двигателя пуши при определени обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
torcheto
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
Status: Извън линия

двигателя пуши при определени обороти

Мнение от torcheto » 10 авг 2008, 21:25

Колеги,проблема е следния.Когато двигателя е в обороти между 1800-2000,в продалжение на няколко секунди, понякога се форсира,чува се тракане от двигателя,като чукане на аванс на бензинов,отзад излиза облак дим.Всичко това продалжава за една ,две секунди.При сьщите обороти , чуствам напрежение и трептене в двигателя.Ако някои знае,какво и има да сподели

escorttd
Status: Извън линия

Re: двигателя пуши при определени обороти

Мнение от escorttd » 11 авг 2008, 12:21

Клапан-авансатора на помпата е заминал. Диагностика: сутринта преди да запалиш откачаш маркучето което излиза от помпата и отива към турбото. Ако изтече нафта диагнозата е потвърдена.
Варианти за лечение:
1.Нов клапан;
2.Възвратен клапан се слага на споменатото маркуче.
Успех!

svetli_pip
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 13 мар 2008, 12:22
Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: двигателя пуши при определени обороти

Мнение от svetli_pip » 18 авг 2008, 13:43

Точно така.И при мен имаше такъв проблем но много по-тежък.Колата се самофорсираше.Има скъсана мембранка и към турбото когато си поиска отива бнафта.И това е много кофти защото по време на движение набира яко.Направих профилактика на помпата(уплънения,мембрани) за 160лв,отделно 80 лв сваляне и слагане на ГНП и те така.Има един сервиз за ГНП само.На ул.Житница 21,0896696990-инж.Валентин Панайотов

nikinp76
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 03 ное 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: Ruse
Status: Извън линия

Re: двигателя пуши при определени обороти

Мнение от nikinp76 » 24 авг 2008, 23:28

Дано да е това което казват колегите. Провери все пак дали случайно няма повечко масълце в смукателните ти колектори. И като тръгне да се форсира пак, забележи какъв е мириса и цвета на пушека - черен, сив с мирис на сурова нафта или сиво - син с остра миризма на изгоряло масло.
Друго, което трябва да забележиш е дали като се форсира, след това сама си смъква оборотите или се налага принудително да ги смъкваш на скорост.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта