Опитва се да гасне в полузагрято положение
- darmadan
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Опитва се да гасне в полузагрято положение
От известно време имам следния проблем: При студен двигател нямам проблеми с оборотите, при загрял двигател няма проблеми но при полузагрял двигател минималните обороти падат до 450 и се опитва да гасне. Прави ми впечатление че при полузагрято положение като спирам на крътовише се опитва да гасне и когато спра си ги вдига до нормалните. Иначе ако угасне , като го запаля отново оборотите са нормални, форсирам на място и пускам педала -пак се опитва да загасне. Форд ЕСКОРТ 91г. 1.6 EFI 105к.с
- grgeorgiev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:31
- Модел на автомобила: Land Rover Discovery 1, 3,5 V8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега и аз го имам от време на време този проблем само на бензин на газ не. На какво се дължи трудно ще ти каже някой от форума и аз съм опитвал много неща оправя се за няколко дена и пак почва.
На първо време може да си направиш един ресет с откачване на минуса на акумулатора за около 5-6 мин. и после едно "обучение" колкото и странно да ти звучи на "компа". Разбира се може и да си почистиш и клапана на празния ход и за двете неща има писано тук да не повтарям написаното от други колеги.
Много ме съмнява че всичките тези проблеми идват от едно недоизмислено табло с бушони, лошото е че много трудно би се ремонтирало, освен ако не се хванеш сам или приятел да презапоите всчки споики. Надявам се да се оправи от първите две неща, това с таблото е по-сложното.
На първо време може да си направиш един ресет с откачване на минуса на акумулатора за около 5-6 мин. и после едно "обучение" колкото и странно да ти звучи на "компа". Разбира се може и да си почистиш и клапана на празния ход и за двете неща има писано тук да не повтарям написаното от други колеги.
Много ме съмнява че всичките тези проблеми идват от едно недоизмислено табло с бушони, лошото е че много трудно би се ремонтирало, освен ако не се хванеш сам или приятел да презапоите всчки споики. Надявам се да се оправи от първите две неща, това с таблото е по-сложното.
- darmadan
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Отворихме таблото, презапоихме всички спойки(четох ги до 200 и спрях да чета). Вътре имаше много откъснати от тях и окислени пътечки, не мога да разбера защо не са лакирали платките. С обикновен поялник е трудно , добре че приятеля ми има вакумна станция.Отначало като я запалих всичко беше перфектно, после два пъти загасна на минимални обороти и пак се оправи. Ще я покарам малко и ще споделя окончателните впечатления.Сега обаче помпата започна да работи постоянно при контакт , бяхме я байпасирали преди време ще видя от какво е. Сърдечни благодарности на колегата Vladdko за идеята с таблото.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 25 яну 2008, 09:44
- Модел на автомобила: ford escot 1.6i efi kabrio
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
здравеите аз сам от скоро с форд обаче имам един проблем колата ми е форд ескорд 1.6 инжекция ефи кабрио и неиска да запали смених сже6ти никав ефект све6титте ми се мокрят с бензин казват ми че можело центроеката да е зле можело датчиците за топло и студено ма нз палаго на дурпане и немойе да се исфорсира се едно не6то го души пусна ли газта огасва на вуртене немойе да запали изобщо помогнете моляви ина4е е невероятен кабрио сичко ел по него перфектен но кайете какво да сторя какво му е моляви помогнете . мерси предварително
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15682bushy написа: ...
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега "Bushy" имаш ли 12 волта на бубината, 12 волта на EDIS /за паленето ако там няма, няма и да запали/, сега ако ти кажа че е лошо табло на предпазителите може и да не е вярно.
Последно в събота си мих колата и се оказа, че кората на левият калник не стига до горе и при миене и минаване през локви се мокреше буксата на EDIS и самият той. От там имаше едно забиване на бензин и давене буквално - не искаше да върви (но пък иначе палеше). Подсуших я и се оправи, сега сложих една ламарина да не се мокри, за сега на бензин няма проблем.Това и беше проблема защо се появи сега не знам, предполагам не за първи път се мокри, то и както е сложено няма как да не се мокри, но за теб е по важно да се види дали има ток на бубината и на запалването.
Последно в събота си мих колата и се оказа, че кората на левият калник не стига до горе и при миене и минаване през локви се мокреше буксата на EDIS и самият той. От там имаше едно забиване на бензин и давене буквално - не искаше да върви (но пък иначе палеше). Подсуших я и се оправи, сега сложих една ламарина да не се мокри, за сега на бензин няма проблем.Това и беше проблема защо се появи сега не знам, предполагам не за първи път се мокри, то и както е сложено няма как да не се мокри, но за теб е по важно да се види дали има ток на бубината и на запалването.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта