Скоростна кутия дали е за смяна маслото
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Скоростна кутия дали е за смяна маслото
Като е студена (и то като тръгвам от работа, сутринта от вкъщи не го осещам толкова предполагам зависи къде съм паркирал а аз винагина едно и също място я спирам) скоростите влизат някакси все едно си забил в пясъка пръчка и се опитваш да я местиш до третото, четвъртото кръстовище като чели се оправя. Та въпроса ми дали не е за смяна , Някой сменал ли е ,Смяня ли се въобще?
На 14 и 15 декември в големият сняг минавах Шипка бях в Гб и карах на ниска предавка до 3000 3100 оборота (Просто я ползвах за спирачка не съм ги подържал постоянно, но доста често се случваше) Дали и това нещо не е повлияло.
По Аутодата дават 3.1литра 75W/90 semisynt
ПС: един колега ми обясняваше че фиестата маслото се сменя с някаква спец. помпичка.
На 14 и 15 декември в големият сняг минавах Шипка бях в Гб и карах на ниска предавка до 3000 3100 оборота (Просто я ползвах за спирачка не съм ги подържал постоянно, но доста често се случваше) Дали и това нещо не е повлияло.
По Аутодата дават 3.1литра 75W/90 semisynt
ПС: един колега ми обясняваше че фиестата маслото се сменя с някаква спец. помпичка.
Последна промяна от cruise на 22 дек 2007, 21:47, променено общо 1 път.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
виж моята тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=14835 и аз имам същия проблем, колегите казаха че най-вероятно е от маслото 

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Че е от маслото от маслото е
Един колега ме посъветва никаква смяна на маското на скоростната кутия щото и да го сменя новото няма да е по хубаво от оригиналното
. Но ме посъветва да си долея малко. Та въпроса ми е как става това доливане пробката била някъде отстрани и трябвало да е един см под нея. Моля да ме поптавите ако горните разсъждения се невярни И дали да пробвам да доливам масло???

Един колега ме посъветва никаква смяна на маското на скоростната кутия щото и да го сменя новото няма да е по хубаво от оригиналното

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Доливането става със шприц или стара помпа за гуми. Тапата е на предната стена на ск.кутия долива се докато протече от нея.
Проблема ти е от масло, но не смятам че трябва непременно да се смени, единствено напълно синтетичните масла не се сгъстяват от студа, но са скъпи. Моята е руско масло Негрол (много гъсто дори и лятото), тази сутрин като пуснах съединителя д-ля угасна но след 400-500м се разбива и лоста олеква.
Проблема ти е от масло, но не смятам че трябва непременно да се смени, единствено напълно синтетичните масла не се сгъстяват от студа, но са скъпи. Моята е руско масло Негрол (много гъсто дори и лятото), тази сутрин като пуснах съединителя д-ля угасна но след 400-500м се разбива и лоста олеква.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Твоя колега много добре разсъждава, ама от оригиналното ти масло може вече да е пълен бъркоч. То и двигателното е било оригинално що го сменят???cruise написа:Че е от маслото от маслото е![]()
Един колега ме посъветва никаква смяна на маското на скоростната кутия щото и да го сменя новото няма да е по хубаво от оригиналното. Но ме посъветва да си долея малко. Та въпроса ми е как става това доливане пробката била някъде отстрани и трябвало да е един см под нея. Моля да ме поптавите ако горните разсъждения се невярни И дали да пробвам да доливам масло???


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта