освободен двигател
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
освободен двигател
здравейте колеги,как мога да разбера дали е освободен двигателя на скорпиото?благодаря преварително.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
Kak ОСВОБОДЕН какво имаш предвид?

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
Да и аз не те разбрах колега 

Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
Предполагам имаш предвид дали засича клапан ако скъсаш ремък. Ако е ОНС мисля че е.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
да точно това.когато двигателя е освободен има разстояние между клапаните и буталата и при късане на ангренажен ремък няма последствия.исках да разбера дали моя е освободен.2000 карбуратор OHC
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
Има един начин да разбереш, ама ако не е става мазало. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
Защитата на тези двигатели при късане на ремък представлява единствено огромните по дълбочина горивни камери на главата.При късане на ремък буталото няма как да ритне клапана, после просто слагаш новия ремък палиш и тръгваш. Ако обаче главата е разпилвана-гаранция франция..
П.П.: Затова главите на тези мотори могат да се разпилват до безсъзнание-първо заради огромните горивни камери,второ заради това че не са алуминиеви и са по-здрави и издръжливи.
П.П.: Затова главите на тези мотори могат да се разпилват до безсъзнание-първо заради огромните горивни камери,второ заради това че не са алуминиеви и са по-здрави и издръжливи.
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 13 фев 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford fiesta1.25 benz ghia 98
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: освободен двигател
не съм разбирач но логиката сочи че повечето добри маистори след монтаж на ангренажен ремък правят една врътка на ръка преди да запалят и така усещат има ли контакт буталото с някои клапан моят маистор понеже е от форд -бургас не го направи и аз се разминах с ремонт на глава на кола на 80 000 км
ама кои може да предположи че всички сервизи на форд в страната предлагат такъв професионализъм еи за тва имаме толкова а професионален форум 


- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта