може да се вдигне необходимото налягане в комън рейла.ЕКУ го лови и пуска лампата на свещите и съответно влиза в авариен режим.Може да си спестиш 50-60 лв. за диагностика в МП ако си видиш обратната нафта как е. При мен 2 от дюзите пускаха доста повече от другите и това е сигурен признак ,че отиваш на ремонт на дюзи. Не се плаши ... само около 900 лв.ВАЛЕРИ КИРИЛОВ написа:ПРИ МЕН МИГАНЕТО ЗАПОЧВА ОЩЕ ПРЕДИ ДА ЗАПАЛЯ ЗАТОВА СИ МИСЛЯ ЧЕ НЕ Е ОТ ДЮЗИТЕ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта