Как се маха кутията на въздушния филтър? - ТУНИНГ на филтъра
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
А бе, що не си усетил сам - значи не ти е влизала в сервизен режим
Колата влиза в сервизен режим, когато някои от датчиците отпаднат или подават сигнал за проблем. Сервизният режим се изразява в това, че компа не разрешава да се вдигнат повече от 50км/ч - един вид скорост достатъчна да се добереш до първия сервиз за диагностика и ремонт, а не да се пребиеш някъде със 10-150км/ч.
По-принцип е хубаво да си сложиш по някакъв начин "air flow meter-a", защото почти със сигурност мотора не работи в оптимален режим, а по някакъв начин компенсира липсата на информация от този датчик - било с подаване на повече бензин или въздух /незнам точно как/. Мисля си, че надали конструкторите и инженерите ще сложат някъв датчик просто така - да си запълнят мястото около мотора


Колата влиза в сервизен режим, когато някои от датчиците отпаднат или подават сигнал за проблем. Сервизният режим се изразява в това, че компа не разрешава да се вдигнат повече от 50км/ч - един вид скорост достатъчна да се добереш до първия сервиз за диагностика и ремонт, а не да се пребиеш някъде със 10-150км/ч.
По-принцип е хубаво да си сложиш по някакъв начин "air flow meter-a", защото почти със сигурност мотора не работи в оптимален режим, а по някакъв начин компенсира липсата на информация от този датчик - било с подаване на повече бензин или въздух /незнам точно как/. Мисля си, че надали конструкторите и инженерите ще сложат някъв датчик просто така - да си запълнят мястото около мотора


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПИТАНЕ ?
Alpha написа:някой знае ли нещо повече за този кит който е на снимката или по точно ме интересува каде го има и за кви пари става дума
мерси пичове !

Небойте се роби Спартак е с вас!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето ти web адреса
http://www.impas56.com/


Alpha написа:да обаче аз сам от Пловдив а това impas65 явное е фирма но не знам дали вав пловдив има клон но все пак мерси !!!

- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия


По принцип много се спори по темата кои филтри са по-добри, конусовидните или панелните. За първите казват, че ако не са добре изолирани от топлината на двигателя дават дори по-лош резултат от обикновен филтър. Ако ги изолираш добре и имат "свеж" поток (разбирай студен) въздух ефекта бил много добър. Да ама един колега от Русе който кара cosworth ми препоръча панелен


-
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Escort MK5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това фолио представлява малко картон с фолио отгоре...Дебело е към около 2мм....По принцип е малко, но два пласта плюс ламарината става...Ако си виждал слагат такова зад парното в къщите за да отвръща топлината към стаята, а не да се поема от стената
Разликата с щита и без щита е осезаема....Дори и без измервателни уреди 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта