Плаче ли за ремонт....?
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Плаче ли за ремонт....?
Здравейте, колеги
Искам да ви попитам нещо. Виждам, че тук има много хора, които разбират,а и са си патили доста...
Проблема е следният (не е само един, но това е друга тема):
В колата мирише много на бензин.Спрях да видя дали има пукнат маркуч за да го сменя, но ...няма.Наведох се към въздушният филтър, или по-точно към маркуча, който идва от главата и влиза там,извадих го и познайте - щях да се задуша от миризмата.Освен миризмата беше и напоен с бензин.Споделих с познат,а той ми вика: - "За основен ремонт си" Това възможно ли е, или толкова разбира?
Саждите си се върнаха на познатото място,гори като някоя ГАЗ-ка,а и може да е повече.Взех да се отчайвам
Много проблеми му се събраха тая зима. Карам го вече година,а досега не е имал проблем с двигателя. НАСКО, обръщам се и към теб, защото си един от малкото , които разбират от моя модел карбуратори.Между другото на него има емблема на любимата ми марка - FORD. Не ми се продава! Кажете, къде може да е проблема? 8л. бензин ги изгаря за 30-тина километра. Не съм милионер за да я тъпча постоянно. Искам и аз да съм спокоен с колата си. Надявам се, че и този път ще ми помогнете.
Моля ви, който не е много в час с проблема - да не спами темата. На всеки може да му се случи същото и докато стигне до отговора трябва да прочете 20-тина поста.
Помогнете ми!!!
Искам да ви попитам нещо. Виждам, че тук има много хора, които разбират,а и са си патили доста...
Проблема е следният (не е само един, но това е друга тема):
В колата мирише много на бензин.Спрях да видя дали има пукнат маркуч за да го сменя, но ...няма.Наведох се към въздушният филтър, или по-точно към маркуча, който идва от главата и влиза там,извадих го и познайте - щях да се задуша от миризмата.Освен миризмата беше и напоен с бензин.Споделих с познат,а той ми вика: - "За основен ремонт си" Това възможно ли е, или толкова разбира?
Саждите си се върнаха на познатото място,гори като някоя ГАЗ-ка,а и може да е повече.Взех да се отчайвам

Моля ви, който не е много в час с проблема - да не спами темата. На всеки може да му се случи същото и докато стигне до отговора трябва да прочете 20-тина поста.
Помогнете ми!!!
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.Предполагам,че отговорът е, даAllieN написа:възможно ли е да влиза бензин в маслото?
-провери на какво мирише като отвориш капачката на маслото
-виж дали свещите не се черни и мазни
-разгледай уплътненията, въпреки че е малко вероятно те да са проблем
2.Щом мирише от маркуча, който излиза от капака на клапаните на бензин, значи и под капачката ще мирише на същото
3.Свещите са добре - предполагам,защото си има тяга
4.За кои уплътнения става дума?
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Така както го описваш най-вероятно имаш проблем със бензиновата помпа. Виж нивото на маслото дали се е вдигнало. Ако е така помпата е за сменяне. Също така и маслото, защото е пълно с Бензин.
Не знам какво си правил на карбуратора, но ако не си сменял платната те съветвам да ги смениш, има ремонтни комплекти. Особено внимание обърни на ускорителната помпа и както каза Тасков иглата.
Забрави глупостите за основен ремонт. Ако все пак искаш да си сигурен премери компресията, трябва да е над 8атм. имай предвид че ниска компресия може да има и от прегорял клапан. При двигател който е за основен ремонт освен ниска компресия разхода на масло е над 1л/1000км (забелязваш ли че никъде не говоря за картерните газове).
Не знам какво си правил на карбуратора, но ако не си сменял платната те съветвам да ги смениш, има ремонтни комплекти. Особено внимание обърни на ускорителната помпа и както каза Тасков иглата.
Забрави глупостите за основен ремонт. Ако все пак искаш да си сигурен премери компресията, трябва да е над 8атм. имай предвид че ниска компресия може да има и от прегорял клапан. При двигател който е за основен ремонт освен ниска компресия разхода на масло е над 1л/1000км (забелязваш ли че никъде не говоря за картерните газове).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Извинявам се за въпроса,ама къде са тея платна и въпросната игла,а и къде да отида да измерят компресията? - На диагностик ли?
И какво ще рече "картерни газове"?
Може да изглеждам смешно в очите ви, но т'ва е положението - не зная нищо ...
И какво ще рече "картерни газове"?
Може да изглеждам смешно в очите ви, но т'ва е положението - не зная нищо ...
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
не може да знаем всичко,аз мога да ти кажа за компресията:мери с манометър,може би нямаш,но питай някой комши,сваляш свещите (първо на 1-ви цилиндър,вкарваш манометъра(трябва ти и партнъор),този вътре пали и натиска педала на газта,до край,колата няма да запали,смо ще пърпори,(така да се каже),после слагаш свещта на първи цилиндър,и развиваш за 2-ри и същата процедура.компресията при различни кубатури е различна,но НАСКО тти е дал компетентно мнение за ескорт.(за пример ще ти кажа на русначетата ,щото имам повечко опит с тях,мотор 1.3-11-12,;1.6-14-14.4;))
а иначе как е маслото,гори ли го?гъсто ли е?
а иначе как е маслото,гори ли го?гъсто ли е?
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разбрах за компресията как се измера,а що се отнася до НАСКО - не се и съмнявам, че е дал компетентно мнение.
Маслото е така, както съм го сложил - цвят и гъстота.Е, цвета му е леко потъмнял, но това е нормално.Сега не мога да проверя дали се е качило нивото.Утре като се прибера от бач ще го гледам,затова искам да науча повече за да ми е по-лесно
Не зная какъв ми е карбуратора,каква марка е.Както писах по-горе - има емблема на форд.
Потърсих го в микрокат-а и намерих една картинка, която май отговаря на моя.Някой зне ли какъв е?
Сложил съм снимки тук но не съм сигурен дали е същият
Маслото е така, както съм го сложил - цвят и гъстота.Е, цвета му е леко потъмнял, но това е нормално.Сега не мога да проверя дали се е качило нивото.Утре като се прибера от бач ще го гледам,затова искам да науча повече за да ми е по-лесно
Не зная какъв ми е карбуратора,каква марка е.Както писах по-горе - има емблема на форд.
Потърсих го в микрокат-а и намерих една картинка, която май отговаря на моя.Някой зне ли какъв е?
Сложил съм снимки тук но не съм сигурен дали е същият
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Карбуратора от снимката и този от схемата са коренно различни. Разгледай това което ти пратих то е само за твоя карбуратор. Карбуратора ти се управлява изцяло със вакум и има няколко мембрани които като се спукат става проблем. Та тези платна, гарнитурите и мисля че и иглата на спирателния клапан, ги има като ремонтен комплект за карбуратора, който се води FORD W.
Картерни газове са газовете които неминуемо преминават покрай буталото и влизат в картера. За отнемането им служи системата за картерна вентилация. За да не влизат газове в купето а и от екологични съображения се вкарват във всмукателния тракт, посредством маркуч, който ти си извадил. Със износване на д-ля количеството на картерните газове се увеличава. Това може да служи за ориентировъчна преценка на състоянието но не и за диагностика.
Преценка на това дали е за ремонт става по описания от мен начин, като цифрите важат за всички бензинови д-ли. Манометъра е специално приспособление и изисква специфични умения за мерене.
Картерни газове са газовете които неминуемо преминават покрай буталото и влизат в картера. За отнемането им служи системата за картерна вентилация. За да не влизат газове в купето а и от екологични съображения се вкарват във всмукателния тракт, посредством маркуч, който ти си извадил. Със износване на д-ля количеството на картерните газове се увеличава. Това може да служи за ориентировъчна преценка на състоянието но не и за диагностика.
Преценка на това дали е за ремонт става по описания от мен начин, като цифрите важат за всички бензинови д-ли. Манометъра е специално приспособление и изисква специфични умения за мерене.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Наско общо взето ти е казал всичко. Аз ще наблегна на бензиновата помпа. Двигателя ти е CVH , почти съм сигурен че платното и е спукано и от там влиза в картера бензин. На старото ескортче се появи почти веднага след покупката. По спомен помпата не се разглобява и взех втора ръка. Сега може да си провериш за нова, мисля че цените са съвсем поносими. Ако преположението ми е вярно, трябва да се вдига нивото на маслото и да е по рядко. Освен това и да мирише малко или много на бензин като извадиш щеката.
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колко ли е на караваната ми? 2.8 литра... или комбайна - 13.5 литра...jojo написа:нкомпресията при различни кубатури е различна,но НАСКО тти е дал компетентно мнение за ескорт.(за пример ще ти кажа на русначетата ,щото имам повечко опит с тях,мотор 1.3-11-12,;1.6-14-14.4;))
а иначе как е маслото,гори ли го?гъсто ли е?


А на тико излиза, че трябва да е 2,5 -2,8 с мотора 0.8л
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички за отговорите, но не мисля, че ще се справя сам. Нивото на маслото си е същото, само дето мирише на бензин. Преди малко като си идвах от работа сякаш се давеше.Имах чувството, че не работи някой цилиндър, но пък после се оправи. Колкото и да сте изчерпателни,аз като не разбирам няма да вдяна за к'во ми говорите,затова съм решил утре сутринта да проверя свещите и да я закарам на диагностика, с надеждата да открият проблема и съответно оправят.Утре ще пиша къде е била причината за тоя тормоз, който ми нанася форда тея дни.
НАСКО, изчетох литературата, която ми прати и взех да се съмнявам, че може да е от "горивен клапан", горивен жигльор","иглен клапан" , или не знам как се казваше. Онова нещо ,което е с една пружинка и гумичка.Та четох,че, ако остане отворено "нещото" разхода на гориво бил голям.
Утре ще видя (надявам се на "елкон-а") от какво е точно.
НАСКО, изчетох литературата, която ми прати и взех да се съмнявам, че може да е от "горивен клапан", горивен жигльор","иглен клапан" , или не знам как се казваше. Онова нещо ,което е с една пружинка и гумичка.Та четох,че, ако остане отворено "нещото" разхода на гориво бил голям.
Утре ще видя (надявам се на "елкон-а") от какво е точно.
Последна промяна от ravenman на 18 яну 2008, 22:44, променено общо 1 път.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Бъркаш компресия и степен на сгъстяване.fireblade написа:аз знам че на този двигател компресията му като нов е 9.5 демек ся ако е 8 си е пушка
Компресия е максималното налягане (в атмосфери), което двигателя създава при въртене на стартер във загрято състояние и свалени свещи. Компресията намаля със износване на двигателя и затова се използва като единствен критерий за състоянието на д-ля (без разглобяване).
Степента на сгъстяване е отношението между пълния и ходовия обем на двигателя стойността е число което е константа и не зависи от износването или друго състояние на д-ля. Задава се конструктивно и характеризира специфичната мощност на мотора. Д-лите със по-ниска степен на сгъстяване имат по-ниска специфична мощност но за сметка на това се характеризират със по-висока деклинационна стабилност и може да работи с ниско октанов бензин. Д-лите със висока степен на сгъстяване имат по-висока специфична мощност обаче работят само с високо октанов бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
cocoff,предположенията ти май са вярни, но никъде не намерих "майстор", който да му се занимава с тоя тип карбуратори.
Днес ходих на диагностика, като реших, че проблема ми ще се оправи, но....От два сервиза ме върнаха, защото "майсторите" не се занимавали с карбуратори. По обяд, като беше позагряла колата извадих щеката на маслото и познайте - ауспуха ми ряпа да яде.Пуши като нафтова печка (това става при работещ двигател) Ходих в Ем-Комплект 33 на "Сливница" и там ми казаха, че можели да го оправят "на слух" .Не ми трябват такива майстори.после отидох при един "майстор", който бил се занимавал с карбуратори основно.Намира се в улицата на "Кенар",нагоре.Срещу затвора.Предполагам се ориентирахте за къде говоря.Та тоя "майстор" ми вика, че тоя вид карбуратори били най-ш****и. Явно разбира от карбуратори, щото ми каза същите неща, както и някои от вас, като например, че бил с нещо вакуумно (не го запомних) и когато мотора е за ремонт - карба си налива с кофата бензин.Искаше да ми "изолира" смукача и още нещо дребно беше за .....120лв.
Може би не случайно съм "кръстил" така темата -"Плаче ли за ремонт" и май отговорът е "Поощрително - ДА"
Мамка му!!!!
Прав ли е бил тоя, че е за ремонт? Карба самонастройва ли се според състоянието на двигателя? (така ми каза тоя)
Ще съм благодарен на всяко едно мнение.
Днес ходих на диагностика, като реших, че проблема ми ще се оправи, но....От два сервиза ме върнаха, защото "майсторите" не се занимавали с карбуратори. По обяд, като беше позагряла колата извадих щеката на маслото и познайте - ауспуха ми ряпа да яде.Пуши като нафтова печка (това става при работещ двигател) Ходих в Ем-Комплект 33 на "Сливница" и там ми казаха, че можели да го оправят "на слух" .Не ми трябват такива майстори.после отидох при един "майстор", който бил се занимавал с карбуратори основно.Намира се в улицата на "Кенар",нагоре.Срещу затвора.Предполагам се ориентирахте за къде говоря.Та тоя "майстор" ми вика, че тоя вид карбуратори били най-ш****и. Явно разбира от карбуратори, щото ми каза същите неща, както и някои от вас, като например, че бил с нещо вакуумно (не го запомних) и когато мотора е за ремонт - карба си налива с кофата бензин.Искаше да ми "изолира" смукача и още нещо дребно беше за .....120лв.
Може би не случайно съм "кръстил" така темата -"Плаче ли за ремонт" и май отговорът е "Поощрително - ДА"
Мамка му!!!!
Прав ли е бил тоя, че е за ремонт? Карба самонастройва ли се според състоянието на двигателя? (така ми каза тоя)
Ще съм благодарен на всяко едно мнение.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Най-обичам да давам акъл отстрани
На твое място бих се концентрирал не върху търсене на проблема, което от разстояние е почти невъзможно(още повече щом авторемонтите не са най-силната ти страна), а към ттърсене на доказан карбураторджия. Успех!

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта