проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
След дълга пауза...изброявам направените неща до момента...
...след като изгоря бензиновата помпа точно до гаража...монтирах нова Wabro 255л/ч....така или иначе трябваше да я сменям за повече мощност...после бензинов филтър:

...след което дойде момента сус скоростната кутия...благодарение на KovachevGR се сдобих с ЛСД и последва смяна на всички лагери освен един и сглобяване на една почти чисто нова кутия:








..сложих и теснолентова ламбда сонда, като направих 2-ри страничен отвор в чугуна на т3-ката, защото стандартния опираше в радиоатора:

...махнах спортния вал Kentcams CVH35 поради проблеми с прегряване, висок бууст, пикова графика и тапа на 6000обороота и сложих обикновен (пак благодарения на KovachevGR) и се оказа, че върви доста приятно и се разгръща рабвомерно мощността. Проблема със спортния беше във видимоо износване на почти всички изпускателни гърбици:

ето и стандартен:


...като за настройката сложих раздвижната ролка за финна настройка на вала.
Последваха настройки на дино и проблеми с едни гаден тройник поради налягането ...около 1,3 бара и пик на 1,5 и:

... и горивото свърши в резервоара както се вижда на снимката, но целта беше достигната и графиката ми хареса...
...след като изгоря бензиновата помпа точно до гаража...монтирах нова Wabro 255л/ч....така или иначе трябваше да я сменям за повече мощност...после бензинов филтър:

...след което дойде момента сус скоростната кутия...благодарение на KovachevGR се сдобих с ЛСД и последва смяна на всички лагери освен един и сглобяване на една почти чисто нова кутия:








..сложих и теснолентова ламбда сонда, като направих 2-ри страничен отвор в чугуна на т3-ката, защото стандартния опираше в радиоатора:

...махнах спортния вал Kentcams CVH35 поради проблеми с прегряване, висок бууст, пикова графика и тапа на 6000обороота и сложих обикновен (пак благодарения на KovachevGR) и се оказа, че върви доста приятно и се разгръща рабвомерно мощността. Проблема със спортния беше във видимоо износване на почти всички изпускателни гърбици:

ето и стандартен:


...като за настройката сложих раздвижната ролка за финна настройка на вала.
Последваха настройки на дино и проблеми с едни гаден тройник поради налягането ...около 1,3 бара и пик на 1,5 и:
... и горивото свърши в резервоара както се вижда на снимката, но целта беше достигната и графиката ми хареса...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
защо narrowband сонда?..сложих и теснолентова ламбда сонда, като направих 2-ри страничен отвор в чугуна на т3-ката, защото стандартния опираше в радиоатора
AFR кривата изглежда супер преди въпросното пропадане в края

Иначе евала и на теб и на Пламен, прочел съм много теми по чуждите форуми, но усещането е друго когато нещата се случват на родна земя

Пожелавам ти другият път да минеш заветната граница от 200 на маратонките

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
...това беше най-равномерната и изчистена графика от всичките рънове, но 98-цата свърши и така.... Сондата я взех изгодно чисто нова и я сложих ей така за проба и прецизност в ниските...над 3000 мисля че изключваше... а и трябваше да разпробия даунпайпа...след време и широколентова ще се сложи.Danchev написа:защо narrowband сонда?..сложих и теснолентова ламбда сонда, като направих 2-ри страничен отвор в чугуна на т3-ката, защото стандартния опираше в радиоатора
AFR кривата изглежда супер преди въпросното пропадане в края![]()
Иначе евала и на теб и на Пламен, прочел съм много теми по чуждите форуми, но усещането е друго когато нещата се случват на родна земя![]()
Пожелавам ти другият път да минеш заветната граница от 200 на маратонките
На около 800кила и над 200коня на мотора е цяло приключение да се стартира както трябва до 3-та включително.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Мале ....
Между другото като стана върпос за гуми по дрифт и тайм атак средите станаха много популярни едни гуми Малатеста. Това е някакъв брутален италиански регенерат. Казват, че понеже са ренегенерат са малко по тежки, но сцеплението било брутално . Имаше снимки някъде на карани гуми на Калояново, но не мога да ги намеря сега.
Освен бруталното сцепление казват, че не се разпадали като повечето гуми, а се разтапяли на фитили както правят семитата и пълният слик.
А цените, цените са направо смешни.
http://www.malatesta-magazin.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picbg.net/pic.php?u=27819PGAaN&i=458474" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако някой се интересува мога да потърся телефона на човека в София, който ги вкарва.

Между другото като стана върпос за гуми по дрифт и тайм атак средите станаха много популярни едни гуми Малатеста. Това е някакъв брутален италиански регенерат. Казват, че понеже са ренегенерат са малко по тежки, но сцеплението било брутално . Имаше снимки някъде на карани гуми на Калояново, но не мога да ги намеря сега.
Освен бруталното сцепление казват, че не се разпадали като повечето гуми, а се разтапяли на фитили както правят семитата и пълният слик.
А цените, цените са направо смешни.
http://www.malatesta-magazin.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picbg.net/pic.php?u=27819PGAaN&i=458474" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако някой се интересува мога да потърся телефона на човека в София, който ги вкарва.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Цените наистина са интересни 

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
за дрифт сигурно са перфектни...но за драг надали
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Казват, че са пробвани и на тайм атак и се държат невероятно. А тези, които ги карат на дрифт имат силни коли и отдавна търсят сцепление, а галошки втора ръка не им вършат работа. Доста от тия хора караха семита на дрифт преди да минат на тия.
Видях цъфналата гума и се сетих. Трудно се дават пари за Тойо, Федерал или подобни ..... само като идея
900кг.Е30 2.8
Видях цъфналата гума и се сетих. Трудно се дават пари за Тойо, Федерал или подобни ..... само като идея

900кг.Е30 2.8
Аз съм ги карал на тайм атак и предни и задни - много добре се държат след 2рата обиколка започват да прегряват, но изпускат мазно, мазно не деградират изведнъж - незнам как го постигат, но каучука който забъркват е много подходящ за интензивни натоварвания - почват да правят фитили и са супер лепкави
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Да ползвам на Ванката темата предполагам тои няма да има нищо против
Проблема с сцеплението го реших ама съединителя не беше на същото мнение за жалост
ще пусна и клипове


Проблема с сцеплението го реших ама съединителя не беше на същото мнение за жалост

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ау тия АТS-ки магнезиевите са уникални, винаги съм искал такива 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
http://vbox7.com/play:ea648bda" onclick="window.open(this.href);return false;
И на последната гонка съединителя се предаде на първата тръгнах по късно но го настигнах после правихме летящт до към 170 180 съм половин кола напред и след това форда все едно не участва в гонката
И на последната гонка съединителя се предаде на първата тръгнах по късно но го настигнах после правихме летящт до към 170 180 съм половин кола напред и след това форда все едно не участва в гонката
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Съединителя ли думна или притискателя се предаде? Иначе цетката е стабилна, като се има предвид килограмите
И пижуууу пак раздава шамарите

И пижуууу пак раздава шамарите

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Притискателя си замина а мерцедеса е много сериозен не е за бъзик
За пежото без коментар
За пежото без коментар

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Започна сезона на 13-ките и сликове:
7j ronal:


скоро и сликовете...
Пламене...все пак и в двете ни коли работи рс турбо...бива ли такива въпроси... ще ползваш темата много ясно

7j ronal:


скоро и сликовете...
Пламене...все пак и в двете ни коли работи рс турбо...бива ли такива въпроси... ще ползваш темата много ясно


-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ето и малко клипове на цедката да не си мислите че нашите коли са мн умрели
http://www.vbox7.com/play:5d324fe9" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vbox7.com/play:fca3360f" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vbox7.com/play:b88599d2" onclick="window.open(this.href);return false;
Просто ц-дката е мн добра на мене ми хареса много как върви за кола с неините килограми

http://www.vbox7.com/play:5d324fe9" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vbox7.com/play:fca3360f" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vbox7.com/play:b88599d2" onclick="window.open(this.href);return false;
Просто ц-дката е мн добра на мене ми хареса много как върви за кола с неините килограми

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ето и гумите и сликовете:






- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Чудни
да не се готвиш за Сливен?

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ако мине тестовете на Кондофрей:Danchev написа:Чуднида не се готвиш за Сливен?

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Заграяваи ги хубаво преди старт.................
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта