Компресия ... проблем
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Компресия ... проблем
Колеги сменях разни скоби по маркучите и ми хрумна да отворя капачката на маслото докато колата работи на свободна .... и като я отворих...
духа като вентилатор
доколкото сам чел в подобни теми тфа хич не е добре.... кажете какво да предприемам 




- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Компресия ... проблем
Механник решение
Механник решение
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
мери се с манометър (май това беше уреда за измерване на наляганеAicken написа:g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.
какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща

-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
doctordre написа:мери се с манометър (май това беше уреда за измерване на наляганеAicken написа:g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.
какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща) който се слага на мястото на съответната свещ
браво браво! ти си учен! ще бегам до сервиз тогава...!
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
venom4o написа:Не си давай парите залудо.. Моя мотор е след основен ремонт и си духа стабилно така ,че не се занимавай!
въпроса е че тече масло от някъде и никои не може да разбере от каде и от какво.... даже и "маисторите" затова ще се занимавам , ако липсва копмпресия значи гумичките на клапаните са за смяна... или някаква гарнитура... поне да разбера от каде идва проблема..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не съвсем, ако няма компресия и маслото намалява, тогава ремонта е неизбежен. Ако няма компресия но не харчи масло, проблема е в клапан или повдигач. Ако има компресия но харчи масло, проблема е гумички на клапаните. Ако губи масло и същевременно прави мазни петна на паркинга, отива се на мивка и се мие д-ля (единственния случай в който трябва да се мие един д-л), след това се наблюдава откъде ще се омасли и се сменя съответното уплътнение.
Относно диагностиката по картерните газове се изисква много рутина. Трябва да се отчете количеството цвета и режима на д-ля и въпреки това е много относително затова не може да служи за диагностика. Може да се използва за обща преценка на състоянието на д-ля и най вече при пазарлък за покупко-продажба с цел отбиване от цената.
Относно диагностиката по картерните газове се изисква много рутина. Трябва да се отчете количеството цвета и режима на д-ля и въпреки това е много относително затова не може да служи за диагностика. Може да се използва за обща преценка на състоянието на д-ля и най вече при пазарлък за покупко-продажба с цел отбиване от цената.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
според мен ще има някакъв ефект, но всичко е временно. щом се стигне до сериозен ремонт нищо не помагаcouriera написа:колеги фордаджии чета ви и се кефя как си помагате,реших да се включа с едно елементарно вапросче: можели с добавка в маслото да се раэреши раэхода на масла,компресия,пушене,варвеж, эа и против добавките. един поэнат си сложи на 20-год,голфче тди и каза че колата е като нова,дайте мнение.

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
универсален модификатор .. Много сме доволни със баща ми от това нещо.. продължава да действа и след смяната на маслото..На стария МБ 100 му притропа умрелия мотор .. Сменихме маслото , доляхме това и отихна .. палеше от раз ти казвам.. супер работеше.. На стария Орион колко пъти сме му сипвали винаги е имало ефект.. Но това е само за продажбата.. Аз съм привърженик на основните ремонти отколкото на тия добавки.. Щото това струва колкото един комплект сегменти...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта