Смяна на двигател на Ескорт 1,6 карб. с 1,6 16V EFI инжек.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gvozdeikov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 03 дек 2007, 09:58
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Смяна на двигател на Ескорт 1,6 карб. с 1,6 16V EFI инжек.

Мнение от gvozdeikov » 03 дек 2007, 10:05

Здравейте, искам да попитам по компетентните тук какво е необходимо за замяната. Разполагам с мотора оборудван.
Последна промяна от gvozdeikov на 03 дек 2007, 12:34, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 03 дек 2007, 11:50

До каква степен е оборудван? Единия е карбуратор а другия иннджекцион. Самите мотори са еднакви. Ако нямаш 100% от обурудването, по-добре не се захващай. Ако другия мотор е в по-добро състояние от твоя и не е обурудван изцяло сложи го със карбуратора. Провери дали на разпределителния вал има циментирана гърбица за бензиновата помпа, ако няма сложи стария разпределителен вал или сложи електрическа помпа от Ауди, Фолксваген или Опел (тези които са извън резервоара).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

gvozdeikov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 03 дек 2007, 09:58
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от gvozdeikov » 03 дек 2007, 12:12

Мотора е 1.6 EFI 16V липсва електронния блок само. Моят двигател в момента е 1,6 CVH карбуратор. Този двувалката е в доста добро състояние а моя вече е почти мъртвец, затова предприемам тази смяна.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 03 дек 2007, 20:24

Желая ти успех в начинанието!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 03 дек 2007, 21:30

Ами ще трябва да си намериш ECU за такъв мотор - без него е безсмислена работата... а май ще ти трябва и ел.инсталация - абе доста работа те чака - но Успех ти пожелавам и аз !
По ел. частта мога да ти помагам - поне със съвети.

Потребителски аватар
u`F`o
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 фев 2007, 21:04
Модел на автомобила: Ford Escort '87 1,4 CL/73hp/5500rpm
Местоположение: София/Пазарджик/Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от u`F`o » 14 фев 2008, 22:36

Някакво развитие по върпроса, че е възможно и на мен да ми се наложи някаква такава подобна смяна? До къде стигна ?
Mengear.BG - оригинални и интересни подаръци за мъже

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта