Компресия ... проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Компресия ... проблем

Мнение от Aicken » 23 дек 2007, 16:33

Колеги сменях разни скоби по маркучите и ми хрумна да отворя капачката на маслото докато колата работи на свободна .... и като я отворих... :shock: :? духа като вентилатор :evil: доколкото сам чел в подобни теми тфа хич не е добре.... кажете какво да предприемам :roll:

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 23 дек 2007, 16:56

Компресия ... проблем

Механник решение
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 23 дек 2007, 16:57

Всички духат, даже и новите. Това не е критерии.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 23 дек 2007, 17:40

Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 23 дек 2007, 22:06

g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.

какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 23 дек 2007, 22:59

Aicken написа:
g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.

какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща
мери се с манометър (май това беше уреда за измерване на налягане :lol: ) който се слага на мястото на съответната свещ

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 24 дек 2007, 00:23

doctordre написа:
Aicken написа:
g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.

какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща
мери се с манометър (май това беше уреда за измерване на налягане :lol: ) който се слага на мястото на съответната свещ

браво браво! ти си учен! ще бегам до сервиз тогава...!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 дек 2007, 00:52

Не си давай парите залудо.. Моя мотор е след основен ремонт и си духа стабилно така ,че не се занимавай!

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 24 дек 2007, 15:48

venom4o написа:Не си давай парите залудо.. Моя мотор е след основен ремонт и си духа стабилно така ,че не се занимавай!

въпроса е че тече масло от някъде и никои не може да разбере от каде и от какво.... даже и "маисторите" затова ще се занимавам , ако липсва копмпресия значи гумичките на клапаните са за смяна... или някаква гарнитура... поне да разбера от каде идва проблема..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 дек 2007, 16:09

Не съвсем, ако няма компресия и маслото намалява, тогава ремонта е неизбежен. Ако няма компресия но не харчи масло, проблема е в клапан или повдигач. Ако има компресия но харчи масло, проблема е гумички на клапаните. Ако губи масло и същевременно прави мазни петна на паркинга, отива се на мивка и се мие д-ля (единственния случай в който трябва да се мие един д-л), след това се наблюдава откъде ще се омасли и се сменя съответното уплътнение.
Относно диагностиката по картерните газове се изисква много рутина. Трябва да се отчете количеството цвета и режима на д-ля и въпреки това е много относително затова не може да служи за диагностика. Може да се използва за обща преценка на състоянието на д-ля и най вече при пазарлък за покупко-продажба с цел отбиване от цената.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

couriera
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 03 яну 2008, 15:20
Модел на автомобила: Fiesta Courier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от couriera » 04 яну 2008, 11:03

колеги фордаджии чета ви и се кефя как си помагате,реших да се включа с едно елементарно вапросче: можели с добавка в маслото да се раэреши раэхода на масла,компресия,пушене,варвеж, эа и против добавките. един поэнат си сложи на 20-год,голфче тди и каза че колата е като нова,дайте мнение. :?:

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 04 яну 2008, 12:21

couriera написа:колеги фордаджии чета ви и се кефя как си помагате,реших да се включа с едно елементарно вапросче: можели с добавка в маслото да се раэреши раэхода на масла,компресия,пушене,варвеж, эа и против добавките. един поэнат си сложи на 20-год,голфче тди и каза че колата е като нова,дайте мнение. :?:
според мен ще има някакъв ефект, но всичко е временно. щом се стигне до сериозен ремонт нищо не помага :roll:

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 04 яну 2008, 12:24

Добавката за масло прави това, че го сгъстява :? По-добре направо да си смениш маслото с по гъсто например 15w50, 20w50, 10w60 и от сорта.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 04 яну 2008, 12:27

Може колега ,но при първата смана на масло ефекта се губи.И трябва да намериш качествена приставка имаше една руска рекламираха.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 04 яну 2008, 13:11

универсален модификатор .. Много сме доволни със баща ми от това нещо.. продължава да действа и след смяната на маслото..На стария МБ 100 му притропа умрелия мотор .. Сменихме маслото , доляхме това и отихна .. палеше от раз ти казвам.. супер работеше.. На стария Орион колко пъти сме му сипвали винаги е имало ефект.. Но това е само за продажбата.. Аз съм привърженик на основните ремонти отколкото на тия добавки.. Щото това струва колкото един комплект сегменти...

couriera
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 03 яну 2008, 15:20
Модел на автомобила: Fiesta Courier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от couriera » 04 яну 2008, 17:02

неразбрах,вреди ли на мотора. :cry:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 04 яну 2008, 20:15

Не вземи си модификатора и няма да съжеляваш!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 04 яну 2008, 23:11

Но не очаквай чудеса.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 05 яну 2008, 17:32

Мойта пък яко дърпа въздух от капачката на маслото. Компресията е средно 12.5/щото е свалена главата/. Явно гумичките на клапаните са сгънали/щото я карам на гаэ/ и припушва бяло.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта