регулиране на съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 22 дек 2006, 00:24

работата е там че не съм ги сменqл мойте стелки. сега мислq да сменq масло и ще кажа какво става.

Потребителски аватар
RSxRacer
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RSxRacer » 22 дек 2006, 08:46

напиши оправя ли се че и аз незнам ко да го прая звяра!
Изображение

Al161978
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Счупена вилка

Мнение от Al161978 » 05 апр 2007, 10:34

Здравейте колеги,
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!

Поздрави

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Счупена вилка

Мнение от Brock » 05 апр 2007, 11:49

Al161978 написа:Здравейте колеги,
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!

Поздрави
Ами незнам как е при тебе, но моя съединител не е с жило, а е хидравличен - с помпа. Ако и твоя е така, можа де не са обезвъздушили както трябва системата *00147* . Но пък щом казваш, че нямаш проблеми с карането - мисля си че ням да е проблем този празен ход.

:twisted:

Al161978
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Счупена вилка

Мнение от Al161978 » 05 апр 2007, 13:19

Brock написа:
Al161978 написа:Здравейте колеги,
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!

Поздрави
Ами незнам как е при тебе, но моя съединител не е с жило, а е хидравличен - с помпа. Ако и твоя е така, можа де не са обезвъздушили както трябва системата *00147* . Но пък щом казваш, че нямаш проблеми с карането - мисля си че ням да е проблем този празен ход.

:twisted:
Brock,
Мерси за отговора!
С жило е... гледах и за тресчотки и тем подобни, но не видях (това докато чаках да ме издърпат).
Иначе, прав си, с карането нямам проблеми - проблемът ми е, че при положение, че не съм сменил нищо - нито жило, нито съединител, а само вилката е заварена, според мен педала не би трябвало да си промени позицията...
Но, както ти каза - при положение, че карам без проблем, няма проблеми
Поне се надявам....

Поздрави

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Счупена вилка

Мнение от paci » 05 апр 2007, 13:29

Според мен нещо не са си досвършили работата.
Казваш, че педала на съединителя ти сега седи по-ниско от другите ли?
Имаше някъде някой беше написал защо се чупят тези вилки обаче не го намирам :(

Al161978
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Счупена вилка

Мнение от Al161978 » 05 апр 2007, 14:08

paci написа:Според мен нещо не са си досвършили работата.
Казваш, че педала на съединителя ти сега седи по-ниско от другите ли?
Имаше някъде някой беше написал защо се чупят тези вилки обаче не го намирам :(
Паци, да, в момента педала ми е на половината на това, което беше преди.
Но, колата върви както преди....
А как се чупят, нямам никаква идея, надявам се аз да не го предизвиквам това нещо
Предполагам, че е умора на метала, все пак колата е 93-а година...
Ти имаш ли идея, дали има тресчотка или шестограм - гледах, но не видях нищо...

Поздрави

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Счупена вилка

Мнение от paci » 05 апр 2007, 15:58

Al161978 написа:Ти имаш ли идея, дали има тресчотка или шестограм - гледах, но не видях нищо...
Незнам човек :(
Чел съм тук, че има 2 варианта с тресчотка и с шестограм.
Колегите с мондео и патили предполагам ще помогнат.
Моя текущия на фиестата е хидравличен а на стария ми ескорт беше с жило и тресчотка но там не съм имал ядове и не съм ровил.
И който се сеща къде беше казано защо се чупят тези вилки нека го изрови преди на колегата да се е счупла пак и да вземе нова и да счупи и нея.

flashed
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 18 мар 2008, 11:46
Модел на автомобила: Ford Escort Combi 16v
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от flashed » 18 апр 2008, 00:18

Здравейте хорица, на мойто хубаво фордче съединителя му отделяше високо поразгледах из постовете, после поразгледах и по количката и видях този шестограмен болт, значи когато го ОТВИЯ съединителят започва да отделя ниско долу(почти нормално), но има голям луфт в него, тоест седи неизпънат и луфта му е към 5см, а когато го натегна този шестограмен болт съединителя започва да отделя нечовешки високо, предложете ми какво да направя?
Blagodaria predvaritelno

ivanivanov_1978
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 07 фев 2008, 13:31
Модел на автомобила: MONDEO
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от ivanivanov_1978 » 18 апр 2008, 12:03

Ще ви помоля и аз за малко помощ !При мен педала започна скърца при натискане в долно положение.Бихте ли ми казали как да смажа жилото преди да е станало това "ПРАС" и да се скъса
Благодаря предварително !

sickjacken
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 юни 2007, 20:07
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
Местоположение: СВИЩОВ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от sickjacken » 20 апр 2008, 09:59

Аз за по сигурно подвеждам на 3-та, вкарвам 4 да влезе хубаво и тогава задна, нищо че и без тази манибулация пак си влизазадната, ама за по сигурно правя така.
FORD ESCORT 1.8 Disel 1990

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от mitaka_s_fordaka » 26 апр 2008, 20:10

колеги ас имах следния проблем на моя форд 89 г..сменях сигурно 5 пъти тия трисчотки докато един приятел с форд не ми каза че и тои е имал същия проблем и се оказа че е от педала.беше се изял метала от едната страна и като го натисна тои леко се изкриви и изронва зъбците на трисчотката.за свалянето на трисчеткота ето как се прави: 1-во откачаш пружината на самия педал,/като бръкнеш отзад на самия педал ще я напипаш/след това откачаш жилото от скоростната кутия. после от лявата страна на педала има едни пластини които много лесно се откачат и буташ педала на ляво и с малко зор тои излиза.откачаш жилото от трисчотката и я сменяш.след това за да ти е по лесно да го сложиш има една пласмаса от горе на самия педал която регулира трисчотката я хвани с една свинска опашка.и след това слагаш педала и я махаш свин.опашка.после закачаш жилото на скоростоте и след това закачаш пружината отзад на педала.за да ти е по лесно сложи си една телчица на пружината за да можеш да в опънеш по лесно за да влезе в дупката.след това натискаш вече педала и тои се саморегулира.тва е от мен. ако някои има въпроси нека пише. >:D<:
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от dimbatami » 27 апр 2008, 21:12

колега да неса ти са променили ниските обороти при мен ми се бяха покачили на 1000 и така ту 1ва ту задна със зор влизаха но след като ги нормализирах се оправи и това

Didaka
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 28 апр 2008, 10:07
Модел на автомобила: Ford escort CLX 1.8 TD 1994g
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от Didaka » 28 апр 2008, 10:17

Имам следния проблем сас саединителя, вилката за саединителя която излиза от двигателя има някаква ябалка на която се закача жилото на саединителя та тази ябалка се изважда постоянно от вилката и ми прави страхотни порблеми особенно ако сам на дълак път.
даите съвет какво да направя

kikera_bg
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 13 юли 2011, 19:38
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от kikera_bg » 13 юли 2011, 19:50

Здравейте ,

Прочетох целият форум и искам да споделя и моя проблем (става дума за Форд Скорпио ' 86 , търсейки вашата помощ. След като скъсах жило на съединителя отидох и си купих ново , докато го сменях , забелязах , че и тресчотката е счупена и свалих целия педал , тъй като обаче не знаех как точно става и изкривих лявата планка малко, но изкарах педала след като поставих новата тресчотка върнах педала , обаче разбира се се получи един неприятен луфт, поради изкривената пластинка , махнах 2 планки за да успея да закрепя педала , след това прокарах жилото през скоростната кутия и тресчотката, но педала стои хлабаво изобщо тресчотката не затяха , вдигайки педала догоре и натискайки го се чува прещракване , но никакво затягане :!:

Дали някой може да ми даде идея къде съм сгрешил или каква може да е причината , мъча се вече 4-5 дена , но тресчотката продължава да си изпуска ... :roll:
Някой дали ще може да ми помогне ?

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: регулиране на съединител

Мнение от fugative » 01 фев 2012, 21:38

Хора моя проблем е сходен ще се радвам да помогнете на мен много трудно ми влиза първа и задна почти не влиза като е изгасен двигателя влизат много лесно когато е запален много трудно а понякога и по лесно съеденителя ми отделя много доло съвсем леко го отпускам и колата тръгва жилото съм го натягал много пъти и се оправя за по 4,5 дни и после пак същия Х*и жилото дори вече е натегното почти до края ще съм много благодарен ако някой ми даде съвет какво може да е благодаря предварително на всички отзовали се.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта