Смяна на радио с ново.
- private.esco
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 05 апр 2017, 15:40
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Смяна на радио с ново.
По принцип си прав това са субове във вратите(оригиналните са същи но с мощност 30w)но хубав звук със трилентови колонки няма как или със коксиални за мидоведе е относително.. Но тук има и много други фактори който трябва да се спазят вибро и звуко изолация, филтри.... Визирам професионално изпълнение, не говоря за случая слагам някакви там неща и ще свири яко! Уви не става така... Ако някой иска повечко инфо какво и как даси сложи в колата да пише но с бюджет от 200лева не ставаivo_63 написа:но за да мусе усети найстина звука му трябват добри колонки http://caraudio-bg.com/Ground%20Zero%20GZIW%20165X-II това радио с тези колони прави чудеса, в сервиза не повярваха че в багажника нямам туба!
Това не са колонки , а говорители точно за субууфер. Т.Е. имаш точно туба , както ти му казваш.
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
не можах да намеря подобен модел, някой ако може да го покаже.
https://www.sony.com/electronics/car-marine
А това излиза от търсене на модел 1260ВТ, някой вижда ли прилики или на мене така ми изглежда.
https://www.google.bg/search?q=1260bt&r ... e&ie=UTF-8
https://www.sony.com/electronics/car-marine
А това излиза от търсене на модел 1260ВТ, някой вижда ли прилики или на мене така ми изглежда.
https://www.google.bg/search?q=1260bt&r ... e&ie=UTF-8
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Това е реплика на Sony, затова цената е такава.Виждал съм ги на цени 40-50лв.-нови.И Pioneer имат същите реплики.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Ако наистина е мос-фет, и всичко му работи не е лошо, освен ако колегата не иска по-яко звучене в колата.
- audio_mania_max
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 27 яну 2011, 04:54
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Хем Sony, хем MOSFET, хем има вероятност всичко да му работи... Ама 40 лева ми се струва скъпо, за тия пари трябва да дават и един-два чифта високоговорители по минимум 2000 вата подарък!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 17 юни 2020, 19:00
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Някой сменял ли е оригиналното CD 6000 с друг плейер какъвто и да е който да подържа мултиконтрола от волана?Фиеста МК5 е колата ако има значение?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 мар 2020, 15:55
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Да повдигна темата. На етап съм, в който искам да сменя и аз оригиналното радио и говорители, че не се траят. По принцип предпочитам да си запазя 6000CD-то, но непсъм сигурен, че ще получа ефект.
Спрял съм се на Alline, този модел
https://www.technopolis.bg/bg/Avto-resi ... T/p/301800
И говорители, дву компонентни на Хертц, тези.
https://aval-bg.com/product/4-avto-govo ... -dsk-130-3
Много се притеснявам какво ще се получи и дали ще завърши всичко успешно.
За мулти волана, май няма да има възможност да му се запази функцията, някой дапознат ли е, дали може да му се запази работата в новото радио?
Избора на плеър и говорители е по препоръка на консултант в техно магазин и ако някой е запознат с озвучаване, бих приел съвети за нещата които искам да променя.
Спрял съм се на Alline, този модел
https://www.technopolis.bg/bg/Avto-resi ... T/p/301800
И говорители, дву компонентни на Хертц, тези.
https://aval-bg.com/product/4-avto-govo ... -dsk-130-3
Много се притеснявам какво ще се получи и дали ще завърши всичко успешно.
За мулти волана, май няма да има възможност да му се запази функцията, някой дапознат ли е, дали може да му се запази работата в новото радио?
Избора на плеър и говорители е по препоръка на консултант в техно магазин и ако някой е запознат с озвучаване, бих приел съвети за нещата които искам да променя.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Някои важни за питането ти неща не разбрах-каква точно е колата, какво е оригиналното радио(ако е "Сони" не виждам причина да го сменяваш), какво не те устройва(кое не се трае демек) и т.н.
За Протокола и важно по темата-най-слабото звено в една озвучителна уредба са високоговорителите, които дават около 30% изкривявания, докато усилвателят дава 1-3 процента!!!. С увеличаването на силата на звука изкривяването на ВГ се увеличава лавинообразно. М/у другото до преди 30 години имаше стандарт Hi-Fi(High Fidelity), според който по немският стандарт DIN означаваше максимално изкривяване до 30% на ВГ при максимално подадена му мощност, която ВГ трябваше да издържи в продължения на 24 часа безпроблемно! Впоследствие откак японците се засилиха отказаха да приемат този стандарт и започнаха да пляскат безумни мощности на етикета на някакЪви смешни говорителчета(водиха се пикови-демек преди светкавичната им смърт) а надписът Хай-Фай изчезна. Преди качествен басов говорител с диаметър 30см., с огромен магнит на шпулата, което е от огромно значение за чувствителността му беше по ДИН с 30 Вата мощност, а сега ще е м/у 500-1000Вата!
Имай предвид, че двулентовите ВГ., които си избрал са с почти никакъв филтър-едно кондензаторче на пищялките(така ли е?), което е изкл. важно за качеството на звука.
По темата преди спорих с един многознайко тук, но ако си фен на качественият звук ще ти дам контакти в София-може да ти излезе и по-евтино, а със сигурност ще си и по-доволен.
М/у другото реална мощност по вече несъществуващият ДИН-стандарт(всъщност още го има, но почти никой не го спазва) от 500 Вата буквално ще изплюе стъклата на автомобила и ще спука тъпанчетата! А, за да се постигне такава звукова мощност ще трябва електрическа мощност около 600Вата-как се случва това в автомобил с 12 Волта захранване, какъв алтернатор ще трябва, какъв акумулатор... това за единият канал на стереото, а за двата...а някои са куадро(уж)...?!Всички гъзари с подобни уредби са убедени, че разполагат с подобна озвучителна мощност, ама не мога да ги мисля такЪви!
Мога още много да кажа, ама който го интересува да ми пише на ЛС, че току-виж някой се издразни!
П.С. Сега разгледах тия ВГ на "Херц"-ами 21 Килохерца може да даде единствено лентова "пищялка", каквато тяхната не е! Радвай се, ако изобщо докара 14 Килохерца! Отдавана се лъже безобразно за данните на ВГ и така ще си остане!
За Протокола и важно по темата-най-слабото звено в една озвучителна уредба са високоговорителите, които дават около 30% изкривявания, докато усилвателят дава 1-3 процента!!!. С увеличаването на силата на звука изкривяването на ВГ се увеличава лавинообразно. М/у другото до преди 30 години имаше стандарт Hi-Fi(High Fidelity), според който по немският стандарт DIN означаваше максимално изкривяване до 30% на ВГ при максимално подадена му мощност, която ВГ трябваше да издържи в продължения на 24 часа безпроблемно! Впоследствие откак японците се засилиха отказаха да приемат този стандарт и започнаха да пляскат безумни мощности на етикета на някакЪви смешни говорителчета(водиха се пикови-демек преди светкавичната им смърт) а надписът Хай-Фай изчезна. Преди качествен басов говорител с диаметър 30см., с огромен магнит на шпулата, което е от огромно значение за чувствителността му беше по ДИН с 30 Вата мощност, а сега ще е м/у 500-1000Вата!

Имай предвид, че двулентовите ВГ., които си избрал са с почти никакъв филтър-едно кондензаторче на пищялките(така ли е?), което е изкл. важно за качеството на звука.
По темата преди спорих с един многознайко тук, но ако си фен на качественият звук ще ти дам контакти в София-може да ти излезе и по-евтино, а със сигурност ще си и по-доволен.
М/у другото реална мощност по вече несъществуващият ДИН-стандарт(всъщност още го има, но почти никой не го спазва) от 500 Вата буквално ще изплюе стъклата на автомобила и ще спука тъпанчетата! А, за да се постигне такава звукова мощност ще трябва електрическа мощност около 600Вата-как се случва това в автомобил с 12 Волта захранване, какъв алтернатор ще трябва, какъв акумулатор... това за единият канал на стереото, а за двата...а някои са куадро(уж)...?!Всички гъзари с подобни уредби са убедени, че разполагат с подобна озвучителна мощност, ама не мога да ги мисля такЪви!
Мога още много да кажа, ама който го интересува да ми пише на ЛС, че току-виж някой се издразни!

П.С. Сега разгледах тия ВГ на "Херц"-ами 21 Килохерца може да даде единствено лентова "пищялка", каквато тяхната не е! Радвай се, ако изобщо докара 14 Килохерца! Отдавана се лъже безобразно за данните на ВГ и така ще си остане!
Последна промяна от F Focus на 21 фев 2022, 23:03, променено общо 1 път.
Много автомати-слаби резултати!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Първа работа изхвърляш оригиналния боклук и слагаш плеър по избор. Във всеки един случай ще свири в пъти по-адекватно. И пробвай първо с плеър, после мисли за говорители. Не си писал каква е колата, но този плеър съм го слушал в различни модели и винаги е едно и също, прекалени среди, почти няма високи, баса е горее-долу добре.Yanko78 написа: ↑19 фев 2022, 18:56Да повдигна темата. На етап съм, в който искам да сменя и аз оригиналното радио и говорители, че не се траят. По принцип предпочитам да си запазя 6000CD-то, но непсъм сигурен, че ще получа ефект.
Спрял съм се на Alline, този модел
https://www.technopolis.bg/bg/Avto-resi ... T/p/301800
И говорители, дву компонентни на Хертц, тези.
https://aval-bg.com/product/4-avto-govo ... -dsk-130-3
Много се притеснявам какво ще се получи и дали ще завърши всичко успешно.
За мулти волана, май няма да има възможност да му се запази функцията, някой дапознат ли е, дали може да му се запази работата в новото радио?
Избора на плеър и говорители е по препоръка на консултант в техно магазин и ако някой е запознат с озвучаване, бих приел съвети за нещата които искам да променя.
А плеъра избираш на звук, понеже всяка марка има собствено звучене. Аз от години вече съм с Kenwood висок клас и не го сменям за нищо, въпреки че е стар като модел.
Двукомпонентната система е добър вариянт, но не очаквай чудеса откъм басс, особено в този размер. Голям плюс е това че може да нагласиш високите да идват от точната позиция и мидбаса или т.н. нискочестотен в случая е затворен, за разклика от двулентови(коаксиални), където е с дупка и може да попадне боклуче и да ти изкара нервите докато излезе.
Иначе този херц има добра чувствителност и тръгва бързо да свири без да иска голямо усилване.Аз съм ползвал горния размер 16.5см(6,5инча) и свиреше прилично, но после минах на серията Hertz Cento двулентови, които държат повече мощност имат повече среди и по-слаби високи, което на моменти се оказа по-малко дразнещо при максимални изпълнения.
Ако говорителите ти са достатъчно високо, дори може да вземеш двулентови(коаксиални).
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 мар 2020, 15:55
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Мой пропуск за колата. Транзит Кънект (баничарка
)
Покупката и инсталацията на компонентите са факт вече. За огромно мое съжаление, с нищо не ме впечатлява звука. Ок, дойдоха маааалко по изразени ниски (а очаквах и исках най вече ниски) и доста високи. Общо взето, очаквах уау ефект, а се получи мяу. Явно с този обем говорители, няма как да се получат нещата с ниските.
Сега съм на етап, да ги подсиля с буфер. Оглеждам се, но нищо не разбирам. Не искам някакъв който да ми продъни ушите, а нещо което да даде хубави ниски. За сега съм се спрял на следвия Пайниър, който мисля да го поръчам и ако не ми хареса да го върна.
Чух го в един техно магазин и беше тотал щета звука, но аз го огдавам, че там е огромно помещението и не съм сигурен, дали го бяха вързали както трябва. 12 инча говорител, мисля, че ще трябва да свирне добре в купето от зад.
https://www.emag.bg/komplekt-govoritel- ... DN5H6FMBM/
Коментирах с колега от форума, който е със същата баничарка и ми даде насоки, че с така отворен обем на вратите, няма да искара бас, отделно и изолация вътре помагало. Та след буфера, сигурно ще затапя дупките по вратите и ке налепя някаква изолация.
Забравих да добавя, оригиналният плеър беше 6000CD

Покупката и инсталацията на компонентите са факт вече. За огромно мое съжаление, с нищо не ме впечатлява звука. Ок, дойдоха маааалко по изразени ниски (а очаквах и исках най вече ниски) и доста високи. Общо взето, очаквах уау ефект, а се получи мяу. Явно с този обем говорители, няма как да се получат нещата с ниските.
Сега съм на етап, да ги подсиля с буфер. Оглеждам се, но нищо не разбирам. Не искам някакъв който да ми продъни ушите, а нещо което да даде хубави ниски. За сега съм се спрял на следвия Пайниър, който мисля да го поръчам и ако не ми хареса да го върна.
Чух го в един техно магазин и беше тотал щета звука, но аз го огдавам, че там е огромно помещението и не съм сигурен, дали го бяха вързали както трябва. 12 инча говорител, мисля, че ще трябва да свирне добре в купето от зад.
https://www.emag.bg/komplekt-govoritel- ... DN5H6FMBM/
Коментирах с колега от форума, който е със същата баничарка и ми даде насоки, че с така отворен обем на вратите, няма да искара бас, отделно и изолация вътре помагало. Та след буфера, сигурно ще затапя дупките по вратите и ке налепя някаква изолация.
Забравих да добавя, оригиналният плеър беше 6000CD
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Ниски от този размер без подходящ обем няма как да стане. А повечето врати обикновено не са подходящ обем(има свирещи коли, но вратата е затворена и се ползва обема по-добре(например фокус мк2, мазда6).
Понеже съм правил изолация на различни коли, разликата е доста осезаема, сякаш слушаш друга система. Просто идва и бас и други среди и изчезва околния шум, което са все плюсове.
Принципно за хубав допълващ звук 20см(8инча) или 25см(10инча) са грубо достатъчни, не пречи да се запаси човек с 30см(12инча). Но в даден момент големия говорител иска повече мощност за да дава хубав звук ,а като започне да даава пък започва да идва в повече. Аз съм пробвал от 6.5 инча до 12 в една от колите и компромиса с 10 инча избрах, да може когато искам да има, но да не прекалява.
Един и същ буфер с усилвател в различни коли свири супер различно, камо ли в помещение, а отделно зависи и плеъра какво му дава
Най-хубаво е проба в твоята кола, понеже едно нещо при теб ще свири, а другаде не.
Понеже съм правил изолация на различни коли, разликата е доста осезаема, сякаш слушаш друга система. Просто идва и бас и други среди и изчезва околния шум, което са все плюсове.
Принципно за хубав допълващ звук 20см(8инча) или 25см(10инча) са грубо достатъчни, не пречи да се запаси човек с 30см(12инча). Но в даден момент големия говорител иска повече мощност за да дава хубав звук ,а като започне да даава пък започва да идва в повече. Аз съм пробвал от 6.5 инча до 12 в една от колите и компромиса с 10 инча избрах, да може когато искам да има, но да не прекалява.
Един и същ буфер с усилвател в различни коли свири супер различно, камо ли в помещение, а отделно зависи и плеъра какво му дава

Най-хубаво е проба в твоята кола, понеже едно нещо при теб ще свири, а другаде не.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Привет колега.относно музиката свържи се с pure audio.момчето е от Харманли и доста добри отзиви чувам за него.пича също така предлага и буфери.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 мар 2020, 15:55
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Поръчах Пайниъра, цена/качество, мисля, че ке покрие изискванията ми. Сега гледам някаква изолация за вратите да изнамеря. Гледам някаква СТП много е хвалят по форумите, та май на нея ще скачам.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 мар 2020, 15:55
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Дойде и Пайниъра, инсталирах го и звука стана уникален, точно каквото исках. Дори колоните във вратите вече ги намирам за нормално свирещи, в предвид, че баса стана перфектен с касата. Дори взех специална изолация за вратите и сега направо се чудя дали да е слагам. Много съм доволен.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Като се стопли времето сложи изолацията, за която те посъветваха-ако си мераклия ще го направиш.
Голям кеф е да имаш качествен звук в колата, нали?
И, аз имам идеи в това направление, ама, като гледам накъде върви светът, май не е време за глезотии, та ще ги отложа за по-добри времена-дай Боже да дойдат!
Голям кеф е да имаш качествен звук в колата, нали?

И, аз имам идеи в това направление, ама, като гледам накъде върви светът, май не е време за глезотии, та ще ги отложа за по-добри времена-дай Боже да дойдат!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 мар 2020, 15:55
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Остана ми само да намеря модул, с сойто да си възстановя управлението от волана. Нясой ако може да помогне?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 мар 2020, 15:55
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Смяна на радио с ново.
Сложих и модул и сега всичко е завършено. Модула е много готин. Преди не съм сигурен, че имаше толкова възможности за управление от бутоните. Сега мога да отговарям на повиквания на телефона, при задържане на търсене на станции сменя запаметените станции, при натискане на средния бутон, сменя към аукс, блутут и т.н. Доволен!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта