Обороти на празен ход - РЕШЕНИЕ
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 апр 2009, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 115 hp 1996
- Status: Извън линия
Обороти на празен ход - РЕШЕНИЕ
Здравейте колеги, тъй като наскоро си реших проблема с оборотите за който изчетох много постове и смених сумати чаркове реших да си напиша решението ако може да помогне на някой.
Колата ми е Ескорт 1.8 пълан инж 96г. 115 hp. та стъпкови моторчета ли не сменях, МАФ ли не чистих, сонди, кабели, свещи и всякакви неща, но животното упорито отказваше да не увеличава оборотите при смяна на предавка и да не си ги намаля когато си ще почти до загасване. След една обстойна диагностика ме пратиха за почистване на дюзите на инжекциона. Свалиха ги - видимо чисти (два пъти бях слагал добавки за почистване на инжекцион), сложиха ги за час и половина на ултразвук в една ваничка (60 лв.) сложиха ми ги и... това беше - ВСИЧКО СЕ ОПРАВИ да не говорим че половината коне се събудиха.
ПРИЧИНАТА: това се оказаха неправилната употреба на добавките за почистване на инжекциона, и кофтият бензин естествено. Когато тези добавки се сложат преди да се смени горивен филтър, те разтварят мизерията във филтара и отлаганията по маркучите и ги карат в инжекциона и там започва големият филм, тъй като тези инжекциони са с изключително фини мрежички няма как да се почистят по друг начин освен с ултразвук, в смисъл духане и тръскане няма да стане. Така че ако ще слагат подобни добавки задължително трябва ГОРИВНИЯТ ВИ ФИЛТЪР ДА Е НОВ.
Ами това, е надявам се да ви помогне.
Колата ми е Ескорт 1.8 пълан инж 96г. 115 hp. та стъпкови моторчета ли не сменях, МАФ ли не чистих, сонди, кабели, свещи и всякакви неща, но животното упорито отказваше да не увеличава оборотите при смяна на предавка и да не си ги намаля когато си ще почти до загасване. След една обстойна диагностика ме пратиха за почистване на дюзите на инжекциона. Свалиха ги - видимо чисти (два пъти бях слагал добавки за почистване на инжекцион), сложиха ги за час и половина на ултразвук в една ваничка (60 лв.) сложиха ми ги и... това беше - ВСИЧКО СЕ ОПРАВИ да не говорим че половината коне се събудиха.
ПРИЧИНАТА: това се оказаха неправилната употреба на добавките за почистване на инжекциона, и кофтият бензин естествено. Когато тези добавки се сложат преди да се смени горивен филтър, те разтварят мизерията във филтара и отлаганията по маркучите и ги карат в инжекциона и там започва големият филм, тъй като тези инжекциони са с изключително фини мрежички няма как да се почистят по друг начин освен с ултразвук, в смисъл духане и тръскане няма да стане. Така че ако ще слагат подобни добавки задължително трябва ГОРИВНИЯТ ВИ ФИЛТЪР ДА Е НОВ.
Ами това, е надявам се да ви помогне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта