Проблем при паленето
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем при паленето
Колеги,моля за помощ!Фиестата ми (МК3;1.4i;1994) ми създава следният проблем-при палене губи обороти и двигателят гасне веднага.Трябва да изфорсирам или да поддържам газта с крак на педала около минута,докато се оправи.След това проблеми няма никакви.Интересното е,че не го прави всеки път.Колата няма ръчен смукач.преди няколко месеца съм почистил MAF сензора.Възможно ли е машинката за празен ход да дава този проблем?Моля,който е имал същият проблем да даде съвет.Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при паленето
Колега ако си пълна инжекция, трябва да се почисти клапана за празен ход, ако си моно май беше стъпково моторче.vasilnantchev написа:
Точно това са първите симптоми на замърсен клапан или моторче.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Виж това е клапан /моторче е друго не знам какво представлява/ от 1,6 EFI на ескорт, твоят ако имаш е нещо подобно, виждал съм на ескорт 1995 и се намираше някъде около въздушния филтър. Не вярвам при фиестите да ползват друг двигател.
Не написа какъв ти е инжекциона, има ескорти 94-95 SEFI, сигурно и фиестите са такива.
Не написа какъв ти е инжекциона, има ескорти 94-95 SEFI, сигурно и фиестите са такива.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Почисти го тогава с обезмаслител за печки Meglio има го в "Бриколаж" и "Билла" - става перфектно, аз ги накисвам и двете части /разбира се след отвиване/ за около 5-6 часа, може и за по- малко, аз имам резервен и затова стои толкова, измиване с вода изчистване /аз ползвам клечки за уши за бръкване във всички възможни отвори/ и накрая смазване със спрей от типа на WD40 и си готов.
Може и един ресет на компа и обучение ако са високи или ниски оборотите.
Може и един ресет на компа и обучение ако са високи или ниски оборотите.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта