Проблем със съединителя
- naskowu
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем със съединителя
Имам следния проблем със съединителя и по точно с педала. За 8-9 месеца ми се чупи за трети път зъбния гребен на педала на съединителя. Моят педал не е саморегулиращ а се регулира с помоща на болт. Колата е ескорт 1.8TD 97г. Преди да се счупи за първи път съм я карал година и четери месеца без проблем. Първия път взех гребен за 8-9 лв- издържа четери месеца. Втория път взех от Мото пфое за 40 лв - издържа още по малко. Третия път го приспособих със една ламарина около зъбния гребен, която е хваната с два болта за него и оста на педалите минава през нея. Незнам колко ще издържи така и дали няма да се прецака нещо друго. Между другото съединителя ми се струва малко твърд в момента на отделяне. Незнам дали някой диск на съединителя не е за смяна. Ако някой има идеи да помага.
П.П. Зъбния гребен се чупи от едната страна на ухото през което минава оста на педалите.
П.П. Зъбния гребен се чупи от едната страна на ухото през което минава оста на педалите.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
През тези месеци колата ли подпираш с този гребен?
Караш ли я ?
Старее нещо тоя гребен щом за месеци се троши а не въртиш километри.
Потърси из форума и ще видиш, че и вилки се трошат от това положение на твърд съединител.
Рови тука и евентуално сваляйте и сменявайте.
Обаче гледай какво ще вземеш, че да не се върнеш пак в тази позиция.
Караш ли я ?
Старее нещо тоя гребен щом за месеци се троши а не въртиш километри.
Потърси из форума и ще видиш, че и вилки се трошат от това положение на твърд съединител.
Рови тука и евентуално сваляйте и сменявайте.
Обаче гледай какво ще вземеш, че да не се върнеш пак в тази позиция.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Ето ги и снимките.При мен не се чупеше гребена,но сигурно скоро е щял да се счупи,защото съединителят се натискаше много трудно.Ако погледнеш на снимките,ще видиш,че лагерът се е триел и е натискал с цялата си повърхност,вместо да натиска само по върховете на диафрагмените пружини.При нов притискателен диск тези краища имат специална форма,както се вижда на снимка 2 и както съм ги нарисувал с червено.Синьото е лагера,който,контактувайки в края на пружината,има по-голяма сила,заради по-дългия лост и специалната извита форма и затова съединителя се натиска лесно.Както се вижда от снимката на моя износен диск,тези краища изобщо липсват,защото са износени и лагера натиска не там където трябва.На горната снимка съм добавил и лагера,за да се види,че е контактувал с цялата си повърхност и е стигал чак до червената стрелка,вместо да контактува само в края,където е зелената стрелка.Надявам се това разяснение да помогне за разбирането на проблема,но за съжаление не мога да помогна за разглобяването:-(
- naskowu
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега Благодаря. Напълно разбрах за какво става дума. По този начин се скъсява рамото и съответно е необходима по голяма сила за отделяне на съединителя. Аз " профилактично" проверих цената на нов комплект съединител Люк - 420 лв. Просто отчайващо но нямам избор. Явно ще се наложи да го сменям благодаря за помоща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта