Вярно ли е че...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mag
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
Модел на автомобила: Стара Загора
Местоположение: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Вярно ли е че...

Мнение от mag » 07 юли 2005, 19:37

на зетек моторите на 1.6 16 вентила му са по слаби клапаните и на каране на газ изгаряли бързо.Става въпрос за efi zetec 1.6 16V 1996год.Да бъда по точен за двигатела.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 07 юли 2005, 21:45

да даже и колекторите са проблем не само на ескортите а и на мондеотата
имаме колеги във форума на газ със пластмасови колектори на мондео
за сега само 1 се оплака -furcy ама незнам дали е от колекторите
виж в темата за газ

mag
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
Модел на автомобила: Стара Загора
Местоположение: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от mag » 07 юли 2005, 21:58

Защото моята е поставяна в Италия от Форд-сервиз,така е по документи.А може и да е фабрична.Надявам се да са преценили възможностите на мотора. :roll:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 07 юли 2005, 22:27

Щом е слаганаа в Италия, нямаш проблем 8)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 08 юли 2005, 09:27

Проблеми има новото поколение 16V мотори. Ти си със старото, такаче няма да имаш проблеми с клапаните. Ако се беше поразровил в темата "АГУ" и по-точно ТУК щеше да видиш това:

Притежавам Форд Мондео 2.0, 1993, 100kw/136PS/16V/ Zetec-NGA. Интересува ме дали е възможно преминаване на LPG-Inj. Чел съм, че някои Ford-Zetec Мотори не са съвместими с газ-системи или по-точно се е налагало да се подменят клапаните, тъй като стандартите не могат да издържат на високата температура на горене на газта. Чух, че това се отнася и за Ламбда-Сонда-та, която трябва да се подменя на всеки 40 хил.км. За съжаление досега нямах възможността да получа компетентен отговор на моя въпрос. Надявам се, че Вие като реномирано списание ще можете да просветлите моите въпроси.

За автомобилите Форд с двигател Zetec наистина съществува този проблем, но при автомобилите с производство след 1997 год. По-новите двигатели са тунинговани и изпускателните клапани са заменени с по-ниска температурна характеристика. Вашият модел автомобил няма проблем да се конвертира на газ. За предпочитане е да се монтира газова инжекционна система, тъй като смукателните колектори са пластмасови и има опасност да се спукат при евентуално връщане на газ – т.н. ефект “back fire”, или при някяква неизправност по запалителната система. За Ламбда-Сонда-та няма никаква опасност ако газовата уредба е изпълнена с газов инжекцион. Там системата е с обратна връзка, т.е. тя сама дозира горивото, вземайки сигнал от Ламбда-Сонда-та.

Следователно, поставяйки една модерна газова инжекционна система, няма да имате проблем с колата.


:twisted:

mag
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
Модел на автомобила: Стара Загора
Местоположение: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от mag » 08 юли 2005, 13:19

Благодаря Brock. :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 15 госта