TDDI I TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

TDDI I TDCI

Мнение от chano » 13 ное 2007, 18:57

ИСКАМ ДА СИ КУПЯ МОНДЕО,ИМАМ СЕГА МОНДЕО 93 Г. И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ НЕГО НО ИСКАМ ДА ГО СМЕНЯ С НЯКОЕ СЛЕД 2000 Г.

ТА ВЪПРОСЪТ МИ Е КАКВА Е РАЗЛИКАТА М/У TDDI I TDCI,
И КОЕ Е ПО ДОБРИЯТ ИЗБОР.НЯКОИ АКО РАЗБИРА ДА КАЖЕ + И - ЗА ДВАТА ДВИГАТЕЛЯ.
ПРЕДЛАГАТ МИ 1 2000Г. ТДДИ ЗА ОКОЛО 10000ЛВ.НО ГЛЕДАМ ЧЕ ИМА ОКОЛО ТЕЗИ ПАРИ И ТДЦИ.
СЕГАШНОТО МОНДЕО МИ ХАРЧИ ОКОЛО 18/20 НА 100 КМ.ГРАДСКО,ВСИЧКО МУ Е НА РЕД НО ГО КАРАМ НА МНОГО БЛИЗКИ РАЗТОЯНИЯ 3КМ.САМО В ЦЕНТЪРА И ЗА ТОВА СИГОРНО ХАРЧИ ТОЛКО,КАКВА КОЛА ЩЕ МИ ПРЕПОРЪЧАТЕ БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ ЗА ДА МИ СПАДНЕ РАЗХОДА НА ТАКИВА РАЗТОЯНИЯ.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 ное 2007, 19:16

TDDI
Не ми се коментира защо, че ще изпаднем в излишна полемика.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 13 ное 2007, 19:23

1.Не пиши с капс лок,това тук го приемаме,все едно ми се караш нещо,а караш ли ми се ъъъ *00142*
2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.

Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб :wink:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 14 ное 2007, 10:01

Vaklin написа:TDDI
Не ми се коментира защо, че ще изпаднем в излишна полемика.

защо,строшеняцили са или какво??

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 14 ное 2007, 10:03

Не, казва че TDdi е по-добре от TDCI, -> това не му се коментира на колегата защо е така.

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 14 ное 2007, 10:07

mrdds написа:1.Не пиши с капс лок,това тук го приемаме,все едно ми се караш нещо,а караш ли ми се ъъъ *00142*
2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.

Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб :wink:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;
извинявам се за големите букви,
на всякаде чета че тдди са 90 коня а в мобиле.бг ги имат по 115 коня,
интересуваше ме по подробна спесификация на двигателя,този форум съм го чел но няма кои знае какво инфо,ако има някои да разбира от тези двигатели ще ми е много ценен.Истината е че вмомента ми продават такова мондео но не знам кое да избера от 2-те.
Благодаря за одговора.Знаете ли как мога по номера да двигателя да разбера какъв е.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 14 ное 2007, 13:05

Хайде и аз да не се обяснявам, но моето скромно наблюдение е че TDCi е по-добрият избор, но поради характера на впръскване и контрол на горивото, системата е мн. капризна от към качество на горивото, и предполагам че затова препоръката на колегите е към другия вариант.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

milen_rz
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

здравей

Мнение от milen_rz » 22 ное 2007, 18:12

единия двигател е TDDI 115 коня има и вариянт 90 к, а другия TDCI 130. Разликата е в начина на подаване на горивото. колкото са повече конете толкова е по сложно и по нему разбират. Аз имам 115 коня, много върви, градско зимата гори около 8, извън пада на 6.5 и по малко, но него карам с 90 де. знам само че за тдци едната дюза е 1000 лв, така че мисли какво купуваш. Не е нова кола

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 28 яну 2008, 11:09

едни масистори ми казаха че много се прецаквала помпата на този дизел,имало някаква плочка отгоре с некви графити по нея и те се износвали на около 200 000 и замяната струвала 2000 лв,има ли някои да знае дали е вярно това.Нещо тези маистори почват да ме разоароват от този дизел.
имало и маховик с демперни пружини които и тои струвал 1000 лв.че то като стане на около 160/200 000 требва да ги изхвърляш маи.Или маисторите са калпави и не разбират или ........
абе нека некои да си каже мнението кадето разбира.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 28 яну 2008, 11:16

еми за маховика и аз съм чувал че е много тегава работата. а като цяло всички нови дизели са си ** :D просто имат такива части че като се развалят може да получиш удар ако чуеш центата

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 28 яну 2008, 11:23

ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 28 яну 2008, 18:44

Какво да ти кажа колега според мен най-добрия дизел TDCI е тоя от магазина.КАто цяло май по-добре е да си вземеш TDDI защото е малко по-опрпстен и непретенциозен от TDCI-a.А разликата е тази че TDCI е със впръскване тип Common-Rail през инжектори или още се наричат пиезо-дюзи(това да не се разваля щото струва колкото колата:))а TDDI впръскването е през класически дюзи.Единственото предимство на TDCI е че има малко по-голям въртящ момент,малко по-тих е по-пъргав и малко по-икономичен но разликите не са драстични.

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 28 яну 2008, 20:05

chano написа:ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
Колега, миналата сряда ходих за същото в Мотопфое, там незнам дали е случайно но компютрите винаги ги "хващат" на мен ми взеха 43.65лв. за цялостна диагностика или поне на това което може да диагностицира през компютъра, баланс цилиндри, смесообразуване грешки и такива разни.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 29 яну 2008, 09:23

pasajero написа:
chano написа:ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
Колега, миналата сряда ходих за същото в Мотопфое, там незнам дали е случайно но компютрите винаги ги "хващат" на мен ми взеха 43.65лв. за цялостна диагностика или поне на това което може да диагностицира през компютъра, баланс цилиндри, смесообразуване грешки и такива разни.

И аз си мисля да ходя там обаче не ме пускат да гледам какво правят,е това много ме дразни да не мога да видя какво става,.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 29 яну 2008, 11:50

И аз си мисля да ходя там обаче не ме пускат да гледам какво правят,е това много ме дразни да не мога да видя какво става,.[/quote]

Не знам как е при вас но в Мотопфое Варна също не те пускат да се размотаваш в самия сервиз то е нормално, но на барчето където си чакаш има две големи стъкла от където можеш да гледаш как ти правят колата в сервиза, самата процедура по диагностиката обаче е нищо повече от вкарване на една букса в колата и после цъкане на компютъра, така че няма много за гледане.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта