Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivan_ganev62
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 фев 2009, 13:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI
Status: Извън линия

Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от ivan_ganev62 » 18 фев 2009, 13:45

Имам Форд Ескорт 1.8TDI 96 година нормално пали ама неще да загасва кажете ми кЪде е проблема. Механик каза , че клапана работи и проблема е в електрониката.Казаха , че има реле между клапана и контактният ключ но ние не го намерихме.Някой някакви идей :) мерси предварително .

herflic-orion1.6
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 18 фев 2009, 21:09
Модел на автомобила: ford orion 1600 D samoled har4i 12 nafta gradsko
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от herflic-orion1.6 » 18 фев 2009, 21:52

слушай сега батка тоест гледай
купуваш си три метра кабел който е 75 квадрата максимум 3 лева един мултицед който е кам 4.50 лв.
С една кръстата отверка си сваляш болчетата на корите кадето е клемореда (боша контактния ключ или както исташ го наричай ) включваш мултицеда да мери съпротивление или по точно да "пищи" ако има такава опция и проверяваш кабелите по следния начин :
не се сещам 5 ли са или 6 ама няма з ,. забиваш острото на кабела на мултицеда примерно в единия червен кабел на клемореда и после другия кабел примерно на черния на клемореда и проверяваш при ключа на положение контакт - запален кой ще се разпищят
който се разпищят взимаш единия да не ти е на постоянния плюс и там пускаш новия кабел към клапана на помпата и изолираш стария който е нов а и си купи буксичка за там и трябва да откачиш до края на операцията едната клема на акумолатора !!!
апак релето го еби в газа щото преди е имала някакъв имобилайзер и за това то е там !!!ако имаш въпроси питай пак
!!!

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 18 фев 2009, 23:39

Баща ми има същият проблем, но нещо не разбрах.
При двете положения при контакт и при запалена ли да мерим.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

herflic-orion1.6
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 18 фев 2009, 21:09
Модел на автомобила: ford orion 1600 D samoled har4i 12 nafta gradsko
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от herflic-orion1.6 » 18 фев 2009, 23:50

trqbva da se замери когато е на контакт и когато не е
защото проблема може д а се окаже клемореда ако ме разбираш
с две думи заебаваш старата инсталация и донаждаш нова и трябява да проследиш ключа на положение контакт и на изключено от контакт по ясно не се сещам да ви обясня !! ако трябва питайте пак !!

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 19 фев 2009, 10:02

Дали съм разбрал правилно:
1.Сваляме кората около волана, да имаме достъп от левия край на контактния ключ (говоря за фиестата предполагам и при вскорта е същото има 5 или 6 броя дебели кабели в нещо като букса).
2.Здобиваме се с кабел 0.75 кв.мм и мултицет да мери верига (пищи)
3.Сега с мултицета слагаме единият край на червен кабел, не съм дал контакт при единият черен ще писне, този черен (трябва на него да няма посточнен +). Това ни беше целта.
4.Сега с мултицета пак на същия червен кабел, но съм дал контакт вече при някой друг черен кабел ще писне (трябва на него да няма посточнен +). Това ни беше целта другата цел.
5.Откачам акумулатора.
6. двата кабела към клапата на помпата (или само един) това не разбрах. Моля да уточниш благодаря.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 19 фев 2009, 10:48

Поразрових се из мойте документации и намерих в Хайнеса (прилагам го). Проверка монтаж и демонтаж на клапана за изкл. на Двг.
Горивонагнетателно помпа.jpg
Помпата
Клапан за изкл Ескорт.jpg
Страницата
Дали не иска почистване тая клапа.
След като се замислих. При подаване на контакт клапата се отваря (може да отива гориво в помпата). При загасяне спира подаването на захранване към клапата и прожината затваря клапата. Нашият проблем е или + не спира или пружината е заяла.
1.Ще премеря проводника към тази клапичка, ако + изчезне значи проблема е в прюжината(или самта клапа).
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

herflic-orion1.6
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 18 фев 2009, 21:09
Модел на автомобила: ford orion 1600 D samoled har4i 12 nafta gradsko
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от herflic-orion1.6 » 19 фев 2009, 20:37

ами другия простичък метод за разбиране ( клапан или ток ) е като я загасиш и като тя продалжи да работи дърпаш кабела на клапана и ако продалжи да работи е от него , ако загасне значи е тока !! _friends_

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 19 фев 2009, 21:10

herflic-orion1.6 написа:ами другия простичък метод за разбиране ( клапан или ток ) е като я загасиш и като тя продалжи да работи дърпаш кабела на клапана и ако продалжи да работи е от него , ако загасне значи е тока !! _friends_
:drink: >:D<: Да елементрно. Благодаря.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от naskowu » 19 фев 2009, 23:38

Колеги, имах същия проблем преди 3 години когато взех ескорта. Причината беше, че маншончето на клапана вътре в помпата беше се разложило.излезе на парчета. Предполагам че помпата на колегата с ескорта е Лукас и е предвидена за имобилайзер т.е. има електронен блок, който се намира от вътрешната страна на помпата към двигателя. Този блок заедно с клапана се намират под метален кожух както беше при мен.Т.е. за смяна на клапана се налага сваляне на ГНП. При мен първоначално ми искаха 450лв в супердизел за смяна на клапана. Естествено аз си го смених сам, като ремонта ми излезе 30лв. Колега, ако твоята помпа е същата пиши за да ти дам по-подробна информация за ремонта стъпка по стъпка.

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 22 фев 2009, 14:25

naskowu написа:Колеги, имах същия проблем преди 3 години когато взех ескорта. Причината беше, че маншончето на клапана вътре в помпата беше се разложило.излезе на парчета. Предполагам че помпата на колегата с ескорта е Лукас и е предвидена за имобилайзер т.е. има електронен блок, който се намира от вътрешната страна на помпата към двигателя. Този блок заедно с клапана се намират под метален кожух както беше при мен.Т.е. за смяна на клапана се налага сваляне на ГНП. При мен първоначално ми искаха 450лв в супердизел за смяна на клапана. Естествено аз си го смених сам, като ремонта ми излезе 30лв. Колега, ако твоята помпа е същата пиши за да ти дам по-подробна информация за ремонта стъпка по стъпка.
New_LUKAS.jpg
Помпа 1,8TDI Lucas
Колега помпата е лукас так и не успях да видя къде е това клапанче. Кажи с две три думи. Сваля ли цялата помпа за да смениш уплътнението на клапанчето.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

pelteka
потребител
потребител
Мнения: 276
Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
Местоположение: Rottach DE
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от pelteka » 22 фев 2009, 19:06

Хм..Наистина не се вижда на снимката.И моята помпа е лукас ,но се вижда ясно от дясната страна.За смяна на гумата не се разглобява цялата помпа ,а се отвърта само магнетвентила с глух клуч 24.Проследи кабелите. Към магнет вентила отива един кабел.Така ще го откриеш.А за визуална представа разгледаи схемите по горе, номер 14 е. Успех.

escorttd
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от escorttd » 22 фев 2009, 19:17

Дааа! Помпата е Лукас и най-вероятно зад нея има имобилайзер. Затова е бронирана така. Клапанът за гасене се намира под капачката която съм посочил със стрелката. Закрепена е с 3 винта от тези дето нямат шлиц или шестостен за развиване. Кураж! Свалял съм капачката и без да свалям цялата помпа. Махни тръбичките които отиват към дюзите за да не ти пречат и развий винтовете по унизителния, но единствено възможен в случая начин "чук+секач". Не обещавам да е лесно, но е доста по-бързо и евтино от сваляне на помпата, ремъци, центровки...
Успех!
Прикачени файлове
New_LUKAS.jpg

gluposti
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 27 мар 2008, 21:43
Модел на автомобила: ford-eskort efi 1.6
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от gluposti » 25 фев 2009, 17:52

Имах същтия проблем но като загася фаровете и тя угасваше пробвал ли си да ги загасиш ?
Ако въобще си ги вкл. де :)

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 01 юни 2009, 07:46

Най накрая баща ми реши да оправим проблема с гасненето. Всичко е както пише escorttd (снимките вече ги няма :( ) Та имам няколко въпроса. Помпата е Лукас. Проблема е в клапана, НЕ Е електрически. Развих три болтчета дето главите им са напълно обли и два големи болта, тръбичките дето отиват към дюзите. НЕ УСПЯХ ДА МАХНА тоя капак или кожух. Как ли не го чуках, та незнам дали не съм го прецакал. Възстанових си всичко без трите болтчета без главата, запали. Та

Колеги какво направихте с болтчетата? Може ли без тях или да сложа други да нямат някакво специално предназначение?
Да няма някакъв специален начин на вадене на тоя кожух. Доста се разклати, но не излиза.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от naskowu » 02 юни 2009, 00:58

Колега, доколкото се сещам кожуха се държи на пет болта. Три отстрани и два отпред, от страната на тръбичките. Пак са с глави като нитове. Развиваш ги с чук и секач. След това слагаш нови с обикновена глава. И ако свалиш кожуха не забравяй да го изрежеш отгоре със флекса, за да можеш при следваща смяна на клапана да не сваляш пак помпата. Режи отвора така, че не само да минава клапана но и глух ключ за развиване.

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 03 юни 2009, 21:20

naskowu написа:Колега, доколкото се сещам кожуха се държи на пет болта. Три отстрани и два отпред, от страната на тръбичките. Пак са с глави като нитове. Развиваш ги с чук и секач. След това слагаш нови с обикновена глава. И ако свалиш кожуха не забравяй да го изрежеш отгоре със флекса, за да можеш при следваща смяна на клапана да не сваляш пак помпата. Режи отвора така, че не само да минава клапана но и глух ключ за развиване.
Не съм свалял помпата. Развих три болта като нитове и два големи откъм тръбичките. Видях още един от към двигателя, но реших че държи друг капак. Предполагам че пропускам нещо, но аз вече си възстанових нещата и запали :), но не гасне :)
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 20 авг 2009, 21:02

http://cruise.snimka.bg/automobiles/esk ... 8.14295466" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

УСПЯХ !!! Колеги помагайте, _friends_ с ваша помощ и с малко помощ от човека дето ми сменя ремъците. Та помагайте откъде да си купя това уплътнение и пружина (вижда ми се пружината малко хлабава смисъл мисля че трябва да е по здрава). Време е вече да го оправя това гасене.
Уплътнението се разпадна, не мисля че беше блокирало буталцето. Кабелите защо не са на букса като развивах имах чувството че ще ги скъсам, тези кабели дето излизат от клапанчето.

-Ден първи ново клапанче от мото пфое 500,00лв. Указа се че имам имобилайзер (поне подготовка за такъв). Купих си клапанче марка ISKRA, взех само уплътнението и го сложих на оригиналното клапанче, падна ми акумулатора не успях да запаля, така наречената подгачваща помпичка ми е със силикон залепена, въртях, въртях и щипки вързвах и ми падна акумулатора, сега зареждам акумулатора утре пак. Ще ви държа в течение.

-Ден втори не успях да запаля съмнявам се че не съм стегнап клапанчето и оттам ми влиза въздух :(
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от naskowu » 25 авг 2009, 00:38

Колега, помпата трябва да се обезвъздуши иначе никога няма да запалиш. Отвиваш една по една всяка тръбичка от дюзата и въртиш на стартер докато не потече нафта, След това завиваш и продължаваш със следващата. Накрая след обезвъздушаването почваш пак да въртиш и трябва да запали. Приготви си два по здрави акумулатора и успех. Относно клапана аз бях си купил 2005г. за 30лв. от Аутоплюс. Той е за помпи без имобилайзер но става. Само трябва да кажеш , че е за помпа Лукас, защото за Бош не стават. Обаче трябва да се изреже металния кожух над клапана, защото този е по висок. Помпата ти е предвидена за имобилайзер (както и моята) обаче предполагам че самата кола няма имобилайзер. Така че спокойно можеш да смениш клапана с такъв без. Освен това при следваща смяна на клапан няма да има нужда да сваляш ГНП. Ще направя снимка да видиш как изглежда моят приспособен клапан.

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 25 авг 2009, 20:49

naskowu написа:Колега, помпата трябва да се обезвъздуши иначе никога няма да запалиш. Отвиваш една по една всяка тръбичка от дюзата и въртиш на стартер докато не потече нафта, След това завиваш и продължаваш със следващата. Накрая след обезвъздушаването почваш пак да въртиш и трябва да запали. Приготви си два по здрави акумулатора и успех. Относно клапана аз бях си купил 2005г. за 30лв. от Аутоплюс. Той е за помпи без имобилайзер но става. Само трябва да кажеш , че е за помпа Лукас, защото за Бош не стават. Обаче трябва да се изреже металния кожух над клапана, защото този е по висок. Помпата ти е предвидена за имобилайзер (както и моята) обаче предполагам че самата кола няма имобилайзер. Така че спокойно можеш да смениш клапана с такъв без. Освен това при следваща смяна на клапан няма да има нужда да сваляш ГНП. Ще направя снимка да видиш как изглежда моят приспособен клапан.
Това което казваш го направих на 100% (освен обезвъздушаването цилиндър по цилиндър, развивам 4-те и въртя). На старият ми клапан имаше две жички (маса и + )Аз сложих клапана който купих за Лукас без имобилайзер вързах го към плуса. Вързвам два акумулатора (ама май кабелите не са ми хубави), акумулатора го зареждах два пъти. Има ли някаква последователност ако тръгна цилиндър по цилиндър да обезвъздушавам. Аз се каня да направя снимки и все ме мързи :)
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8TDI 96 година неще да загасва

Мнение от cruise » 29 авг 2009, 19:25

Успех *00133* Запалих, сложих клапанче за 20,00 лв. и вкл. само плуса (оригиналното беше с два кабела). Ако някой има проблеме да се обади ще обясне по подробно. Но в темата има всичко с изкл. на запалването, много трудно пали ако се отвори нещо по системата дали клапанчето дали някой мъркуч, разбрах че се слага някакъв вентил да не се връща горивото (демек се побългарява :) )
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта