Регулатор на налягане на горивото 1.4 CFI
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Регулатор на налягане на горивото 1.4 CFI
Мина доста време от както не съм ръчкал "Чичо Хенри", но ето на.. пак Ви пиша (пиша бавно, защото знам че четете бавно
).
При последната интервенция, разбазиках регулатора за налягане на горивото на моноинжекцията.
Номер 2 на следната картинка:
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
В резултат.. коригирах налягането (приблизително) за да ми работи добре двигателя, но след като си изчистих резервоар.. тръби.. филтри.. цедки и всичко което може да блокира пътя на бензина, резултатът е УЖАСНО БОГАТА СМЕС.
Т.е. направо отзад си мирише на бензин.. свещите стават черни за има няма... 1000км.
Никъде неможах да намеря манометър с преходник, който се включва на рейката на инжекциона (не съм сигурен дали се казва така, представлява малко клапанче с резба на корпуса на инжекциона) за да си настроя налягането на 1 бар.
Понеже има няколко положения на регулатора, при които двигателя ми работи видимо нормално.. питам следното.
При завъртане на дясно или на ляво се повишава налягането към дюзата?
Понеже, умното ЕКУ се опитва да компенсира богата смес.. нямам идея как да преценя.. кога съм бизо до правилното налягане.
Моля, за съвет и идей как да уцеля приблизителното налягане.. на око.. а пък ако някой има подходящото устройство за измерване.. готов съм да отскоча на гости с каса бира и тава кебапчета само да свършим работа

При последната интервенция, разбазиках регулатора за налягане на горивото на моноинжекцията.
Номер 2 на следната картинка:
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
В резултат.. коригирах налягането (приблизително) за да ми работи добре двигателя, но след като си изчистих резервоар.. тръби.. филтри.. цедки и всичко което може да блокира пътя на бензина, резултатът е УЖАСНО БОГАТА СМЕС.
Т.е. направо отзад си мирише на бензин.. свещите стават черни за има няма... 1000км.
Никъде неможах да намеря манометър с преходник, който се включва на рейката на инжекциона (не съм сигурен дали се казва така, представлява малко клапанче с резба на корпуса на инжекциона) за да си настроя налягането на 1 бар.
Понеже има няколко положения на регулатора, при които двигателя ми работи видимо нормално.. питам следното.
При завъртане на дясно или на ляво се повишава налягането към дюзата?
Понеже, умното ЕКУ се опитва да компенсира богата смес.. нямам идея как да преценя.. кога съм бизо до правилното налягане.
Моля, за съвет и идей как да уцеля приблизителното налягане.. на око.. а пък ако някой има подходящото устройство за измерване.. готов съм да отскоча на гости с каса бира и тава кебапчета само да свършим работа

-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 13 сеп 2007, 17:51
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Мi 1991
- Status: Извън линия
Здравей,колега.Имам същия проблем на Фиестата.Я обади откъде се бъзика тоя регулатор,че да пооакам и аз нещата.
Оглеждах го и видях нещо като болтче до горния ляв болт с който е прикрепен кън инжектора.Но не искам да бърникам ей така без да имам поне малко представа какво бутам.И при мен има много богата смес,зацапва свещите и то по-вече на първи и четвърти цилиндър и мирише на бензин.Та като научиш как се намалява налягането към дюзата,напиши го тук,че и аз да се опитам да понамаля разхода.
Предварително ти благодаря.

Предварително ти благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта