Снижаване на Фокус
- Dizelak
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Снижаване на Фокус
Здравеи те колеги,решил съм да понижа моя фокус,та мисълта ми е какво според вас да направя,дали само с червени пружини ще стане нещо или трябва
да зимам KIT COILOVER
ако има някои само с червени пружини или с COILOVER да сподели.Благодаря 
да зимам KIT COILOVER


- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Ами смени му маслото, филтрите, накладките, дисковете, ремъците...може и едно пастиране да му направиш.Dizelak написа:Здравеи те колеги,решил съм да понижа моя фокус

- Dizelak
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
пич ти маи неможеш да четеш, а с такива като теб безмислени форумите са пълни, като незнаеш си мълчи,нищо лично и колата сам си я обсужел. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Той може да чете и даже знае за какво става въпрос. Ама се чуди на тебе, за какъв ти е да снижаваш и така ниския Форд, и после да го караш всекидневно по българските пътища?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Първо, пич ще казваш на другарчетата ти от 4-ти клас. Второ, по правописа ти личи, че ти и четвърти клас нямаш, а ако недай си боже имаш, то образованието е тотално рухнало. Най-добре вложи парите за тунинга в частни уроци, защото все ще ти се наложи някъде една молба да напишеш и направо изгаряш.
Цитати по темата:
"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже" - Йовков
"О, свещена простота" Ян Хус
Няма страшно, че цитатите не са ти познати, те се учат след 4-ти клас.



Цитати по темата:
"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже" - Йовков
"О, свещена простота" Ян Хус
Няма страшно, че цитатите не са ти познати, те се учат след 4-ти клас.

- Dizelak
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Извинявам се господин всезнайко,в 5-ти клас съм презнавам си
купих си фокуса да хода с него на учелище, така че повече няма да споря, защото е безсмисленно,явно никой няма със спортно окачване,реших да си купя coilover http://cgi.ebay.co.uk/Jamex-Coilover-Ki ... 35acd51b1a" onclick="window.open(this.href);return false; когато го сложа ще пусна снимки.Весели празници Ianaki 


- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Боже, колко злоба има на тоя свят!
Моля, някой да помогне на Dizelak, тъй като не съм компетентен по темата. Нищо, че е "неграмотен". Все пак е нов потребител (регистриран на 19.12.2010). А и целта на форума е да си помагаме, а не да се иронизираме и обиждаме.
Моля, някой да помогне на Dizelak, тъй като не съм компетентен по темата. Нищо, че е "неграмотен". Все пак е нов потребител (регистриран на 19.12.2010). А и целта на форума е да си помагаме, а не да се иронизираме и обиждаме.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
А какво е койловър?
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Пружината около амортесьора. Ония спортните, дето са с навивки около самия амортесьор. Има някои, които вървят заедно амортесьор с пружина, при които като изпусне амортесьора сменяш и пружината. Coilover-ът е пружината от линка към ибей.diesel1.6 написа:А какво е койловър?
Едит: имаше един сайт, в който са супер подробно описани тия работи, ако го намеря, ще цвъкна линка.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Аз разбирам да се снишава бегачка някаква, но Фокус- ТДДИ, не виждам кой знае какъв смисъл, освен впечатления някакви, и то отправени към лаици .
Успех, все пак .
Успех, все пак .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Dizelak
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Ами колега какво значение има дали е TDdi или 2.0 16v за мен няма разлика,защото нито съм рейсър нито карам на писта за мен стойката на колата е най-важна,аз залагам на окачване с големи джанти.
http://media.photobucket.com/image/ford ... CT0465.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; за това става въпрос.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Естественно, че имаш право, да си тунинговаш автомобила по твой вкус, защото това Е , твоята кола, но тази от снимката, лично на мен , с тези гуми+джанти, ми е смешна, и не ми харесва. Но това си е мое мнение, прилича ми на нормален човек с къси крака, разбира се избора си е твой, и когато я направиш такава, и мине година, две , ще се сетиш за тук писаните мнения . Иначе, и аз съм като теб, каквото си наумя, правя го !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
venelin1979 си го е снижавал, преди 2 години мисля за 350лв комплект Eibach директно от МП и 100лв труд за смяната, абсолщтно друго няма, само пружините се сменят с по-ниски за модела кола. При дизела предните са по-различни от на бензините, трябва да се увериш, че са точно за дизелов фокус мк1 снижените.
Последна промяна от PcMan на 21 дек 2010, 18:51, променено общо 4 пъти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Не става, задължително се сменят и амортисьорите със подходящи такива, така че като е в покой амортисьора да е разтегнат малко над средата на хода.PcMan написа:...... само пружините се сменят с по-ниски за модела кола...
А другото изобщо не е злоба. Злоба от какво? На тези години изобщо не ми пука (както и на Ялта и Янаки), как изглежда колата, важно е да върши работа.
Млади сте и още не отчитате предимствата на комфорта, и гъзарията е със приоритет, но като напреднат годините и установите, че имате и други органи (освен половите), ще разсъждавате като нас. 1г работа на електрокар, като бях на 20, беше достатъчна сега на всеки 30-50км да спирам да пикая.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Наско, прав си за всичко освен за едно - не съм много голям (24г.), обаче това не ми пречи да разсъждавам (временно и с другата - горната глава
). Возил съм се достатъчно, за да знам че предпочитам комфорт пред ниската кола. Друг е въпроса, че нямаме и пътища.
Има много фактори, който не се отчитат. Когато една кола се снижи трябва да се има предвид и поставянето на защитна кора на картера, неминуемо по-бързото амортизиране на предницата, като цяло завишеното ниво на вибрации и шум в салона, което води до разхлопващи се пластмаси. При слагането на големи джанти имайте предвид, че цените на гумите са в пъти по високи (най- евтините зимни мишелинки излизат над 1400лв. комплект), а трябва да се предвидят и още толкова за летни. Другия вариант е селски - карам кола с 17 джанти и гума 8-ма ръка за 25лв., ама съм голяма работа.
По темата само със смяна на пружини няма как да стане. Най-евтино ми се вижда се вземе окачването на фокус RS на старо. Другите варианти са компромисни.
В МФ цената на спортните пружини за РС е 359лв. комплект 2бр., а амортисьорите са 940лв. но не пише колко, предполагам 4бр. Цените ги погледнах в сайта, ако искате ще дам и Finis номерата от Microcat. Също трябва да се предвидят и пари за сервизи.

Има много фактори, който не се отчитат. Когато една кола се снижи трябва да се има предвид и поставянето на защитна кора на картера, неминуемо по-бързото амортизиране на предницата, като цяло завишеното ниво на вибрации и шум в салона, което води до разхлопващи се пластмаси. При слагането на големи джанти имайте предвид, че цените на гумите са в пъти по високи (най- евтините зимни мишелинки излизат над 1400лв. комплект), а трябва да се предвидят и още толкова за летни. Другия вариант е селски - карам кола с 17 джанти и гума 8-ма ръка за 25лв., ама съм голяма работа.

По темата само със смяна на пружини няма как да стане. Най-евтино ми се вижда се вземе окачването на фокус RS на старо. Другите варианти са компромисни.
В МФ цената на спортните пружини за РС е 359лв. комплект 2бр., а амортисьорите са 940лв. но не пише колко, предполагам 4бр. Цените ги погледнах в сайта, ако искате ще дам и Finis номерата от Microcat. Също трябва да се предвидят и пари за сервизи.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Извинявай 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Моя съвет е да отидеш в МП с големия талон и да питашза ниски пружини, не ниски и твърди, само ниски.
Най-евтиния вариант е да смениш само пружините, ако направиш така няма проблем да караш с заводските аморт., Айбах са го сметнали, и дори на новите автомобили, оборудвани само с пружини, не отпада гаранцията на аморт., така че някои колеги като не са в час, да не объркват момчето!
Без лоши чувства, ако искаш да питаш още нещо, давай на лични да не го обръщаме на чат.
Най-евтиния вариант е да смениш само пружините, ако направиш така няма проблем да караш с заводските аморт., Айбах са го сметнали, и дори на новите автомобили, оборудвани само с пружини, не отпада гаранцията на аморт., така че някои колеги като не са в час, да не объркват момчето!
Без лоши чувства, ако искаш да питаш още нещо, давай на лични да не го обръщаме на чат.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Ами аз го обясних и съм във час, ама не ми се спори, правете каквото си искате.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
http://performance-suspension.eibach.de ... ance_guide" onclick="window.open(this.href);return false;
Това са ти пружините, в Мото-Пфое с поръчка за две седмици ще ти ги доставят. Възможно най-евтин вариант, без смяна на амортисьорите.
Това са ти пружините, в Мото-Пфое с поръчка за две седмици ще ти ги доставят. Възможно най-евтин вариант, без смяна на амортисьорите.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Снижаване на Фокус
Значи пружина? Просто твърда пружина?Pyrhel написа:Пружината около амортесьора. Ония спортните, дето са с навивки около самия амортесьор. Има някои, които вървят заедно амортесьор с пружина, при които като изпусне амортесьора сменяш и пружината. Coilover-ът е пружината от линка към ибей.diesel1.6 написа:А какво е койловър?
Едит: имаше един сайт, в който са супер подробно описани тия работи, ако го намеря, ще цвъкна линка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта