Подгряване на нафтата
- Атанас
 - потребител

 - Мнения: 857
 - Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
 - Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Това е въпросното подгряване 
			
									
									
						- 
				dany85
 - потребител

 - Мнения: 141
 - Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
 - Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Благодаря за отовора. Дано не се налага подгряването да е водно (с кофата) 
			
									
									
						- 
				ivo_63
 - Потребител

 - Мнения: 1260
 - Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
 - Модел на автомобила: ford mondeo  MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
90 кинта  ако  се  скапе + 2 месеца чакане от МП
			
									
									
						- 
				dany85
 - потребител

 - Мнения: 141
 - Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
 - Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Дано не се скапва 
 Иначе ще излезе в неплатен отпуск  
			
									
									
						- 
				ivo_63
 - Потребител

 - Мнения: 1260
 - Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
 - Модел на автомобила: ford mondeo  MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
може и без нея част ама се разбутват много маркучи - добре си е да си е там .Като вземе да лапа въздух е обикновено от там или подкачващия клапан.
			
									
									
						- 
				dany85
 - потребител

 - Мнения: 141
 - Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
 - Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Относно лапането на въздух - кой маркуч е добре да бъде прозрачен - този от подгряването до филтъра или от филтъра до помпата. Нещо много твърди ми се струват тези маркучи и май са с някакъв странен накрайник. Да се формулирам по-точно - Как точно да сложа прозрачния маркуч ?
			
									
									
						- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Аз точно това правя в момента - искам да спра лапането. Сложих просрачни маркучи от преди подгрева на нафтата до входа на филтъра (шунтирах подгрева), и от филтъра до гнп. Преди филтъра намя въздух, след него има... за мен проблемът е в ръчната помпичка или в някакво запушване в корпуса на филтъра. Утре ще го правя.dany85 написа:Относно лапането на въздух - кой маркуч е добре да бъде прозрачен - този от подгряването до филтъра или от филтъра до помпата. Нещо много твърди ми се струват тези маркучи и май са с някакъв странен накрайник. Да се формулирам по-точно - Как точно да сложа прозрачния маркуч ?
Слагането на прозрачен маркуч правя с еластични скоби, никога с тел или метални обикновени скоби. Само еластично стягане спира въздуха със сигурност.
Ползвам 8мм прозрачен маркуч, или какъвто там се пада. Той е 10 мм отвън. Като се наниже на тръбичките около мотора става 10 и малко още. За ластици (скоби) ползвам парчета 15-20 мм дълги от дебелостенен маркуч за пропан бутан, с вътрешен диаметър около или малко под 10 мм.
Първо нанизвам скобата върху прозранчния, навътре, и после прозрачния върху тръбичката към мотора. След това избутвам парчето дебел маркуч-скоба към съединението, за да си застане на мястото.
- 
				ivo_63
 - Потребител

 - Мнения: 1260
 - Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
 - Модел на автомобила: ford mondeo  MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
не е добра идея да си кепазите колите - ще дойде зимата и ще задръстите форума с  -  не ще да пали пущината - оттам тръгват  приказките , че форда пали трудно зимата.Прежалете се и сложете каквото трябва, според мен - мондео е все пак висок клас кола не го поддържайте като голф / да ме прощават голфаджиите/
			
									
									
						- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Слагането на оригиналните тръби е няма да е ефтино. Или нови, или май може да се сменя едно пръстенче в съединението, ама трябва да е много хубаво и отчен размер.
Това с прозрачния маркуч и скоба от еластичен пръстен (от друг маркуч) дава пълна сигурност срещу въздух от конкретната връзка, достъпно е като цена и наличност и е сравнително универсално.
Основно преимучество на оригиналния тръбопровод е лесния монтаж-демонтаж и сигурното уплътняване върху нови тръбички. То е чудесно за заводски условия и за сервиз, но не и когато се иска сигурност след 10 години износване на какви ли не неща и повърхности.
Аз съм изолирал подгрева на нафтата само за да видя къде смуче въздух, после ще сглобя всичко както е редно, с прозрачен маркуч.
			
									
									
						Това с прозрачния маркуч и скоба от еластичен пръстен (от друг маркуч) дава пълна сигурност срещу въздух от конкретната връзка, достъпно е като цена и наличност и е сравнително универсално.
Основно преимучество на оригиналния тръбопровод е лесния монтаж-демонтаж и сигурното уплътняване върху нови тръбички. То е чудесно за заводски условия и за сервиз, но не и когато се иска сигурност след 10 години износване на какви ли не неща и повърхности.
Аз съм изолирал подгрева на нафтата само за да видя къде смуче въздух, после ще сглобя всичко както е редно, с прозрачен маркуч.
- 
				dany85
 - потребител

 - Мнения: 141
 - Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
 - Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
А прозрачния маркуч някъв специален ли е? Нещо особено покрай това, че ще тече нафта в него? Не знам и налягането след филтъра какво е - трябва ли да е нещо усилено?
			
									
									
						- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Прозрачния маркуч обикновено се вдървява след време. Вземи си някакъв за гориво - по 1,5-3 лв на метър са. Ако хвърляш по едно око под капака, може да сложиш какъвто и да е, ластикът само да е задължително хубав маслоустойчив маркуч и да стяга добре.
Преди мотора навсякъде има вакуум, след филтъра е по-ниско налягането (или голям вакуум...??). Проблемът е да не се смачака маркучът, ако е много мек и тънкостенен (под 1мм стена)
			
									
									
						Преди мотора навсякъде има вакуум, след филтъра е по-ниско налягането (или голям вакуум...??). Проблемът е да не се смачака маркучът, ако е много мек и тънкостенен (под 1мм стена)
- 
				petio7727
 - потребител

 - Мнения: 26
 - Регистриран: 18 окт 2008, 13:36
 - Модел на автомобила: ford mondeo 18 TD
 - Местоположение: Стара Загора
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Моето мондео е 96г. дали има такова нещо?
			
									
									
						- 
				dany85
 - потребител

 - Мнения: 141
 - Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
 - Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
Вдигаш капака, гледаш където минават маркучите дали има това, което е на снимката и ако го нямаш => нямаш подгряване. Елементарно 
 
 
			
									
									
						- 
				kreizo
 - потребител

 - Мнения: 20
 - Регистриран: 11 мар 2008, 14:31
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo '99
 - Status: Извън линия
 
Re: Подгряване на нафтата
А как може да се провери това подгряване дали работи ? Т.е. до колкото разбирам там също се подгрява с реотани или нещо подобно или ?
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта

