Опитва се да гасне в полузагрято положение

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Опитва се да гасне в полузагрято положение

Мнение от darmadan » 15 окт 2007, 16:52

От известно време имам следния проблем: При студен двигател нямам проблеми с оборотите, при загрял двигател няма проблеми но при полузагрял двигател минималните обороти падат до 450 и се опитва да гасне. Прави ми впечатление че при полузагрято положение като спирам на крътовише се опитва да гасне и когато спра си ги вдига до нормалните. Иначе ако угасне , като го запаля отново оборотите са нормални, форсирам на място и пускам педала -пак се опитва да загасне. Форд ЕСКОРТ 91г. 1.6 EFI 105к.с

Потребителски аватар
grgeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 31 яну 2005, 13:31
Модел на автомобила: Land Rover Discovery 1, 3,5 V8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от grgeorgiev » 15 окт 2007, 17:25

И при мен се случва. Подозирам, че не ECU-то не получава вярна информация от датчик, но не знам от кой датчик. Докато е студена го няма този ефект, защото не "слуша" датчиците, а си кара в режим "студен двигател".

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 15 окт 2007, 17:56

Колеги я погледнете тук

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 16 окт 2007, 12:08

На моя двигател няма МАФ . Днес изчистих клемите на комутатора, като че ли е по-добре. Смятам да почистя клемите и на датчиците, и ако не се оправи ще почна да им меря параметрите .

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 16 окт 2007, 13:25

Колега и аз го имам от време на време този проблем само на бензин на газ не. На какво се дължи трудно ще ти каже някой от форума и аз съм опитвал много неща оправя се за няколко дена и пак почва.
На първо време може да си направиш един ресет с откачване на минуса на акумулатора за около 5-6 мин. и после едно "обучение" колкото и странно да ти звучи на "компа". Разбира се може и да си почистиш и клапана на празния ход и за двете неща има писано тук да не повтарям написаното от други колеги.
Много ме съмнява че всичките тези проблеми идват от едно недоизмислено табло с бушони, лошото е че много трудно би се ремонтирало, освен ако не се хванеш сам или приятел да презапоите всчки споики. Надявам се да се оправи от първите две неща, това с таблото е по-сложното.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 16 окт 2007, 14:21

vladdko написа: Много ме съмнява че всичките тези проблеми идват от едно недоизмислено табло с бушони...
Да разбираме ли, че причина колата да прекъсва е недобре загрялото табло... :P
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 16 окт 2007, 14:49

[quote="cocoff"][/quote]
Е това е мое предположение разбира се за ескорта от тази година, незнам дали е загряло или студено, но от него идват проблемите с неработещи неща. За фиестите може би ти ще кажеш 8)

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 16 окт 2007, 17:26

Всичко съм опитвал. Но това с таблото е идея. Преди 3 години от лоша спойка на това табло ми отказа бензиновата помпа. Това табло е с едни релета по него. Презапояването му не ми е проблен. Благодаря за идеята.

Потребителски аватар
jumbo
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jumbo » 21 окт 2007, 23:34

Провери дали не е от " регулатора на обороти " че на мен от там ми се оказа същия проблем
..... Карам Си Каспър ... И ... Шъ Праа К'вот Си Искам .....

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 22 окт 2007, 17:13

Колега Jumbo ако става въпрос за регулатора на минималните обороти със стъпковото моторче - чистил съм го доста пъти.Ако знаеш как се разглобява кажи как става .

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 22 окт 2007, 18:06

Има ли ефект от презапояването на таблото с бушоните?

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 23 окт 2007, 08:27

Събота и неделя ще го спирам от движение и тогава ще го правя. При всички положения има , няма ефект ще напиша какво е станало.

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 28 ное 2007, 11:29

Отворихме таблото, презапоихме всички спойки(четох ги до 200 и спрях да чета). Вътре имаше много откъснати от тях и окислени пътечки, не мога да разбера защо не са лакирали платките. С обикновен поялник е трудно , добре че приятеля ми има вакумна станция.Отначало като я запалих всичко беше перфектно, после два пъти загасна на минимални обороти и пак се оправи. Ще я покарам малко и ще споделя окончателните впечатления.Сега обаче помпата започна да работи постоянно при контакт , бяхме я байпасирали преди време ще видя от какво е. Сърдечни благодарности на колегата Vladdko за идеята с таблото.

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 30 ное 2007, 16:21

Същата работа. Май ще излезе че клапанчето за мин.обороти на работи както трябва.

bushy
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 25 яну 2008, 09:44
Модел на автомобила: ford escot 1.6i efi kabrio
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от bushy » 25 яну 2008, 09:51

здравеите аз сам от скоро с форд обаче имам един проблем колата ми е форд ескорд 1.6 инжекция ефи кабрио и неиска да запали смених сже6ти никав ефект све6титте ми се мокрят с бензин казват ми че можело центроеката да е зле можело датчиците за топло и студено ма нз палаго на дурпане и немойе да се исфорсира се едно не6то го души пусна ли газта огасва на вуртене немойе да запали изобщо помогнете моляви ина4е е невероятен кабрио сичко ел по него перфектен но кайете какво да сторя какво му е моляви помогнете . мерси предварително

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 яну 2008, 20:58


Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 25 яну 2008, 23:30

Колеги, ако това нещо го прави на газ и най-вероятни е време да си смените платната на изпарителя.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

bushy
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 25 яну 2008, 09:44
Модел на автомобила: ford escot 1.6i efi kabrio
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от bushy » 26 яну 2008, 10:21

не не не колега аз нямам газ за мене колата си е или на бензин или дизел стига с тия глупости газ метан това за боклуци ако има разрешение на проблема кажете

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 31 яну 2008, 13:50

Колега "Bushy" имаш ли 12 волта на бубината, 12 волта на EDIS /за паленето ако там няма, няма и да запали/, сега ако ти кажа че е лошо табло на предпазителите може и да не е вярно.
Последно в събота си мих колата и се оказа, че кората на левият калник не стига до горе и при миене и минаване през локви се мокреше буксата на EDIS и самият той. От там имаше едно забиване на бензин и давене буквално - не искаше да върви (но пък иначе палеше). Подсуших я и се оправи, сега сложих една ламарина да не се мокри, за сега на бензин няма проблем.Това и беше проблема защо се появи сега не знам, предполагам не за първи път се мокри, то и както е сложено няма как да не се мокри, но за теб е по важно да се види дали има ток на бубината и на запалването.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 31 яну 2008, 15:18

значи щом ти го прави само на бензин и само на загрят мотор занчи става въпрос за датчика на температурата който е за компа.. не този за стрелката.. Преди да купуваш моторче за ниските пробвай с тоя дачик 1-во

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта