Търся спешно част!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 27 дек 2005, 12:01
- Модел на автомобила: Сиера комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Търся спешно част!
Търся регулатор на налягането на бензина (не дебитомер!!!) за форд сиера 2000 куб. 87 год двиг GY76971 rama WFONXXGBBNGY76971, може нов или втора употреба.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това карбураторен двигател ли е?
Наскоро търсих нещо такова за сиера 1.6 карб, и ми казаха да си взема от фолксваген - работели като на форд, но били по-надеждни. За втора употреба говоря, искаха ми 10-20 лв. Сега караме без това. но или помпата ще повредим, или гори повече.
Как влияе това, ако го няма?
Наскоро търсих нещо такова за сиера 1.6 карб, и ми казаха да си взема от фолксваген - работели като на форд, но били по-надеждни. За втора употреба говоря, искаха ми 10-20 лв. Сега караме без това. но или помпата ще повредим, или гори повече.
Как влияе това, ако го няма?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Този регулатор е редуцир-вентил. Поддърж налягането преди поплавковта камера постоянно. При високи обороти предотвратява повишаването му и разтоварва помпата. Ако е повреден и пуска всичкия бензин обратно в резервоара, нивото при ниски и средни обороти е ниско и колата невърви както трябва, ако пък се ликвидира тази машинария, или се мъчи помпата, или се препълва поплавковата камера.shark написа:Каква точно е функцията на този регулатор и как мога да разбера дали работи, защото наскоро сменях бензинова помпа, беше заминала а и си имам доста проблеми с разхода!
И в двата случая разхода е голям, а вървенето - зле.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
трябва да има три дупки.shark написа:А как мога да го проверя дали работи?
Едната е от помпата, другата е за карбуратора и третата към резервоара.
Може би, ако има някакво налягане във входа откъм помпата, а другите два са отворени свободно, трябва да излиза от единия изход - този към карбуратора. Ако него го запушиш с пръст, трябва да излиза от изхода към резервоара (излишно гориво).
Може да духаш с уста в входа, и да гледаш откъде излиза. Или както е на колата, вадиш двата маркуча към карб и резервоара, оставяш помпата закачена и като завъртиш със стартера, трябва да пръска бензин само от един изход - за карбуратора.
За улеснение, махни свещите на двигателя и така върти на стартер - по-вярна ще е пробата, ще вдигне обороти.
Успех
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Абе незнам за какви поплавкови камери говори колегата но има много прос начим за проверка на този клапан.
1. какво представлява. Самия клапан е разделен на 2 части с гумена мембрана. В средата на мембраната има метална пластинка, която запушва плътно единя от трите отвора - това е отвора за връщане на горивото към резервоара при превишаване на налягането. От другата страна на мембраната има калибрирана за съответното налягане пружина о отвор за вакум. при високи обороти вакума в хранителната генерация е много нисък и не влияе на пружината, но при ниски обороти - затворена дроселна клапа е висок и кара прожината да отваря при по-ниско налягане (засмуква мембраната и имитира по - високо налягане на бензина) това е за икономия на гориво на празен ход ( дюзите се отварят за "еденица време" от компютъра на инжекциона, но при по-ниско налягане за това време се вкарва по-малка порция гориво - колата е на тихи). Третия отвор на клапана е вързан към общата горивна магистрала за дюзите.
2. А сега за начина на тестване. Ами много просто. Връзва се изхода на клапана- този за връщането на гориво обратно към резервара към компресор за въздух, но през редуцил винтил с манометър. Започва се от нулево налягане и се повишава докато се чуе специфичен звук ( нещо подобно на пърдене
). Това означава, че клапана е отворил. На манометъра ще видиш налягането при което отваря. Правиш го 2-3 пъти за по сигурна и готово. Правил съм го много пъти и винаги "ОТЛИЧЕН РЕЗУЛТАТ". Имам няколко клапана в гаража и ако имате ходене до Ботевград ще ви го демонстрирам.
Дано съм бил полезен, че падна много писане
Само да добавя.
На много от клапаните е отбелязано и налягането на което отварят в барове. Ако не, търсиш го по номера му в Auto data или нета и пак разбираш колко е.
1. какво представлява. Самия клапан е разделен на 2 части с гумена мембрана. В средата на мембраната има метална пластинка, която запушва плътно единя от трите отвора - това е отвора за връщане на горивото към резервоара при превишаване на налягането. От другата страна на мембраната има калибрирана за съответното налягане пружина о отвор за вакум. при високи обороти вакума в хранителната генерация е много нисък и не влияе на пружината, но при ниски обороти - затворена дроселна клапа е висок и кара прожината да отваря при по-ниско налягане (засмуква мембраната и имитира по - високо налягане на бензина) това е за икономия на гориво на празен ход ( дюзите се отварят за "еденица време" от компютъра на инжекциона, но при по-ниско налягане за това време се вкарва по-малка порция гориво - колата е на тихи). Третия отвор на клапана е вързан към общата горивна магистрала за дюзите.
2. А сега за начина на тестване. Ами много просто. Връзва се изхода на клапана- този за връщането на гориво обратно към резервара към компресор за въздух, но през редуцил винтил с манометър. Започва се от нулево налягане и се повишава докато се чуе специфичен звук ( нещо подобно на пърдене

Дано съм бил полезен, че падна много писане
Само да добавя.

На много от клапаните е отбелязано и налягането на което отварят в барове. Ако не, търсиш го по номера му в Auto data или нета и пак разбираш колко е.
- kmeta
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 юли 2009, 21:27
- Модел на автомобила: ford sierra 1.6 L 85 г.
- Status: Извън линия
Re: Търся спешно част!
имам сиера 1.6 карбуратор.беше автоматик и я направиха с обикновени скорости,само че скоростната ми кутия е от 2.0 и сега нещо и стана.няма мощност.какво трябва да направя?казаха ми да сменя карбуратора и смукателните тръби,ще се оправи ли,ако ги сменя или трябва да сменя и двигателя?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Търся спешно част!
Не сменяй мотора, но не ни пиши така неясно. Вчера ли загуби мощност, или просто това е с новата кутия, ...
Новата кутия ти е с друго предав. число и няма да върви така свежо колата, но пък ще може да караш икономично. Все едно че имаш пета скорост.
Новата кутия ти е с друго предав. число и няма да върви така свежо колата, но пък ще може да караш икономично. Все едно че имаш пета скорост.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Търся спешно част!
И предавателното число на диференциала е различно. Сложи такъв за ръчна ск.кутия.
- kmeta
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 юли 2009, 21:27
- Модел на автомобила: ford sierra 1.6 L 85 г.
- Status: Извън линия
Re: Търся спешно част!
знчи този проблем е от както сменихме скоростната кутия,а и не ми е икономична въобще.гори ми 20/100 газ (градско)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта