дизел и загряване
- achkob
- модератор
- Мнения: 484
- Регистриран: 25 май 2005, 22:44
- Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
дизел и загряване
прави ми впечатление че доста бавно загрява...знам,че е нормално за дизелите...за около 15-20 мин каране загрява напълно,т.е. до средата...нека някои с дизел сподели при него как е ...
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абсолютно бавно загряване, Фокус 1.8 TDdi луда работа.
Оная вечер на 04.01.2008 във Варна беше -14 градуса, прибирахме се от един юбилей и за 5-6 км успя само да отлепи стрелката за температурата от дъното
.
Усети се хладък полъх от парното
, обаче аз му хванах цаката, загрява бавно понеже се кара на ниски обороти до около 2000об./мин. То в тея ледове е трудно по друг начин, мноо пили иначе.
Хватката е след като е поработила 3-4 мин. да се съферяса ко стаа, караме по възможност с обороти над 2К, на 2-ра припомпване на няколко пъти до 4К , ако няма никой и е баир нагоре може и на 3-та.
Минута, максимум две и стрелката за температурата излиза от бялото.
Почти всички дизели страдат от недозагряване, особено при къси преходи до 5-6км и на ниски обороти
.
Оная вечер на 04.01.2008 във Варна беше -14 градуса, прибирахме се от един юбилей и за 5-6 км успя само да отлепи стрелката за температурата от дъното

Усети се хладък полъх от парното

Хватката е след като е поработила 3-4 мин. да се съферяса ко стаа, караме по възможност с обороти над 2К, на 2-ра припомпване на няколко пъти до 4К , ако няма никой и е баир нагоре може и на 3-та.
Минута, максимум две и стрелката за температурата излиза от бялото.
Почти всички дизели страдат от недозагряване, особено при къси преходи до 5-6км и на ниски обороти

Последна промяна от DTM на 07 яну 2008, 15:16, променено общо 1 път.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Я както си я позасилил на средата на пътя някъде спри да си купиш цигари.DTM написа: ...
Или симулирай, че си спрял за минутка и си отскочил за цигари. Но не се бави де

Ескорта ми заради газовата нали го палех на газ при минусови температури и не съм убеден но случайно така го засякох със спирката за цигари, че така дига по-бързо температура.
Колко му е готино в този момент на двигателя незнам.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това не го разбрахpaci написа:Я както си я позасилил на средата на пътя някъде спри да си купиш цигари.DTM написа: ...
Или симулирай, че си спрял за минутка и си отскочил за цигари. Но не се бави де

Загрява да, на пропан бутан даже по-бързо от на бензин. На бензин също загрява добре при работа на място, вземи покарай за известно време печка да видиш на място как лопа и няма загряване

- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Тук пусках подобна тема... Някои колеги са стигнали до изключително рационално решение за сезона......... При мен Мондеото ми загрява бавно, но карам служебен Ескорт 1,8 чист дизел, който в тия студове изправя стрелката на темперетурата след няма и 2 км. каране......., ако запали разбира се... 

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Колеги и аз имам наблюдения за загряването ,че на газ е по-бързо от на бензин. Мойта за 4 километра и загряла ,но аз неразчитам на уреда защото си показва каквото си иска. А иначе не съм съгласен за дизела винаги е загрявал много по-бързо от бензина..На чичо ми стария колт 92-ра дизел като го запали и мине 300 метра и вече духаше топло от парното
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
А фокуса има ли някакви нагреватели по малкия кръг на охлаждането?
Понеже прочетох в посочения линк на колегите с фиат, някой спомена ще имало нещо като подгревни свещи но на охлаждането, и се чудя на фокуса, точно където влиза в радиатора маркуча преминава в метална тръба на която има две много приличащи на свещи неща и излиза по един кабел от тях, данеби да е някакъв подгрев?
За дачици малко дебел ми се вижда кабела, някой знае ли нещо по въпроса?
Понеже прочетох в посочения линк на колегите с фиат, някой спомена ще имало нещо като подгревни свещи но на охлаждането, и се чудя на фокуса, точно където влиза в радиатора маркуча преминава в метална тръба на която има две много приличащи на свещи неща и излиза по един кабел от тях, данеби да е някакъв подгрев?
За дачици малко дебел ми се вижда кабела, някой знае ли нещо по въпроса?
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
В сервизната книга дават че може да има. Провери го твоя в Микрокат-а - трябва някъде в подробното описание на екстрите да има "axillary heater" ако е с доп. подгряване. Или виж в този файл дали не е това?
- Прикачени файлове
-
- Pages from Focus service Manual.pdf
- (144.03 KБ) Свален 456 пъти
- batniky
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 10 авг 2008, 19:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 85кВ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дизел и загряване
Аз да ви питам .Карам TDCi 115 коня фокус 2002 сега като стано студено гледам доста бавно загрява днес 13-14 км извънградско при температура на околния въздух -1 до -2 градуса със скорост 100км стрелгата на температурата отиде до средата.В града след 5км едва се отлепя.Въобразявам ли си или не заграва .Човека дето я взех от него каза че е сменял термостата и бил сложил "по-хубав" стария бил пластмасов а той сложил метален ама незнам кой е бил производителя на "по-хубавия" термостат 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта