Проблем - може би бензинова помпа?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем - може би бензинова помпа?

Мнение от racer11 » 25 май 2005, 14:52

Ето го и проблема - след 160 колата "издъхва" все едно съм с бензин 86 :cry: За да вдигна 170 ми трябва поне още минута, а за повече от 170 ми трябва сериозно спускане. Забележката тук е, че това става при ниво на горивото в резервоара под половината. При резервоар над половината си вървя със 190 на равно с 3-ма човека + багаж без проблем. А при най-малкото спускане подминавам 200 :D

При нормална употреба колата върви добре, независимо от количеството бензин в резервоара.

Предполагам, че проблема е в бенз. помпа, ама защо да не питам и вас :D Казвайте идеи, съвети и т.н.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 27 май 2005, 16:30

никой ли няма идея бе хора?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 27 май 2005, 16:50

Според мене проблема не би трябвало да има нищо общо с бензиновата помпа, защото пак СПОРЕД МЕНЕ нивото няма нищо общо със способността на помпата да прави налягане в тръбопровода до инжекторите :roll:


:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 май 2005, 09:06

Brock написа:Според мене проблема не би трябвало да има нищо общо с бензиновата помпа, защото пак СПОРЕД МЕНЕ нивото няма нищо общо със способността на помпата да прави налягане в тръбопровода до инжекторите :roll:


:twisted:
е дай тогава предположение де :D

jabkov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 17 фев 2005, 13:21
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 TDI
Местоположение: SOFIA
Status: Извън линия

Мнение от jabkov » 29 май 2005, 12:19

:P Карай винаги с пълен резервоар :P
Сега сериозно. Наистина не мисля че нивото има нещо общо с мощността. :roll:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 29 май 2005, 19:08

jabkov написа::P Карай винаги с пълен резервоар :P
Сега сериозно. Наистина не мисля че нивото има нещо общо с мощността. :roll:
е как тогава ще обясните този "феномен"

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 30 май 2005, 09:06

просто идея
Ако има дупчица на тръбата в резервоара от която смуче помпата и тя е някъде посредата на резерв. когато е пълен смуче ОК, но когато дупката засмуква въздух ( резерв. е пълен 1/2) сместа се обеднява и имаш загуба на мощност.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 май 2005, 09:08

JINXY написа:просто идея
Ако има дупчица на тръбата в резервоара от която смуче помпата и тя е някъде посредата на резерв. когато е пълен смуче ОК, но когато дупката засмуква въздух ( резерв. е пълен 1/2) сместа се обеднява и имаш загуба на мощност.
това беше и моето единствено логично обяснение, но очаквах и някой друг да го каже :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта