Върти но не пали!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
rollingford
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 сеп 2005, 06:33
Модел на автомобила: Fiesta 1.3 '92 CFI
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Върти но не пали!

Мнение от rollingford » 13 сеп 2005, 07:15

Форда е Fiesta 1.3 '92 CFI, а причината да не пали е че няма искра. Какво може да се направи в този случай?

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Бобина

Мнение от kujo » 13 сеп 2005, 09:38

Виж бобината и провери внимателно кабелите кък нея.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 13 сеп 2005, 10:16

Също така, голяма е вероятността да имаш проблеми с датчика на хол или евентуално с имобилайзера на алармата /ако има такава/

:twisted:

rollingford
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 сеп 2005, 06:33
Модел на автомобила: Fiesta 1.3 '92 CFI
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от rollingford » 13 сеп 2005, 17:43

До сега съм направил следното:
Проверих всички предпазители. Проверих и кабелите до които имах достъп и доколкото можах. Най-вече в какво състояние са ( дали не са нагоряли ) и дали са включени добре.
Видях че отива бензин до инжекциона. А също и напрежение при key On. Съпротивлението във веригата на инжекциона е 6 ома. Като видях че няма искра исках да видя дали отиват 12V до електронното делко. Но така и не успях защото е на много неудобно място - зад двигателя долу ниско. Дори не мога да извадя куплунга за захранването му. Ако някой може да даде идея как да го проверя... Иначе не съм проверявал датчици защото не знам от кои зависи. Тук също малко информация би била полезна.
Има аларма, но мисля че няма имобилайзер ( не знам има ли как да разбера). Когато влеза в колата и опитам да запаля с включена аларма, започва да върти но лампите по таблото не светят и не пали (това преди съм го пробвал, когато си работише ). Сега си светят и изглежда че алармата работи нормално.

batdin
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от batdin » 19 сеп 2005, 23:33

Скоро имах дертове с датчика на Хол на един Голф2 и понеже допускам,че изводите на клемата може да са същите,ще ти кажа как го проверявах.Даваше се средния от трите извода на клемата на датчика към маса и това генерираше искра.Пак казвам,че не знам при теб как са изводите,но при мен бяха означени с ' + 0 - '
Кабела,които е към надпис ' 0' се дава към маса.
Пак повтарям,става въпрос за друга кола.

rollingford
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 сеп 2005, 06:33
Модел на автомобила: Fiesta 1.3 '92 CFI
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от rollingford » 19 сеп 2005, 23:57

Благодаря за подкрепата. Проблема се реши. Оказа се че е електронното запалване. Дойде един майстор и замери на място. Каза че е почти 100% сигурен че е то но нямаше такова за да пробваме. После аз си намерих, сложих го и запали:-)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 20 сеп 2005, 10:40

Майстора Боби ли беше :arrow: Авто-електро услуги


:twisted:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта