Проблем с Фиеста 1.1 от 85та

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с Фиеста 1.1 от 85та

Мнение от vladeto » 27 дек 2007, 10:50

Незнаех къде да я пусна тая тем, за това я пускам в ДВГ и Трансмисия...Фиестата прекъсва и губи,по-скоро няма въобще, мощност. След 5-6 пъти на "майстори" за центровка, което нямаше ефект, последния ми каза,че проблема е в токовете. Смених бобина, централния кабел, дистрибуторна капачка, кабели за свещи и самите свещи,но...пак безрезултатно. Колата продължава да си прекъзва, да харчи много и да няма мощност :(

Mareto5
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 дек 2007, 00:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 z-tech 16v 97g.
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та

Мнение от Mareto5 » 31 дек 2007, 20:09

vladeto написа:Незнаех къде да я пусна тая тем, за това я пускам в ДВГ и Трансмисия...Фиестата прекъсва и губи,по-скоро няма въобще, мощност. След 5-6 пъти на "майстори" за центровка, което нямаше ефект, последния ми каза,че проблема е в токовете. Смених бобина, централния кабел, дистрибуторна капачка, кабели за свещи и самите свещи,но...пак безрезултатно. Колата продължава да си прекъзва, да харчи много и да няма мощност :(
ами да ти кажа няма смисъл да я правиш. Проблема може да е в делкото може да е в карбуратора, Караи я да ти мерят и компресията. Но проблема по вероятно е в токовете Но пук щом са ти правили центровка и не става. Абе тия коли са така купи си нова :wink: Аз имах един фор ескорт 88 1.3 и пак тоя проблем прекусва не върви, 4ук4ето ми залепва и по4ва да прекъсва. Наи вероятно проблема е в делкото!!

Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vladeto » 01 яну 2008, 20:02

в делкото...ве уж го гледаха...казаха, че като ги сменя тия работи по токовете ще се оправи,ама....мерси за съвета и Честита нова година :)

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та

Мнение от diesel1.6 » 02 яну 2008, 09:58

Mareto5 написа:
vladeto написа:Абе тия коли са така купи си нова :wink: Аз имах един фор ескорт 88 1.3 и пак тоя проблем прекусва не върви, 4ук4ето ми залепва и по4ва да прекъсва. Наи вероятно проблема е в делкото!!
Хехе, посмали малко! Често ли залепваше чукчето?
Моето не залепва, 1,3 от 81 г, и 1,3 от 83, и още няколко 1,3 - все обаче са с датчик на хол и не е типично да им залепва чукчето.

На фиестата трябва да се провери какво и има, не да ти дават акъли. Ако е с верига, да се погледне веригата да не е хлабава, после вакуумрегулатора, после делкото да се огледа да не се е счупил центробежния регулатор или друго, .... това се прави на сън от всеки монтьор, ако е такъв наистина.
Може да е карбуратора ти, и той трябва да се провери.

Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vladeto » 02 яну 2008, 11:30

:roll: Мерси за изчерпателните отговори :) Забелязах я,че на високи обороти или когато е на смукач прекъсва съвсем слабо или съвсем не прекъсва... Но пък тия дни ще я заведа да и видят веригата и другите неща...Мерси още веднъж :)

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 02 яну 2008, 14:40

vladeto написа::roll: Мерси за изчерпателните отговори :) Забелязах я,че на високи обороти или когато е на смукач прекъсва съвсем слабо или съвсем не прекъсва... Но пък тия дни ще я заведа да и видят веригата и другите неща...Мерси още веднъж :)
Ако работи на високи обороти, и прецениш, че и върви на добре там, значи е карбураторът или нещо друго с горивото...помпа

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 03 яну 2008, 12:13

Мисля, че може да е някоя мембрана на карбуратора. Най-вероятно на ускорителната помпа. Не е лошо да ги провериш или смениш направо. Друг вариянт е ако е бъзикано болтчето за празен ход(по принцип е пломбирано).
Това се отнася, ако си с карбуратор Ford VV.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vladeto » 04 яну 2008, 09:48

хммм..а това болтче къде е, :oops: за да го погледна...предполагам, че от всичките разбирачи все някой го е бъзикал...Поне с това мога да започна :)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 04 яну 2008, 11:28

vladeto написа:хммм..а това болтче къде е, :oops: за да го погледна...предполагам, че от всичките разбирачи все някой го е бъзикал...Поне с това мога да започна :)
Изображение
Болтчето е "В". Най-добре е да се регулира на стенд. С него се регулира притока на въздух, ако не се лъжа. При мен се беше разцентровало с времето.
Един студен есенен ден реших сам да бъзикам по слух. При мен болтчето беше покрито с нещо като пластелин, да се плашиш ако не го видиш директно. Та тогава го развъртях наляво, надясно докато ми хареса звука на празен ход. Да ама тц, като изфорсирах двигателя на място, той заглъхваше и направо пред гаснене. Това се получи при затягане някъде към крайно дясно положение, явно му спрях въздуха.
Затова :!: като бъзикаш "В" трябва да регулираш и "А"(за оборотите) и така с пробване как е на място и после вече в движение. Само, че така на "ухо" не може да си сигурен за разход и количество вредни емисии, затова ти препоръчвам на стенд да ти го направят.
Аз понеже рядко карам и за малко на бензин, та резултата какъвто и да е при мен ме устройва, важното е, че сега върви добре на бензин.
Значи сега се сетих при мен симтомите бяха, че на празен ход леко по леко гаснеше двигателя, не директно, а постепенно. При високи обороти пък беше много спъната, обаче за сметка на това бучеше много готино...
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vladeto » 04 яну 2008, 11:48

аааа...знам го аз тоя болт :D :D :D При мен даже махнаха пружинката и металното тяло отвън(остана самият болт) защото се била прецакала резбата...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 04 яну 2008, 12:32

"В" е този вътрешния болт. Не съм го отвъртал да видя дали има пружинка. Да не говориш там за палеца за подаване на газ, при болта за оборотите "А"? Там се мотка пружинка.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vladeto » 04 яну 2008, 14:45

май моя карбуратор не е същия като на картинката :? Моя е WEBER..не знам този какъв е :oops: както и да е..имам един подобен на тоя, за който ми казаха, че бил за регулиране на притока на въздуха и понеже се прецакала резбата оставили само болта...

Потребителски аватар
vladeto
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та

Мнение от vladeto » 06 май 2008, 18:16

Най-накрая след 3 месеца разправии номера стана. След смяна на всичко от бобината до свещите (включително), чукчета и наковални, палци и дистрибуторна капачка и..аз не помня какво вече...се оказа, че проблема е в карбуратора :D :D :D След центровка при познат, Баба Виелица лети, но карбуратора е за смяна...Имало износена клапа и задържа педала на газта и не затваря напълно...Ама това е друга тема. Балгодаря на всички за мненията и помощта :)
Фактът, че съм параноик, не доказва, че ТЕ не са тук, за да ме вземат!!!
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта