Не пали форделата
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Не пали форделата
Може ли от прекалено гъсто масло което налях преди 3 дена сега да не ще да пали -мисълта мие може ли нещо да не ми затварят добре клапаните от това масло и да няма компресия примерно!От два дена вали сняг и не пали и това си е всичко проверих ама на не пали!4 пъти дозареждах акумулатора и като сляза трудно върти и след минути спира да върти -става дума за масло м16д,налях го по съвет на познат да не ми пускало от гарнитурата на капака ама дали не съм направил голяма грешка -предишното ми беше 10в40 за 45лв!
Форд е колата на шампионите!!!
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Акумулатора е 60ач на няколко месеца и то го зареждам напълно!Като върти стартера сякаш пилиш с някоя голяма пила по мотора
Зимата майстор му прави профилактика плюс смяна на четки!Иначе като не е студено си върти нормално даже доста е оборотен.Как може от толкова опити поне да не припалва -направо се побърках!Наливах даже бенз директно в камерата ама няма!За да не припалва хич си мисля че може от маслото нещо клапаните да се ебават и да няма компресия плюс студеното време и затова да не ще да припали даже 


Форд е колата на шампионите!!!
- cotaca
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
- Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
абе хора имам следния проблем тръгвам да паля и няма никои,стартера варти има токове по свешти кабели и има и бензинец да се одавиш и не пали при условие че на стартера дето е запалителя ми е хлабав +са и реших даго натегна ама ми се сцепи капа4ката та можели оттам да не ми дава хубав контакт и за тва да не пали или не е тва 4е се побърквам вече без кола 
става дума за Ford eskort 1981god 1.3l karburator

става дума за Ford eskort 1981god 1.3l karburator
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
A на бутане и дърпане как е? Да не е от студа... на газ ли е? Много е вероятно да е от карбуратора, ако не е поправен добре в сегашния век 
Останахме само трима с тези коли, май.

Останахме само трима с тези коли, май.
- cotaca
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
- Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
миии набутане несъмго пробвал че после немога си гоприбера ако не запали и при тва го карам само на бензин че като стане по студено че ми замръзва гастъ и става интересно после много бутане много нешто.Попринцип сичко си е както трябва само дет стартера ми варти малко по бавно и не иска да запали,мойе ли да е тва де ми варти по бавно стартера??? Тва е единственото нередно от пръф поглед и че е хлабав плуса да е вързан
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
Колега първо си смени гарнитурата на капака, сложи 10w40 масло.
Казваш стартера върти бавно, а акумолатора заредн на max.до тук добре ами замервал ли си гъстотата на акумолатора.Може би иска доливане на електролит или дестилирана вода.Много от проблемите по запалитлната система са свеждат до главния источник на електричество.Най-лесно, а и нищо няма загубиш ако помолиш някой съсед да ти подаде ток.Ако пак върти слабо, сваляй стартера и започвай да го разглобяваш.Погледни четките в какво състояние са, ако има някоя износена неравномерно, сменяй всички.Също така обърни и внимание на втулките на ротора, виж за луфт, ако има сменяй ги не са скъпи (0,86 ст. мисля, че бяха).От мен това, дано съм бил полезен
Поздрави
Казваш стартера върти бавно, а акумолатора заредн на max.до тук добре ами замервал ли си гъстотата на акумолатора.Може би иска доливане на електролит или дестилирана вода.Много от проблемите по запалитлната система са свеждат до главния источник на електричество.Най-лесно, а и нищо няма загубиш ако помолиш някой съсед да ти подаде ток.Ако пак върти слабо, сваляй стартера и започвай да го разглобяваш.Погледни четките в какво състояние са, ако има някоя износена неравномерно, сменяй всички.Също така обърни и внимание на втулките на ротора, виж за луфт, ако има сменяй ги не са скъпи (0,86 ст. мисля, че бяха).От мен това, дано съм бил полезен

Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
pav4o написа:Колега първо си смени гарнитурата на капака, сложи 10w40 масло.
Казваш стартера върти бавно, а акумолатора заредн на max.до тук добре ами замервал ли си гъстотата на акумолатора.Може би иска
Опа, онзи с гъстото масло си оправи проблема, а после продаде и колата. Този с хлабавия кабел е нов

- cotaca
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
- Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
за нов да ама акумолатора е от магазина направо зет на има няма и две сдмици та ша вида да свала стартера па ако немога направо маи ша я праштам на маистор дъртата кошница.Ама па масло 10w40 малко редичко ми се струва за двигател на 27годинки се пак досега е карана с 15w40 без проблеми при тва се пак много благодарч на всички 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
Може да е нов акумУлатора обаче ако не ти е наред заряда ще го умориш за кратко време.cotaca написа:за нов да ама акумолатора е от магазина направо зет на има няма и две сдмици та ша вида да свала стартера па ако немога направо маи ша я праштам на маистор дъртата кошница.Ама па масло 10w40 малко редичко ми се струва за двигател на 27годинки се пак досега е карана с 15w40 без проблеми при тва се пак много благодарч на всички
За стартера вече си се ориентирал да го свалиш и ревизираш.
10W40 е по-редичко при минусови температури и на двигателя му е по лесно да стартира и бачка докъто лекинко позагрее. От там на татък му е все тази 15 ли е 10 ли е 5 ли е
А относно годинките абсолютно нищо не ми говорят за състояние на мотора.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
К'ви масла, к'ви алтернатори.... На човека му лабав плюса...cotaca написа: ... че е хлабав плуса...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не пали форделата
Дойде ми и на мене реда!
Днеска сутринта закъсвация насред една бензиностанция, появи ми се оня гаден проблем с мощността - тоя път без смукач. 15 минути не мога да запаля като хората, стартера върти добре, като дам газ пали ама не държи обороти изобщо. Направо си изтощих акумулатора от въртене. Като изчаках малко и завъртя и запали, и се оправи, кой знае защо
. Отивам на сервиз и ще ги накарам да ми прегледат всичко и каквото трябва ще се сменя, не мога така да я карам тая машина. За маслото - и аз съм с малко по-гъсто (15W40), ама ако беше от него не мисля че щях на тръгване да паля веднага а после като ми падне мощността да не може и 300 оборота да качи. Ще ги накарам да ми проверят всичко - свещи, кабеляци, карбуратор - настройки, филтър, стартер и прочие. После ще пиша какво е станало.
Днеска сутринта закъсвация насред една бензиностанция, появи ми се оня гаден проблем с мощността - тоя път без смукач. 15 минути не мога да запаля като хората, стартера върти добре, като дам газ пали ама не държи обороти изобщо. Направо си изтощих акумулатора от въртене. Като изчаках малко и завъртя и запали, и се оправи, кой знае защо


ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта