смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nevada
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 07 фев 2007, 15:04
Модел на автомобила: eskort 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от nevada » 13 май 2009, 00:08

Здравейте, колеги! Тия дни смених ангренажен ремък и ролки. Всичко беше добре, но странно защо колата взе да подържа ниски обороти?! Като я запаля работи на 500 оборота и постепенно ги вдига до около 700. Тия обороти са ниски според мен. Преди смяната държеше между 800 и 1000 и никога по малко! Освен това като я изфорсирам се замисля чувствително преди да тръгне. Не вярвам да е объркана центровката, приятелчето дето ми смени ремъка ги разбира нещата и е действал съвестно (т,е. мога да му вярвам) Преди колата беше като оса, а сега...Помагайте, че не ми се тръгва пак по диагностики! Форда е Ескорт 1.6 16 V 90 кончета, 96 г.

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от tankovbg » 13 май 2009, 11:12

или объркана центровка, или да не би да не сте закачили буксата на датчика за положението на разпр. валове (там до 1-ви цилиндър).

nevada
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 07 фев 2007, 15:04
Модел на автомобила: eskort 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от nevada » 13 май 2009, 13:22

Днес ще сменя въздушния филтър и ще погледна за тази букса до първи цилиндър. Продължавам да мисля, че не е от центровкта, защото щеше да прекъсва или въобще да не пали...Ще откача и акумолатора за малко може пък рестарта да помогне?!

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от orlinm » 13 май 2009, 14:06

Ами колега всъщност е най-вероятно да е центровката. Ще прекъсва и няма да пали ако центровката е с по-голямо отклонение, но при по-малко отклонение се наблюдават именно такива симптоми - странни обороти, липса на мощност, бавна реакция на двигателя.....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

nevada
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 07 фев 2007, 15:04
Модел на автомобила: eskort 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от nevada » 13 май 2009, 17:30

Лоша работа...Вече взе и да гасне, като изключа от скорост...Приемам съвети за добър специалист по центровки :(

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от dimotaxi » 13 май 2009, 21:10

Колега бягай бързо при някой който знае как се зацепва ангренаж,не се чуди защо след смяната държи ниски обороти и няма мощност,много ясно неправилно зацепен ремък!?!? >:D<: >:D<: >:D<:

nevada
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 07 фев 2007, 15:04
Модел на автомобила: eskort 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от nevada » 15 май 2009, 12:25

Закарах я на друг специалист. С центровката всичко е ОК. Явно точно преди смяната нещо друго се е объркало...стъпковото или някой датчик. Не дърпа въздух отникъде...Продължавам да търся причината. Странното е, че понякога работи перфектно, понякога не може да държи оборотите и гасне.

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от trayan » 17 авг 2009, 23:17

Колега,
успя ли да решиш проблема с оборотите, защото и с моята кола се случва нещо подобно...

nevada
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 07 фев 2007, 15:04
Модел на автомобила: eskort 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от nevada » 17 сеп 2009, 19:54

Ами не е за вярване, но нещата се оправиха от само себе си...Понякога ми държи високи обороти, но после се регулира от инжекциона. Общо взето се държи добре. Няма да го пипам докато работи но продължавам да смятам, че проблема е от стъпковото...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: смених ангренаж и ми паднаха оборотите?

Мнение от venom4o » 19 сеп 2009, 08:29

nevada написа:Ами не е за вярване, но нещата се оправиха от само себе си...Понякога ми държи високи обороти, но после се регулира от инжекциона. Общо взето се държи добре. Няма да го пипам докато работи но продължавам да смятам, че проблема е от стъпковото...
Като се скапат оборотите го свали и го почисти с WD 40 или спрей за карбуратори нещо.Има едни руски спрейове от изпаренията им ми се завива свят.Те са за чистене на карбуратори..1 приятел си чисти дросела на рендето доста добре чисти ама е 10 лева спрея.Ако не провери за друго моторче ,но здраво надали ще намериш!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта