Моля за мнение за евентуален проблем с охладителната система
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 08 дек 2007, 18:25
- Модел на автомобила: Escort VII
- Status: Извън линия
Моля за мнение за евентуален проблем с охладителната система
Колеги,предварително ви благодаря за търпението отново да отговорите на въпрос,сигурно задаван многократно от новодошлите.
Значи,през декември си купих Ескорт 1998 г. 1.8 бензин,внос от Италия.Още веднага ми направи впечатление,че стрелката за температурата никога не напуска бялата зона/нали са три зони-бяла, НОРМАЛ и червена/.Усъмних се в термостата,но майсторът ми каза да не пипам нищо,било нормално за Форд да поддържа по-ниска температура.Имал съм проблем след профилактична смяна на термостат и затова го послушах с удоволствие.Тези дни имах път към София и там в задръстванията за първи път видях стрелката да се кротва в средата на НОРМАЛ.
Не е да не ползвах търсачката.Зачетох и за италиански термостати, които отваряли по-рано.
Все пак искам за попитам и да чуя още мнения дали имам проблем.Най-лесното е да я разбъзикам.Благодаря на отзовалите се.
Значи,през декември си купих Ескорт 1998 г. 1.8 бензин,внос от Италия.Още веднага ми направи впечатление,че стрелката за температурата никога не напуска бялата зона/нали са три зони-бяла, НОРМАЛ и червена/.Усъмних се в термостата,но майсторът ми каза да не пипам нищо,било нормално за Форд да поддържа по-ниска температура.Имал съм проблем след профилактична смяна на термостат и затова го послушах с удоволствие.Тези дни имах път към София и там в задръстванията за първи път видях стрелката да се кротва в средата на НОРМАЛ.
Не е да не ползвах търсачката.Зачетох и за италиански термостати, които отваряли по-рано.
Все пак искам за попитам и да чуя още мнения дали имам проблем.Най-лесното е да я разбъзикам.Благодаря на отзовалите се.
Последна промяна от Emow на 23 яну 2008, 19:25, променено общо 1 път.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
парното кога усещаш че работи след 3-4 мин от запалването или 30-40 ако си в задръстване
мисля си че при теб случая е както беше при мен -запекъл термостат в отворено положение ,тогава върти 2 кръга и трудно се отделя стрелката от белия сектор
нов термостат -неоригинален закупен не от МП струва 10 лв. и се сменя за 10-15 мин
мисля си че при теб случая е както беше при мен -запекъл термостат в отворено положение ,тогава върти 2 кръга и трудно се отделя стрелката от белия сектор
нов термостат -неоригинален закупен не от МП струва 10 лв. и се сменя за 10-15 мин
времето е като парите-никога не стига
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
...ми това мирише на темперетурен датчик... все пак можеш да провериш и термостата: След 5-6 минути работа на ДВГ пипни долния и горния маркучи, влизащи в охладителния радиатор. Долния трябва да е топъл, а горния - студен. Ако се затоплят еднакво си за термостат.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
датчика за температурата мисля се намира отдолу на термостатното легло (черна пласмаса с няколко мъркуча на нея,един датчик отгоре за инфо към компютъра за стъпковият мотор а точно под него на същата кутия мисля е датчика ,гледано с/у колата от дясно горе на главата до комутара с кабелите за запалване) в магазина им кажи датчика за стрелката на температурата препоръчвам ти FAE по скъп е но е хубав цена 15-18лв 

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 08 дек 2007, 18:25
- Модел на автомобила: Escort VII
- Status: Извън линия
Сърдечно благодаря на всички отзовали се.Помолих един приятел да се разходи до МП за термостат.Ще взема и датчика,вече ще зависи от цените дали ще е оригинален или Бер/Фае.
Използвам и това да попитам-къде трябва да си пипне,за да се източи максимално количество антифриз?
Като част от първоначалното обслужване си купих антифриз концентрат и дестилирана вода/от Шел/.Майсторите обаче нещо ги размързя и се задоволиха само да развъртят пробката на радиатора.А не изтече много-не повече от 4 л.,доколкото знам обемът е 8 л..А след това в Ауто Плюс видях концентрат на Форд и то на същата цена/8-9 лв. литъра/.Така,че ще използвам пак да се сменя течността,като този път-по-внимателно.
Ползвах търсачката и от прочетеното останах с впечатление,че източването само от тази пробка е достатъчно и е нормално да източиш само около 4 л..Но все пак...
Използвам и това да попитам-къде трябва да си пипне,за да се източи максимално количество антифриз?
Като част от първоначалното обслужване си купих антифриз концентрат и дестилирана вода/от Шел/.Майсторите обаче нещо ги размързя и се задоволиха само да развъртят пробката на радиатора.А не изтече много-не повече от 4 л.,доколкото знам обемът е 8 л..А след това в Ауто Плюс видях концентрат на Форд и то на същата цена/8-9 лв. литъра/.Така,че ще използвам пак да се сменя течността,като този път-по-внимателно.
Ползвах търсачката и от прочетеното останах с впечатление,че източването само от тази пробка е достатъчно и е нормално да източиш само около 4 л..Но все пак...

- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега Emow и аз имах същия проблем ,когато купих колата.Смених италианския термостат (88 градуса) с нов от МП (92 градуса),но проблема си остана,и понеже колата си загряваше в деиствителност нормално я оставих така.Ако сменяш темп. датчик напиши от къде и за колко си го взел,ако това ти реши проблема ще взема и аз да го сменя.Успех.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 08 дек 2007, 18:25
- Модел на автомобила: Escort VII
- Status: Извън линия
Днес взех термостат от МП-33 лв. + гумен пръстен за 4 лв.. Вече цената на датчика ми дойде множко-40 и няколко лв..Проверих и за неоригинални-в Ауто+ искат да им покажа стария,така нищо не можели да кажат.В Косер предлагат някаква неизвестна марка и не искам да рискувам.
Междудругото,и на мен ми направи впечатление,че на новият пише 92 градуса.
В тази връзка,искам да попитам-ако термостатите са различни/отварящи на различни градуси/,и датчиците ли следва да са различни?
Чудя се също дали да не взема датчик втора употреба,не заради цената,а на принципа по-добро от оригиналното няма.Мисля,че датчикът не се износва,или се разваля или работи,не е ли така?!
Междудругото,и на мен ми направи впечатление,че на новият пише 92 градуса.
В тази връзка,искам да попитам-ако термостатите са различни/отварящи на различни градуси/,и датчиците ли следва да са различни?
Чудя се също дали да не взема датчик втора употреба,не заради цената,а на принципа по-добро от оригиналното няма.Мисля,че датчикът не се износва,или се разваля или работи,не е ли така?!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ма тука си се омешал или са ти остарели знанията или аз съм в грешка.HACKO написа:Температурните датчици имат пластмасова изолация, която е с различен цвят. Много е важно цвета на новия да съответства със стария. Цената в нормални магазини е около 10лв.
Понеже и моя датчик за уреда в купето май го мързи, съм зяпал там.
Няма никви краски като при стария Ескорт и цената му е към 70 кинта според не проверена информация.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 08 дек 2007, 18:25
- Модел на автомобила: Escort VII
- Status: Извън линия
Мисля,че проблемът ми се реши.Сменихме термостата и стрелката си отиде в НОРМАЛ.Изтествахме и перките-включват.
Старият термостат беше за 88 градуса,новият-за 92. Явно и аз съм се сблъскал със същия проблем,като другите колеги,чиито коли са внос от Италия.
За всеки случай,ще си запазя стария термостат,да не почна да се оплаквам лятото,че стрелката не мърда пък от червената зона.
А,това ми направи впечатление-стрелката си остава там,където я завари изключването на двигателя.Това нормално ли е?!
Благодаря на всички писали.
Старият термостат беше за 88 градуса,новият-за 92. Явно и аз съм се сблъскал със същия проблем,като другите колеги,чиито коли са внос от Италия.
За всеки случай,ще си запазя стария термостат,да не почна да се оплаквам лятото,че стрелката не мърда пък от червената зона.
А,това ми направи впечатление-стрелката си остава там,където я завари изключването на двигателя.Това нормално ли е?!
Благодаря на всички писали.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта