относно гнп

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

относно гнп

Мнение от smalll » 23 дек 2007, 14:11

колеги пролема е следният:
като стана студено колата почна трудно да пали след това почна да държи високи обороти около 1500-2000 като загрее след това отидох до майстор и той доста време се опитваше да и намали оборотите от гнп-то
не успя :( сега иска да сваля помпата и каза че ще е оправи

според вас там ли е проблемът в гнп или някъде другаде?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 23 дек 2007, 15:46

Дизеловия двигател /чистия/ като цяло е много опростена система и работата му изцяло зависи от ГНП и обогатителя!

Тъй че предполагам че проблема ти се корени в ГНП или в настройките на обогатителя!


Опиши по-подробно проблема и историята му кога, как и за колко време си стигнал до това състояние!

smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от smalll » 23 дек 2007, 16:03

ами значи колата е взета март месец тази година
сменял съм единствено ремъци ролки и накладки
след 3-4 месеца почнах да забелязвам че оборотите ми са малко високи това ще рече че като загрее ми даржи малко над 1000 оборота и така още наколко месеца докато се стигне до преди една седмица когато паднаха температурите почна трудно да пали и сед като загрее да си мени оборотите (от време на време ги задържа 1500-2000)
сега съм с добавка на лики моли за почистване на горивната система и мога да кажа че това задържане на 1500-2000 оборота изчезна но като загрее ми даржи 1100-1200 оборота това е

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

отговор

Мнение от svir4o » 24 дек 2007, 15:55

смени ли мембраните на помпичката над филтъра

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта