Дилема за съединител на Фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Дилема за съединител на Фокус

Мнение от libra » 17 дек 2007, 03:53

Здравейте!
Онзи ден за голямо мое съжаление усетих, че съединителя ми приплъзна… :?
Работата направо върви към смяна, за да не се надере и маховика.
Компромис с некачествени части не мисля да правя, та въпросът е кой от двата съединителя да избера.
В МП цените са следните: Съединител комплект - 457 лв.; лагер помпа – 258 лв., тръбичка от помпата до лагер помпата – 144 лв. = 859 лв.
ЗАКС от Д&Н: Съединител комплект - 350 лв.; лагер помпа – 210 лв., тръбичка (не предлагат, остава варианта от МП) – 144 лв. = 694 лв.
Работа по смяната в МП – 130 лв.
Вижда се, че оригиналните съединители явно не са издръжливи, а за ЗАКС се чуват уж добри отзиви.
Каво бихте ме посъветвали, и дали в МП ще се съгласят да подменят съединителя ако взема ЗАКС от Д&Н и им представя фактура?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 17 дек 2007, 08:20

Мисля, че е до късмет. В МП е също пълно с ментета...както и навсякъде...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 17 дек 2007, 11:11

А задължително ли се сменя тръбичката от помпата?
И на мен скоро ще ми се наложи да сменям съединител но по друга причина, трака ми нещо като е на обороти колата и най вероятно е от демпферните пружини на съединителя, но ще изчакам да се поизноси и тогава ще го сменям.
Доколкото знам има пълен комплект с включена лагер-помпа и излиза доста по-евтино.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от libra » 17 дек 2007, 15:01

pasajero написа:А задължително ли се сменя тръбичката от помпата?
Когато питах в МП за цената на съединителя, жената каза, че принципно трябва да се подмени и тръбичката. А в един английски форум също така казват => Its not a cheap job, your looking in the region of £350-£400 for a clutch kit including release bearing/slave cylinder fitted. One other part I would recommend you get replaced at the same time is the hydraulic pipe from clutch master cylinder to clutch slave cylinder as they are a bit of a weak link in the system and don't age very well and start to leak.
Доколкото знам има пълен комплект с включена лагер-помпа и излиза доста по-евтино.
В МП ли е това? Да не е от рециклираните?
И на мен скоро ще ми се наложи да сменям съединител но по друга причина, трака ми нещо като е на обороти колата и най вероятно е от демпферните пружини на съединителя, но ще изчакам да се поизноси и тогава ще го сменям.
Не е зле да провериш цялото състояние на съединителя, че ако се покажат нитовете на феродото може да се надере маховика, който не ми се мисли каква цена ще е...

Звънях сега и в магазинчето "Моторкрафт":
Съединител с притискател - 350 лв.; Лагер помпа - 250 лв.; Тръбичка 70 лв. - оригинални каза пича.
Като гледам май ще се пазарува от няколко магазина :(

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 17 дек 2007, 15:33

Според мен тръбичката първо я огледай, пък после я купувай и сменяй. Ако е ръждива, спукана, тече и прочие - да, сменяй. Но в противен случай защо ще бързаш да даваш 70-140 лева?
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от libra » 17 дек 2007, 15:44

debug написа:Според мен тръбичката първо я огледай, пък после я купувай и сменяй. Ако е ръждива, спукана, тече и прочие - да, сменяй. Но в противен случай защо ще бързаш да даваш 70-140 лева?
Прав си... Лошото е, че мисля да го сменям в МП и няма да ме допуснат да вляза в халето. А пък за да дадат гаранция, най-вероятно ще искат да я сменят. :?

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от libra » 04 яну 2008, 23:37

Продължението!
Вчера купих комплект съединител с помпата от ДН и днес в МП Младост го монтираха. Засега съм изминал само 8 км, но се усеща прилива на мощност при по-ниското зацепване на съединителя. Надявам се всичко да е наред с монтажа. Утре на светло ще гледам по-подробно.

П.С. Забравих да спомена за тръбичката. Сменяла се ако купуваш помпа от МП, понеже била някакъв нов модел. Лека набутвация :roll:
Прикачени файлове
P2130556.JPG
P2130557.JPG

bluelemon
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bluelemon » 05 яну 2008, 09:51

Мамка му това си е бая цифра. Дано да не ми се случва скоро! :?

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от to6kooo » 06 яну 2008, 23:36

Миналото лято сменяхме при нас в сервиза съединителя на Фокус 1.6 16V на мой приятел който го кара такси.Колегата който се занимава с частите намери комплект-притискателен и феродов диск плюс лагер помпата на LUK! не знам за София ама цената му бе 301лв. Иначе в Форд и другаде се чуваха суми от порядъка на 700-800лв.Моят приятел е доволен вече 40000км няма проблеми,а колата се кара яко-както казах такси :) е

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта