Глъхне при каране на ниски обороти
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 05 май 2005, 03:53
- Модел на автомобила: sofia
- Местоположение: Mondeo
- Status: Извън линия
Глъхне при каране на ниски обороти
Здравейте. Преди няколко дни си купих Ескорт 1.8 16V/96 г. Няма газова уредба, само на бензин съм (надявам се незадълго, че тия пластмасови колектори явно са си проблем). Добра си е колата, има си всички екстри, но започна да ми прави един проблем и то все по често. Когато е в движение (на празен ход на място няма проблеми) и карам на ниски обороти или в момента, когато превключвам на по-висока предавка колата заглъхва, имам чувството, че ще угасне чак. Ако подам по-рязко газ се оправя и поема. Прави го най-вече, когато карам на около 2000 оборота. В момента, в който почне да глъхне, ако натисна съединителя докрай без да променям натиска на педала на газта се вижда, че в този момент оборотите играят някъде в диапазона 1800-2200 оборота. Колебанието е неизменно с интервал около 0.5 секунди (виждал съм на доста коли да се държат така на ниски обороти при празен ход в интервала 800-1000 оборота). Нужно е да променя газта (да подам или да отпусна), за да излезе колата от това състояние. Прочетох каквото намерих по форумите, почистих MAF сензора (в интерес на истината почти нямаше нужда, реотанчетата му си бяха почти бяло-сребърни на цвят, същото се отнася и за всички клеми, които видях и почистих - колата явно е доста запазена и малко карана, всичко е чисто без нагари и замърсявания). Изключих акумулатора, за да се нулира компютъра и след това го оставих да си се настрои първо на място, после и в движение. След около 15 мин. изглеждаше, че е добре, но по-късно започна пак да се проявява проблема и да глъхне. Предполагам, че се натрупват грешки от някой датчик, но не знам от кой.
Моля ви, ако някой има идея какво да направя, за да открия и отстраня проблема да напише. Благодаря ви предварително!
Моля ви, ако някой има идея какво да направя, за да открия и отстраня проблема да напише. Благодаря ви предварително!
-
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Escort MK5
- Контакти:
- Status: Извън линия
това казва Форд Тис за твоя проблем. Дано да ти е от ползаService Instructions
It is possible for some drivers to notice a shuffle/hesitation concern at between 1800 and 2000 rev/min created by the engine management strategy programmed into the powertrain control module. This can be resolved by removing the powertrain control module (refer to the relevant Service Microfiche, Operation Number 29 200 0) and installing a new module with a revised calibration (see Parts Required).
NOTE:
Prior to installing a new powertrain control module, conduct an FDS2000 `Full Diagnostic', rectifying any faults identified.


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Т.е. TIS - BG
"Инструкции на услуга
То е възможно за някои драйвери за да забелязва размесване / колебание, което загриженост при между 1800 и 2000 оборот / минути създаде по стратегията за управление на двигател, която е програмирана в контролният модул POWERTRAIN. Това може да бъде решено като маха контролният модул POWERTRAIN (отправя към микрофишът за съответна услуга, операция наброява 29 200 0) и инсталира нов модул с ревизирано калибриране (вижте части изискани).
Забележка:
Преди инсталирането на модул за нов контрол на POWERTRAIN, ръководете един 2000" пълни диагностични" на FDS, поправяйки каквито и да е грешки, които са идентифицирани."

"Инструкции на услуга
То е възможно за някои драйвери за да забелязва размесване / колебание, което загриженост при между 1800 и 2000 оборот / минути създаде по стратегията за управление на двигател, която е програмирана в контролният модул POWERTRAIN. Това може да бъде решено като маха контролният модул POWERTRAIN (отправя към микрофишът за съответна услуга, операция наброява 29 200 0) и инсталира нов модул с ревизирано калибриране (вижте части изискани).
Забележка:
Преди инсталирането на модул за нов контрол на POWERTRAIN, ръководете един 2000" пълни диагностични" на FDS, поправяйки каквито и да е грешки, които са идентифицирани."
Последна промяна от aaleks на 02 юли 2005, 13:38, променено общо 1 път.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- Maho
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Глъхне при каране на ниски обороти
Я вкарайте малко яснота в темата, че нищо не разбрах 
Какво е Powertrain ?
Как се оправя проблема ?

Какво е Powertrain ?
Как се оправя проблема ?

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Глъхне при каране на ниски обороти
Ами накратко - проблема е в програмирането на ЕКУ-то (това е компютъра на двигателя PCM), и се решава чрез замяна на ЕКУ-то, със модифицирани/коригирани таблици на настройките за управление. Проблема се забелязва между 1800 и 2000 оборота.
Това е, обяснено най-просто.
Това е, обяснено най-просто.
-
- Status: Извън линия
Re: Глъхне при каране на ниски обороти
Може да е от TPS датчика или от ламбда сондата. Без диагностика не може да се разбере точно какво е.
P.S. Компютърния превод не дава добри резултати, защото машината превежда думите без смисъла, който ги свързва.
P.S. Компютърния превод не дава добри резултати, защото машината превежда думите без смисъла, който ги свързва.
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Глъхне при каране на ниски обороти
Преди месец се сдобих с още едно мондео 2,0 бензин "99 година, което придърпваше в диапазона 1500-2000 оборота. На бензин почти не се усещаше, но след като му сложих газовия нжекцион положението стана нетърпимо. След смяна последователно на свещи, кабели, мерене на компресия, посещение на елкон и проверка на климатичната инсталация, не постигнах никакъв положителен резултат и се бях отчаял. Но след като посетих сервиз на BOSCH и ми направиха компютърна диагностика на двигателя се оказа, че проблема е в бобината-при натоварване втори цилиндър го нямаше никакъв. След нейната смяна колата просто лети и съм щастлив и доволен. Та моя съвет е просто направи диагностика и там се надявам да ти открият проблема. Някои неща на око и ухо не се диагностицират.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта