разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivodimpav
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 31 мар 2009, 13:36
Модел на автомобила: ford focus 1.4
Местоположение: софия
Status: Извън линия

разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от ivodimpav » 02 авг 2009, 18:40

здравейте колеги,
имам два проблема:
1. при работа на колата на място като е изключена от скорост се чува едно тропане, което изчезва като се натисне съединителя. като се отпусне педалът пак започва да потропва.
2. появи се слабо чукане от двигателя
ако някой може да ме насочи на какво се дължат тези шумове ще съм благодарен.
колата е фокус 1,4 бензин, 2002г.

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от maistorabg » 03 авг 2009, 07:45

ПО това което си написал,шума идва от С. К. .
Но не трябва да те притеснява,някой коли изкарват стотици хил. км. с този шум.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от venom4o » 03 авг 2009, 21:26

или от лагера - Аксиалния лагер на съединителя

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от maistorabg » 04 авг 2009, 19:07

Акс. лагер е натоварен когато е натиснат педала,а колегата пише че тогава шума спира(в този момент кутията не е натоварена). :idea:

ivodimpav
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 31 мар 2009, 13:36
Модел на автомобила: ford focus 1.4
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от ivodimpav » 04 авг 2009, 21:38

maistorabg написа:Акс. лагер е натоварен когато е натиснат педала,а колегата пише че тогава шума спира(в този момент кутията не е натоварена). :idea:
и аз мисля, че е аксиалният лагер. обяснявам си го че сигурно има луфт някакъв и като не е натоварен потропва. не мисля да го пипам засега. или пък може да се повреди нещо сериозно ?

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от viksata » 05 авг 2009, 10:09

Дори когато не си на скорост но с отпуснат педал на съединителя първичния вал се върти с оборотите на двигателя,
а като натиснеш педала на съединителя ти го освобождаваш от двигателя.
Проблема пак е лагер но е в ск. кутия ако бвеше така цитирания аксиален лагер то той ще вие само при натиснат педал на съединителя,
сори ама проблема ти е в ск кутич или ремонт или друга или си я караи така както ми казваше едно майсторче "нали имаш добра музика ми пускай си я и няма да ти тропа" :D

Поздрави
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
galli
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 26 дек 2007, 14:41
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16v DOHC ZetecS
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от galli » 05 авг 2009, 14:32

Това е точно така, както казва колегата viksata. И при мен го има същото, не ме притеснява и не е кой знае какъв проблем. ;):

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от venom4o » 09 авг 2009, 08:17

при мене лагера свиреше като ремък... А даже и тропаше..Можеш да си представиш за какво чудо става въпрос....

ivodimpav
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 31 мар 2009, 13:36
Модел на автомобила: ford focus 1.4
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: разлика в шума на двигателя при натискане на съединителя

Мнение от ivodimpav » 11 авг 2009, 21:56

и майстора каза, че е лагер в скоростната кутия и че много трудно се прави. карало се докато откажат скоростите пък после се мисли. така че спокойно ... :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта