TDDI I TDCI
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
TDDI I TDCI
ИСКАМ ДА СИ КУПЯ МОНДЕО,ИМАМ СЕГА МОНДЕО 93 Г. И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ НЕГО НО ИСКАМ ДА ГО СМЕНЯ С НЯКОЕ СЛЕД 2000 Г.
ТА ВЪПРОСЪТ МИ Е КАКВА Е РАЗЛИКАТА М/У TDDI I TDCI,
И КОЕ Е ПО ДОБРИЯТ ИЗБОР.НЯКОИ АКО РАЗБИРА ДА КАЖЕ + И - ЗА ДВАТА ДВИГАТЕЛЯ.
ПРЕДЛАГАТ МИ 1 2000Г. ТДДИ ЗА ОКОЛО 10000ЛВ.НО ГЛЕДАМ ЧЕ ИМА ОКОЛО ТЕЗИ ПАРИ И ТДЦИ.
СЕГАШНОТО МОНДЕО МИ ХАРЧИ ОКОЛО 18/20 НА 100 КМ.ГРАДСКО,ВСИЧКО МУ Е НА РЕД НО ГО КАРАМ НА МНОГО БЛИЗКИ РАЗТОЯНИЯ 3КМ.САМО В ЦЕНТЪРА И ЗА ТОВА СИГОРНО ХАРЧИ ТОЛКО,КАКВА КОЛА ЩЕ МИ ПРЕПОРЪЧАТЕ БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ ЗА ДА МИ СПАДНЕ РАЗХОДА НА ТАКИВА РАЗТОЯНИЯ.
ТА ВЪПРОСЪТ МИ Е КАКВА Е РАЗЛИКАТА М/У TDDI I TDCI,
И КОЕ Е ПО ДОБРИЯТ ИЗБОР.НЯКОИ АКО РАЗБИРА ДА КАЖЕ + И - ЗА ДВАТА ДВИГАТЕЛЯ.
ПРЕДЛАГАТ МИ 1 2000Г. ТДДИ ЗА ОКОЛО 10000ЛВ.НО ГЛЕДАМ ЧЕ ИМА ОКОЛО ТЕЗИ ПАРИ И ТДЦИ.
СЕГАШНОТО МОНДЕО МИ ХАРЧИ ОКОЛО 18/20 НА 100 КМ.ГРАДСКО,ВСИЧКО МУ Е НА РЕД НО ГО КАРАМ НА МНОГО БЛИЗКИ РАЗТОЯНИЯ 3КМ.САМО В ЦЕНТЪРА И ЗА ТОВА СИГОРНО ХАРЧИ ТОЛКО,КАКВА КОЛА ЩЕ МИ ПРЕПОРЪЧАТЕ БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ ЗА ДА МИ СПАДНЕ РАЗХОДА НА ТАКИВА РАЗТОЯНИЯ.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
1.Не пиши с капс лок,това тук го приемаме,все едно ми се караш нещо,а караш ли ми се ъъъ
2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.
Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;

2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.
Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
извинявам се за големите букви,mrdds написа:1.Не пиши с капс лок,това тук го приемаме,все едно ми се караш нещо,а караш ли ми се ъъъ![]()
2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.
Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб![]()
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;
на всякаде чета че тдди са 90 коня а в мобиле.бг ги имат по 115 коня,
интересуваше ме по подробна спесификация на двигателя,този форум съм го чел но няма кои знае какво инфо,ако има някои да разбира от тези двигатели ще ми е много ценен.Истината е че вмомента ми продават такова мондео но не знам кое да избера от 2-те.
Благодаря за одговора.Знаете ли как мога по номера да двигателя да разбера какъв е.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Хайде и аз да не се обяснявам, но моето скромно наблюдение е че TDCi е по-добрият избор, но поради характера на впръскване и контрол на горивото, системата е мн. капризна от към качество на горивото, и предполагам че затова препоръката на колегите е към другия вариант.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
- Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
здравей
единия двигател е TDDI 115 коня има и вариянт 90 к, а другия TDCI 130. Разликата е в начина на подаване на горивото. колкото са повече конете толкова е по сложно и по нему разбират. Аз имам 115 коня, много върви, градско зимата гори около 8, извън пада на 6.5 и по малко, но него карам с 90 де. знам само че за тдци едната дюза е 1000 лв, така че мисли какво купуваш. Не е нова кола
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
едни масистори ми казаха че много се прецаквала помпата на този дизел,имало някаква плочка отгоре с некви графити по нея и те се износвали на около 200 000 и замяната струвала 2000 лв,има ли някои да знае дали е вярно това.Нещо тези маистори почват да ме разоароват от този дизел.
имало и маховик с демперни пружини които и тои струвал 1000 лв.че то като стане на около 160/200 000 требва да ги изхвърляш маи.Или маисторите са калпави и не разбират или ........
абе нека некои да си каже мнението кадето разбира.
имало и маховик с демперни пружини които и тои струвал 1000 лв.че то като стане на около 160/200 000 требва да ги изхвърляш маи.Или маисторите са калпави и не разбират или ........
абе нека некои да си каже мнението кадето разбира.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- zar
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
- Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какво да ти кажа колега според мен най-добрия дизел TDCI е тоя от магазина.КАто цяло май по-добре е да си вземеш TDDI защото е малко по-опрпстен и непретенциозен от TDCI-a.А разликата е тази че TDCI е със впръскване тип Common-Rail през инжектори или още се наричат пиезо-дюзи(това да не се разваля щото струва колкото колата:))а TDDI впръскването е през класически дюзи.Единственото предимство на TDCI е че има малко по-голям въртящ момент,малко по-тих е по-пъргав и малко по-икономичен но разликите не са драстични.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, миналата сряда ходих за същото в Мотопфое, там незнам дали е случайно но компютрите винаги ги "хващат" на мен ми взеха 43.65лв. за цялостна диагностика или поне на това което може да диагностицира през компютъра, баланс цилиндри, смесообразуване грешки и такива разни.chano написа:ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
pasajero написа:Колега, миналата сряда ходих за същото в Мотопфое, там незнам дали е случайно но компютрите винаги ги "хващат" на мен ми взеха 43.65лв. за цялостна диагностика или поне на това което може да диагностицира през компютъра, баланс цилиндри, смесообразуване грешки и такива разни.chano написа:ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
И аз си мисля да ходя там обаче не ме пускат да гледам какво правят,е това много ме дразни да не мога да видя какво става,.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз си мисля да ходя там обаче не ме пускат да гледам какво правят,е това много ме дразни да не мога да видя какво става,.[/quote]
Не знам как е при вас но в Мотопфое Варна също не те пускат да се размотаваш в самия сервиз то е нормално, но на барчето където си чакаш има две големи стъкла от където можеш да гледаш как ти правят колата в сервиза, самата процедура по диагностиката обаче е нищо повече от вкарване на една букса в колата и после цъкане на компютъра, така че няма много за гледане.
Не знам как е при вас но в Мотопфое Варна също не те пускат да се размотаваш в самия сервиз то е нормално, но на барчето където си чакаш има две големи стъкла от където можеш да гледаш как ти правят колата в сервиза, самата процедура по диагностиката обаче е нищо повече от вкарване на една букса в колата и после цъкане на компютъра, така че няма много за гледане.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта