Ford Escort 1.6i проблеми с инжекциона

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mancawe
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 17 дек 2007, 21:12
Модел на автомобила: Ford Tourneo Connect
Status: Извън линия

Ford Escort 1.6i проблеми с инжекциона

Мнение от mancawe » 17 дек 2007, 21:22

Здравейте!Казвам се Христо От Известно време колата като загрее не пали, помпата се чува първоначално ,че подкачва бензин и след това явно не се включва. На блока на бушоните има релета , които като че ли вибрират не могат да зацепат! Благодаря предварително!!!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 17 дек 2007, 21:34

Давай подред :) Откога я караш?
Какво значи не пали? Въртиш прекалено дълго докато запали, или въобще не пали, колкото и да въртиш? И ако въобще не пали, след колко време се оправя? Като изстине напълно или след 5 минути? Помпата нормално се чува 2-3 секунди след даването на контакт, после спира и тръгва пак като запалиш. Пипай релетата подред докато разбереш кое точно чука и кога чука-когато е само на контакт или и докато работи? Виж го в книжката за какво е това реле.
На първо четене - бенз. помпа и/или регулатор за налягането на горивото. Чакай още мнения. Има много знаещи колеги. ама не са се разсънили още :D
Последна промяна от cocoff на 17 дек 2007, 21:42, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 дек 2007, 21:41

cocoff написа: ...
Ко се потиш па ти ?
Кай му да огледа форума и ще намери теми за спойките на туй място.

Рови из форума!
Сваляш таблото с бушоните и всички спойки наред.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 17 дек 2007, 21:43

:D Ееее, чакай още инфо де, може и друго да е :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от slavi6565 » 18 дек 2007, 22:26

Здравеите колегата е прав от таблото е имах същия проблем но аз го оправяа с мостче от друг бушон.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 19 дек 2007, 19:19

Е пиши по-подробно де...мостче...между запалката и чистачките ли....какво свързваш или заобикаляш с това мостче???
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от slavi6565 » 19 дек 2007, 21:32

При мене сутрин палеше но като загреше купето от слнцето изчезваше тока към бензиновата помпа на бушона идваше плюса но не стигаше до кабела на помпата сигорно от лоша споика по бушоното табло и пуснах жица от бушона до кабела на помпата но това само ако не пали жобще или не се чува помпата.

mancawe
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 17 дек 2007, 21:12
Модел на автомобила: Ford Tourneo Connect
Status: Извън линия

Мнение от mancawe » 19 дек 2007, 23:14

Релетата чукат докато работи колата ,тя пали след като изстине почти напълно

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта