TD/TDI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
(-O-)
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 яну 2008, 16:56
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

TD/TDI

Мнение от (-O-) » 07 яну 2008, 17:00

Имам голямо желание да си взема Ескорт ТД, обаче доста пъти съм чувал плашещи неща за турбото и искам да питам каква е всъщност реалността. Доколкото знам турбото се износва на 200-250,000 км. Смяната му с ново отива на някакви хиляди лв (то зависи от марката на двигателя все пак). На старо са уж по-евтини, но намират ли се реално? Никак нямам желание да си взема кола за 4000 лв и след някой месец да дам още 1500-2000 за турбо. Отделно и нафтовата помпа се води някакъв голям разход ако издиша.

(-O-)
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 яну 2008, 16:56
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Мнение от (-O-) » 08 яну 2008, 11:40

Никой нищо не казва. Няма ли хора дето са сменяли турбо на дизела наскоро?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 08 яну 2008, 11:46

Май няма.
Казват, че се намират. Същото важи и за помпата.
Това са неща, които ако правилно е експлоатирана колата не се чупят лесно.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 08 яну 2008, 12:35

абе не е трудно да се счупи, ресурса на турбото преди ремонт не е много голям. наистина зависи и от експлоатацията но като цяло доколкото знам турбото не е толкова надеждно

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 08 яну 2008, 12:40

Турбото струва ~1300лв, помпата 3-4000лв.
Турбото е препоръчително да се сменя с ново, докато помпа се намира за 300лв. Помпата за да се счупи се удря неколкократно с тежък чук. При нормална експлоатация не се поврежда, най-много някой клапан да се повреди.

(-O-)
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 яну 2008, 16:56
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Мнение от (-O-) » 08 яну 2008, 16:46

escorttd написа:Турбото струва ~1300лв, помпата 3-4000лв.
Турбото е препоръчително да се сменя с ново, докато помпа се намира за 300лв. Помпата за да се счупи се удря неколкократно с тежък чук. При нормална експлоатация не се поврежда, най-много някой клапан да се повреди.
Как тъй 3-4000 ? Той цял двигател няма ли за 1000 по моргите (включващ и помпа)? Пък и цял Ескорт ТДИ струва 4000 лв, каква е логиката някой да даде толкова само за една част от двигателя?

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 09 яну 2008, 00:22

точно че няма логика!!!Затова като си намериш потдържан ескорт няма да ти се прецака ни турби ни помпа!Това е друго няма и от тебе си зависи колко дулго ще са ти здрави!Достатучно си е надежден двигателя и сум си предоволен,но ти си знаеш де
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

(-O-)
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 яну 2008, 16:56
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Мнение от (-O-) » 09 яну 2008, 09:36

Conan_1 написа:Това е друго няма и от тебе си зависи колко дулго ще са ти здрави!Достатучно си е надежден двигателя и сум си предоволен,но ти си знаеш де
Тъй е, но като е на старо не може да знаеш колко е добре или зле. Знам всеки ще каже "отиваш на сервиз/диагностика", но реално трудно се получава. В сервизите хвърлят 1 око и казват "добре е". Заети. Незнам какво. По автокъщите се оправдават че не могат да я изкарват щото няма номера и т.н. Затова се интересувам ако ударя лошия късмет какво ме очаква като суми.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 09 яну 2008, 09:53

е тя колата е като жената - бъркаш в торбата и не знаеш каква змия ще извадиш :P
Няма гаранция, че диагностиката ще покаже съществуващ проблем.
Колегата escorttd посочи колко вървят новите турбини и помпи. Употребяваните са в пъти по-евтини. Върти ми се в главата цена от порядъка на 200 - 300лв за помпа. Турбото не знам колко струва.

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 10 яну 2008, 01:29

от личен опит знам като се взема кола 2ра ръка се правят 10км пробег само ти и колата... и правиш сички онези неща който сте ги правили още като сте взели книжка(поне повечето или само аз поне :) ) иначе само на око 90% си е късмет!

(-O-)
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 яну 2008, 16:56
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Мнение от (-O-) » 10 яну 2008, 12:41

[RS]Coswort написа:от личен опит знам като се взема кола 2ра ръка се правят 10км пробег само ти и колата... и правиш сички онези неща който сте ги правили още като сте взели книжка(поне повечето или само аз поне :) ) иначе само на око 90% си е късмет!
Пробега е задължителен. Но за да я пробваш както трябва е нужно цял ден да ти е на разположение за да може да я видиш как върви като е студена, като е загряла и т.н. А така набързо кое по-напред да видиш. Особено сега като има сняг по пътя иди разбера буксува ли или просто не върви добре.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта