Придърпване + проблем с оборотомера

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Придърпване + проблем с оборотомера

Мнение от Zi » 11 дек 2007, 17:59

Здравейте колеги, от една седмица имам странен проблем с придърпване на колата. Значи в общи линии като тръгне да придърпва и от оборотомера се чува едно припукване, все едно дава на късо някъде, и оборотите започват ту да се вдигат, ту да падат. Днеска си смених свещите, че бяха за смяна. Имам съмнения за кабелите, че не са вред, дали е възможно от тях да идва всичко?
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 11 дек 2007, 19:16

пробвай ,сложи популярните силиконови,много е възможно.смени ги и после ако има този проблем,ще се плашим
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 дек 2007, 20:21

изчисти сензора за входящ въздух :!: при мен от това се оправи.И от нови свещи

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 12 дек 2007, 10:14

Кажи само къде се намира въпросният сензор. Аз тия дни и без това ще я закарам на диагностика де, ама незнам кога точно ще ми се освободи малко време да я погледнат.
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 13 дек 2007, 13:24

Довечера като се стъмни,палиш вдигаш капака и започвай да форсираш двигателя .От пред,не в колата,ако кабелите ти са за смяна ще видиш много ....хммм ярки неща :D :P

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 13 дек 2007, 15:35

Zi написа:Кажи само къде се намира въпросният сензор. Аз тия дни и без това ще я закарам на диагностика де, ама незнам кога точно ще ми се освободи малко време да я погледнат.
от възд. филтър към смесителя по тази тръба.Има един алуминиев пръстен,там се намира.Отвън има конектор с кабели.Не знам на твоя мотор как е хавата,не съм и виждал 1.4 16в,но по принцип на повечето автомобили е там.
Аааа сори ти си с CVH,на този мотор май нямаше такова нещо.
Все пак помоли НАСКО ,неговия е такъв той ще ти каже.

Едит: Наско,ако прочетеш това кажи му на човека :P *00935*

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 15 дек 2007, 20:49

В крайна сметка, проблема ми се оказаха май свещите, вече 2-3 дена карам и проблема изчезна. Колата сега е пушка, дори и сутрин в тия студове си пали без проблем. :D
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 28 дек 2007, 15:14

Колеги я дайте съвет , че проблема ми пак се появи. Миналата седмица бях на диагностика и уреда показа, че е за смяна потенцйометъра на дроселовата клапа. Сменихме го уж с работещ, ама файда никаква. Днеска сутринта като тръгнах изключително много придърпваше, даже на едно кръстовище при тръгване изгасна колата. И при студен и при загрял мотор се появява този проблем, ама няма никаква последователност. Имало е и дни при които колата си работи перфектно.Всъщо така и с оборотите прави проблем. Като загрее си падат до 1000, но след няколко секунди пак си ги вдига до 2000-3000.
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
Barum
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 авг 2006, 19:15
Модел на автомобила: Ford Orion CVH Ford KA
Местоположение: Sliven
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Barum » 03 яну 2008, 17:10

Колега я виж на твоята кола в началото на изпускателните колектори значи пада се като застанеш отпред пред бронята легни от долу зад радиатора имаш ли закачена букса с кабелче към нея
приятели ми разправят това било ламбда сонда понеже моят Форд е същият модел! и при мен има такава букса с кабел към нея, да не би то да прейбава цялата система знам ли?

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 06 яну 2008, 23:50

Някакъв проблем по монойнжекцията е, утре ще ходя при един друг майстор и ако успее да я оправи ще пиша от къде е проблема.
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

greenpipe
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 30 май 2007, 15:50
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1,8 16v 93г
Местоположение: Козлодуи
Status: Извън линия

Мнение от greenpipe » 11 яну 2008, 15:30

пич провери захранването на бобината(прегледаи целия кабел) с делко ли си ако си с делко виж го ако кабелите за свещите излизат от бобината-захранването е с 3 кабела средния трябва да има постоянен плюс след контакт а др два са с импулс от компа при мене бяха се стопили тези двата за импулс и се бяха лепнали за една метална тръба даваше постоянен минус.бобината е повишащ трансформатор,а всеки трансформатор работи на променлив ток и от време на време ми правеше този проблем даже и по страшно стана почна да гори бобини.

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 31 яну 2008, 17:28

Ето го проблема:
Изображение
Изображение
Изображение
Малко са кофти снимките, за което се извинявам, но все пак се вижда как е нагоряло това реле. На него пише Engine Control. Искам да ви попитам дали е възможно блока с бушоните да не е вред и заради това да е стопило контактите в релето или просто му е дошло времето на това реле. Щото не е хич ефтино и ме притеснява да не стане да го смена и след време пак да изгори.
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 01 фев 2008, 09:22

Табло с бушоните на мен също ми е правило като твоя проблем, но при мен не даваше плюс на бубината.
Не вземай втора употреба, намери майстор или ако можеш ти си прегледай поне спойките които се виждат, не се сваля трудно.

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 01 фев 2008, 13:26

Дам мерси колега, вече ми го прегледаха блока с бушоните и ми опрайха релето. Сега ще видим като го сглобим как ще е и се надявам до довечера да е готова. Чукам на дърво да не изкочи и друг проблем.
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 01 фев 2008, 21:18

Всичко е точно колата си запали и си върви. Искам да уточня, че преди да се стигне до проверка на блока с бушоните, колата упорито показваше на два уреда за диагностика, че проблема е в TPS датчика(потенциометър на дроселната клапа), но след смяна с нов и проверка на стойностите на новия и стария TPS се разбра, че проблемът е другаде. Незнам може би това реленце и TPS- а са свързани и ако едното не работи, показва че не работи и другото. :roll:
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
bboy
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :)
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Придърпване + проблем с оборотомера

Мнение от bboy » 17 юни 2011, 23:18

Добър вечер може ли да получа малко повече инфо за проблема и решението му защото на мен ми излезе абсолютно същия проблем ако може да получа и инфрмацията по скайпа който е : kos4o_91 пуснат е постоянно моля ви се даржа много да разбера повече подробности :)
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Придърпване + проблем с оборотомера

Мнение от paci » 17 юни 2011, 23:41


Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта