Проект- Форд Ескорт Турбо
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
И ти си прав, но пък това, че е тунингована и турбинирана, не й пречи да харчи колкото нормалния Ескорт, че даже и по-малко. Но си прав, че не е болка за умиранеopex написа:турбо автомобил, тунингован и т.н., а викаш разхода ще му е много с 225 (спрямо 205) Това да мислиш за консумация заради малко по-широка гума при турбиниране не е сериозноnikolay.kotev написа:.. 225/45/16,...предполагам, че доста биха завишили разхода подобни гуми... ще видимта нали само на 1-ва няма да спира да върти гуми с каквито и да си, чета навсякъде по английските форуми дори ескорти с 2.0 атмосферка нямат шанс. Което ме подсеща да пипитам каква скоростна кутия си сложил. Ще е хубаво ако и сложиш LSD


Иначе скоростната кутия е оригиналната, която си ми беше на Ескорт-а, което си е проблем... Все едно нямам 1-ва и 2-ра скорост, защото като се включи турбото и след по малко от секунда трябва да превключвам... Трябва да сложа скоростна от Ескорт дизел или да си наредя една. За сега така ще си я карам

Днес смених ляв вътрешен накрайник на рейката и 2те биалетки, но пак не ми харесваше ходовата част и отидох до един сервиз да я погледнат. И ще трябва да сменям носачите, че са им много меки тампоните и се гънат повечко...
Това, което не ми харесва е, че волана "обира" всички неравности на пътя, т.е. като има неравности(не дупки, просто самия път има да кажем големи плавни бабунки) и волана се клати ту на ляво ту на дясно... След смяна на носачите и реглаж се надявам да се оправи ама... знам ли

Поздрави!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Може би е нормално за механичната рейка защото и при мен е същото 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Моята рейка е хидравлична, но мисля, че намерих някакво решение или поне обяснение на проблема. За което отново съм супер благодарен на адаша(Диск)!!!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6346
Явно проблема е в промяната на ширината на гумата. Ескорта ми по принцип е с гуми 175/70/13, докато в момента е с 205/50/16, а в бъдеще евентуално 225/45/16.
А за полиуретановите тампони, какво ви е мнението?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6346
Явно проблема е в промяната на ширината на гумата. Ескорта ми по принцип е с гуми 175/70/13, докато в момента е с 205/50/16, а в бъдеще евентуално 225/45/16.
А за полиуретановите тампони, какво ви е мнението?
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Адаш, я виж какви ги бях сътворил преди близо десетилетие (ебаси как си върви времето). Същите носачи и СЪЩИТЕ тампони от снимка все още са на колата и нямам никакви грижи
А за гумите и "следенето на пътя" също съм писал нещо ...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 46&p=48999

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 46&p=48999
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Ибаси! Как така ще се сетим за едно и също нещо по кажи-речи едно и също време! Ти си постнал мнението си докато аз съм писал моето... и забрави за полиуретановите тампони
Не мога да се сетя за finish номера и ако идеш в MotoPfohe ще ти кажат че няма такова нещо, но - MotoPfohe продават тампони за носачи. Оригиналните разбира се са най-доброто нещо и са евтини. Ще се опитам да потърся finish номера, отиваш и си купуваш 


Последна промяна от disc на 16 яну 2013, 20:45, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
На стария ми ескорт с 1.6 16в мотор бях с механична рейка - в движение е перфектната рейка просто, усещаш пътя както си трябва и управлението е моментално. На място обаче, с гуми 175 ..... мъка, мъкаа
"обирането" на неравностите може и да е от широки гуми, но ако е само от тях по-скоро се случва ако караш в "коловози" отъпкан асфалт в летните жеги. По-скоро трябва да се види сходимостта и е добре и 4-те колела да са както трябва - кофти е ако отзад има нещо криво, че целия мост се сменя май.
Полиуретановите тампони почти навсякъде съм чел и в български и в английски сайтове, че се препоръчват при спортни изпълнения, не само за Фод.
"обирането" на неравностите може и да е от широки гуми, но ако е само от тях по-скоро се случва ако караш в "коловози" отъпкан асфалт в летните жеги. По-скоро трябва да се види сходимостта и е добре и 4-те колела да са както трябва - кофти е ако отзад има нещо криво, че целия мост се сменя май.
Полиуретановите тампони почти навсякъде съм чел и в български и в английски сайтове, че се препоръчват при спортни изпълнения, не само за Фод.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Хахаха адаш, аз избързах, защото имах подозрения, че може така да се получи
Ще се възползвам от твоя метод
Между другото снимките ги няма в темата. Нещо повече дали ще можеш да кажеш за допуските(размерите) на втулката?
Едва ли помниш де, но все пак
В микрокат намерих един финис номер: 1000445, което е малък тампон на носач за фиеста. И е на някаква невероятна цена в сравнение с всичко останало в Мото Пфое- 11лв. Звучи доста добре и направо не мога да повчрвам, че 6 години караш с тия носачи
Орех, най-вероятно е някаква комбинация от меки тампони на носача и широките гуми, но все още не съм сигурен. Тия дни като сменя носачите, ще пиша какво е станало
ПП: Сега се виждат снимките


Едва ли помниш де, но все пак

В микрокат намерих един финис номер: 1000445, което е малък тампон на носач за фиеста. И е на някаква невероятна цена в сравнение с всичко останало в Мото Пфое- 11лв. Звучи доста добре и направо не мога да повчрвам, че 6 години караш с тия носачи

Орех, най-вероятно е някаква комбинация от меки тампони на носача и широките гуми, но все още не съм сигурен. Тия дни като сменя носачите, ще пиша какво е станало

ПП: Сега се виждат снимките

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Снимките вече се виждат щото им обнових линковете, иначе до преди 1 час не работеха 
Никакви допуски не си спомням
Бай Стругар ги направи, като му дадох носачите и новите тампони и му казах, че ще ги набиваме и когато карам колата носачите трябва да си стоят на местата
Шегувам се, стругаря който ползвам е доста начетен инженер и много добър практик още от Тошково време и той си свали размерите и изработи втулките по собствено усмотрение.
За finish номера нищо не мога да кажа, но ти предлагам да звъннеш в Evro 07 напр. и да питаш имат ли тампони за въпросната Фиеста (Mk3 предполагам) след което ги питай като ги засекат - дали са същите като на Ескорт
. Абе на 99% съм убеден че тампоните са въпросните.
И кажи как проверяваш цените в МП? Online? Едно време ставаше, после смениха страницата и стана тя, каквато стана...
Трябва да купя някви дреболийки за Фокус-а, а по телефона или на място почват да умуват - дай VIN номер, ама този детайл не става за тази кола... EDIT - намерих го!

Никакви допуски не си спомням


За finish номера нищо не мога да кажа, но ти предлагам да звъннеш в Evro 07 напр. и да питаш имат ли тампони за въпросната Фиеста (Mk3 предполагам) след което ги питай като ги засекат - дали са същите като на Ескорт

И кажи как проверяваш цените в МП? Online? Едно време ставаше, после смениха страницата и стана тя, каквато стана...
Трябва да купя някви дреболийки за Фокус-а, а по телефона или на място почват да умуват - дай VIN номер, ама този детайл не става за тази кола... EDIT - намерих го!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Аз също бях на 99%, че са еднакви тампоните, но за всеки случай ги проверих през Еврото. Поне става за секунди... на Ескорта знам номерата на тампоните на Federal Mogul наизуст 1344 и 1345... Та еднакви са на Ескорт(1990-2000) и Фиеста(1989-1996). Ще има пак какво да си играя тия дни, добре че времето е екстра 
Всеки си намери каквото го интересуваше
Но все пак на някой колега може да му помогне:
http://fakturi.motopfohe.bg/chasti/ReportPage.jsp

Всеки си намери каквото го интересуваше

Но все пак на някой колега може да му помогне:
http://fakturi.motopfohe.bg/chasti/ReportPage.jsp
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Сглоби ли ги тез носачи? Дай някое фото да видим
Прави ги и идвай насам да настройваме - да видим ще го бъде ли или не! Онзи ден бях у Софийско и при вас си е зима, но при нас е късна пролет!

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Ем... да се надяваме утре... Стругаря ме мотае от петък... Няма материял за втулките, но уж е намерил и утре ще ги монтирам евентуално...
Ти какъв материял ползва? Плътно парче стомана? Днес и аз обикалях по вторичните, ама и аз нищо не намерих. Примерно в Интерметал продават кухи пръти, но само нераждавейка. Има размер Ф55 външно и ф40 вътрешно, но продават на метър само... и тия втулки ще ми дойдат на цената на носач
Така, че да се надяваме, честругаря ще ги е направил утре и ще ги монтирам, ще мина на реглаж... и евентуално всичко ще е на 6 вече
Ама много, ама много ме съмнява
Днес и тук си беше пролет, беше чудно за работа ама... Към 15-тина градуса беше.
Единственото друго нещо, което се чудя дали да не направя преди да дойда при тебе е да сложа и бууст контрола. Ти как мислиш? Най-вече се чудя не заради по-висок бууст, а по-скоро за по прецизно регулиране. В темата на един колега четох, че преди монтирането на бууст контролера, турбото му е надувало на около 4000 оборота, а след монтирането на около 3000. Нещо, което ме съмнява, но съм склонен да мисля, че разлика от 300-400 оборота е възможна. В момента турбото се включва на около 4000 оборота на 1-ва и на 4300 е общо взето на 0,6 атм(максимален бууст) И с тази скоростна кутия... се едно нямам първа скорост... и втора... Включва се турбото, превърта гуми и двигателя достига до 6500 оборота за някакви десети от секундата...
Утре като сменя носачите и мина реглаж, ще имам по-добър поглед над стабилността на колата... Но ще има още работа по колата... с тая скоростна няма да го бъде...
Поздрави!
Ти какъв материял ползва? Плътно парче стомана? Днес и аз обикалях по вторичните, ама и аз нищо не намерих. Примерно в Интерметал продават кухи пръти, но само нераждавейка. Има размер Ф55 външно и ф40 вътрешно, но продават на метър само... и тия втулки ще ми дойдат на цената на носач



Днес и тук си беше пролет, беше чудно за работа ама... Към 15-тина градуса беше.
Единственото друго нещо, което се чудя дали да не направя преди да дойда при тебе е да сложа и бууст контрола. Ти как мислиш? Най-вече се чудя не заради по-висок бууст, а по-скоро за по прецизно регулиране. В темата на един колега четох, че преди монтирането на бууст контролера, турбото му е надувало на около 4000 оборота, а след монтирането на около 3000. Нещо, което ме съмнява, но съм склонен да мисля, че разлика от 300-400 оборота е възможна. В момента турбото се включва на около 4000 оборота на 1-ва и на 4300 е общо взето на 0,6 атм(максимален бууст) И с тази скоростна кутия... се едно нямам първа скорост... и втора... Включва се турбото, превърта гуми и двигателя достига до 6500 оборота за някакви десети от секундата...
Утре като сменя носачите и мина реглаж, ще имам по-добър поглед над стабилността на колата... Но ще има още работа по колата... с тая скоростна няма да го бъде...

Поздрави!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Матряла Бай стругар го осигури - не знам. Ако твоя няма иди тук:
http://astoilov96.com/
Тези продават на кило, купувал съм тръба, голямо Ф-и беше май 85 вътре, за една стойка - продадоха го на кило:

Чак на 6 няма да е, но нама да е както преди
. И проблема не е в температурата на околната среда, а във влагата по асфалта!
Boost control-a го сложи задължително. Такива 1000 оборота да ги разправя на барчето по на кафе. 200 оборота максимално да се свалят и то на по-малко турбо от твоето. Предимството е другаде - във високите обороти. Ще се опитам да го нарисувам:

Понеже разчитаме на мембраната на актюатура да държи клапата на уестгейта затворена се наблюдава спад на налягането във високите обороти - повечето пушек във колекторите при високи обороти се опитва и успява да отвори клапата на уестгейта в резултат на което налягането пада, това може да го видиш много ясно на горните предавки, 4-та и 5-та. С boost control-a ти казваш кога да се отваря и затваря клапата, съответно може да свалиш (не повече от това което държи актюатора!) или качиш налягането или пък да изправиш кривата на налягането максимално права. Допълнително, ако турбото е по-малко, може да накараш двигателя да е много по-респонсивен при многократно подаване/отнемане на газ (избягване на lag-a), например ако искаш да се кефиш по завойте изкачвайки Шипка. А това, че ще искаш повече налягане - направо си е задължително! Трябва само да покараш колата известно време и ще разбереш, че на 0,6 не върви!
Скоростната кутия не я пипай, така ще имаш що-годе най-доброто от двата свята - ускорение и максимална скорост. Ако сложиш дизелова кутия - "дупките" между предавките са много големи дори за моето по-малко турбо, което води до lag (в превод - гадост), но пък ще можеш да вдигнеш 270 ако си с кафевите гащи
! Дизеловата кутия не става за каране, нито за гонки. Ако си мааалко преди пенсионирането става да караш по-мощна кола с по-височка скорост и приличен разход. За младеж със току що сглобена турбо кола е малко разочароваща - казвам го щото бях със по-къса кутия преди да сложа дизеловата. С твоята кутия в момента поне ще им взимаш страха, ако не друго
. Най-добрият вариант е да смениш САМО зъбните колела за 5-та предавка - така ще имаш мнооооооооого дълга пета (~250 км/ч, зависи какъв ти е диференциала), на дълъг път ще имаш страхотна икономия (аз съм засичал 6,5/100), но пък ще има голяма дупка м/у 4-та и 5-та предавка. Но си заслужава пробата, щото смяната на зъбчатките е проста и лесна работа, без дори да сваляш кутията - само махаш ламариненото капаче:

Единствено трябва да се подготвиш със зъбните колела и задължително скоба! Аз много се борих когато ремонтирах дизеловата и накрая ми дадоха скоба, иначе не става. С такава скоба не става:

С тази стана много лесно, макар да не беше точния размер:


Тъкмо скобата ще я пробваш когато сваляш зъбчатките от дизеловата
.
http://astoilov96.com/
Тези продават на кило, купувал съм тръба, голямо Ф-и беше май 85 вътре, за една стойка - продадоха го на кило:

Чак на 6 няма да е, но нама да е както преди

Boost control-a го сложи задължително. Такива 1000 оборота да ги разправя на барчето по на кафе. 200 оборота максимално да се свалят и то на по-малко турбо от твоето. Предимството е другаде - във високите обороти. Ще се опитам да го нарисувам:

Понеже разчитаме на мембраната на актюатура да държи клапата на уестгейта затворена се наблюдава спад на налягането във високите обороти - повечето пушек във колекторите при високи обороти се опитва и успява да отвори клапата на уестгейта в резултат на което налягането пада, това може да го видиш много ясно на горните предавки, 4-та и 5-та. С boost control-a ти казваш кога да се отваря и затваря клапата, съответно може да свалиш (не повече от това което държи актюатора!) или качиш налягането или пък да изправиш кривата на налягането максимално права. Допълнително, ако турбото е по-малко, може да накараш двигателя да е много по-респонсивен при многократно подаване/отнемане на газ (избягване на lag-a), например ако искаш да се кефиш по завойте изкачвайки Шипка. А това, че ще искаш повече налягане - направо си е задължително! Трябва само да покараш колата известно време и ще разбереш, че на 0,6 не върви!
Скоростната кутия не я пипай, така ще имаш що-годе най-доброто от двата свята - ускорение и максимална скорост. Ако сложиш дизелова кутия - "дупките" между предавките са много големи дори за моето по-малко турбо, което води до lag (в превод - гадост), но пък ще можеш да вдигнеш 270 ако си с кафевите гащи



Единствено трябва да се подготвиш със зъбните колела и задължително скоба! Аз много се борих когато ремонтирах дизеловата и накрая ми дадоха скоба, иначе не става. С такава скоба не става:

С тази стана много лесно, макар да не беше точния размер:


Тъкмо скобата ще я пробваш когато сваляш зъбчатките от дизеловата

Последна промяна от disc на 23 яну 2013, 20:53, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Днес сложих носачите и минах реглаж. Най-после резултата е повече от задоволителен. Вече се вижда, че е кола а не опасна тенекия. Волана вече е доста по обран и не се влияе чак толкова от пътната настилка. Но по важното е, че при ускорение на колата(след включване на турбото) вече не се носи, на която си иска страна, а се движи в права линия. Преди това освен, че теглеше на една страна и тресеше, абе сега е екстра!
Ако носачите изкарат и една трета от времето, което са изкарали при теб, ще черпя
За скоростната кутия ще го мисля в бъдеще, за сега ще карам с тая. Ако не се лъжа предавателните числа на всички скорости са еднакви(почти еднакви) при всички скоростни кутии, а разликата е единствено в предавателните числа на диференциалите.
Тия дни ще гледам да монтирам бууст контролера и след това да се надяваме, че ще стигнем до настройката
Поздрави!
Ако носачите изкарат и една трета от времето, което са изкарали при теб, ще черпя

За скоростната кутия ще го мисля в бъдеще, за сега ще карам с тая. Ако не се лъжа предавателните числа на всички скорости са еднакви(почти еднакви) при всички скоростни кутии, а разликата е единствено в предавателните числа на диференциалите.
Тия дни ще гледам да монтирам бууст контролера и след това да се надяваме, че ще стигнем до настройката

Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Колеги имам едно питане за блоу офф-а.
Първо ще поразсъждавам малко, за да може по знаещите да кажат дали мисля правилно. Такам... при отворен дросел налягането във вакумните маркучи и във въздушните пътища е еднакво. Следователно независимо колко е слаба пружината на блоуу офф-а той би следвало да бъде затворен, защото има еднакво налягане от двете страни. Когато колата е на празен ход след дросела налягането е около 0,3атм., а пред дросела е 1 атм., т.е. пружината трябва да може да издържа на налягане от около 0,7-0,8атм. за да не е отворен постоянно блоу офф-а. Така т.е. според мойте разсъждения пружина издържаща на налягане 0,8-0,9 атм. би била перфектна или не съм прав?
Другия ми въпрос е блоу офф с диаметър 24мм. дали е достатъчен и как се изчислява колко да е голям?
Това е моя блоу офф, какво Ви е мнението?
http://racing-mania.com/browse/product/ ... lapan+24mm
Мерси, много на всички!
Първо ще поразсъждавам малко, за да може по знаещите да кажат дали мисля правилно. Такам... при отворен дросел налягането във вакумните маркучи и във въздушните пътища е еднакво. Следователно независимо колко е слаба пружината на блоуу офф-а той би следвало да бъде затворен, защото има еднакво налягане от двете страни. Когато колата е на празен ход след дросела налягането е около 0,3атм., а пред дросела е 1 атм., т.е. пружината трябва да може да издържа на налягане от около 0,7-0,8атм. за да не е отворен постоянно блоу офф-а. Така т.е. според мойте разсъждения пружина издържаща на налягане 0,8-0,9 атм. би била перфектна или не съм прав?
Другия ми въпрос е блоу офф с диаметър 24мм. дали е достатъчен и как се изчислява колко да е голям?
Това е моя блоу офф, какво Ви е мнението?
http://racing-mania.com/browse/product/ ... lapan+24mm
Мерси, много на всички!
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Айде да драсна някой и друг ред 
Вчера разглобих малко колата... Свалих турбото... В моя случай се свалят бая неща, за да излезне
Замисъла беше да намеря топла част с A/R .48... Мойто е с .63...
Както съм писал по горе в темата, турбото се включва доста късно- на около 4000 оборота. И при положение, че 95% от времето карам градско... Определено не ми върши работа, защото за да си направя кефа трябва да карам общо взето на трета от 3500 до 6000 оборота. Което както и да го гледаме е към 140км/ч и за в града си е направо опасно...
И такам исках да намеря топла част .48, която според изчетеното от мен, би следвало да се развърта в диапазона 2000-2500 оборота. Но уви, в София не можах да намеря поради простата причина, че турбината е китайче и е Т3Т4, което общо взето не се припокрива със сериините модели... Т.е. такива, които са в заводските автомобили, а даже май и нарочно не са същите, за да не ги съдят...
Не можах да намеря подходяща топла част. Намерих такива, които трябва да се струговат и да нагаждат към оста... Нещо, което не ми се прави...
И такам сега се чудя:
1. Да взимам нова турбина и да я сменям.
2. Да продам двигателя целия окомплектован и да направя двулитровия, който ми е в мазето и би бил по-подходящ за турбината...
3. Да не правя нищо и да си свиркам
Иначе утре ще се хвана да сложа задните спирачки от РС2000 и ще сменям задните пружини, че са омекнали
И такам общо взето тая седмица имам свободно време и ще гледам да направя всичко, което ми е останало по колата, защото след това няма да имам никакво време
Поздрави!

Вчера разглобих малко колата... Свалих турбото... В моя случай се свалят бая неща, за да излезне

Замисъла беше да намеря топла част с A/R .48... Мойто е с .63...
Както съм писал по горе в темата, турбото се включва доста късно- на около 4000 оборота. И при положение, че 95% от времето карам градско... Определено не ми върши работа, защото за да си направя кефа трябва да карам общо взето на трета от 3500 до 6000 оборота. Което както и да го гледаме е към 140км/ч и за в града си е направо опасно...
И такам исках да намеря топла част .48, която според изчетеното от мен, би следвало да се развърта в диапазона 2000-2500 оборота. Но уви, в София не можах да намеря поради простата причина, че турбината е китайче и е Т3Т4, което общо взето не се припокрива със сериините модели... Т.е. такива, които са в заводските автомобили, а даже май и нарочно не са същите, за да не ги съдят...
Не можах да намеря подходяща топла част. Намерих такива, които трябва да се струговат и да нагаждат към оста... Нещо, което не ми се прави...
И такам сега се чудя:
1. Да взимам нова турбина и да я сменям.
2. Да продам двигателя целия окомплектован и да направя двулитровия, който ми е в мазето и би бил по-подходящ за турбината...
3. Да не правя нищо и да си свиркам

Иначе утре ще се хвана да сложа задните спирачки от РС2000 и ще сменям задните пружини, че са омекнали

И такам общо взето тая седмица имам свободно време и ще гледам да направя всичко, което ми е останало по колата, защото след това няма да имам никакво време

Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
я дай някоя снимка на колектора но на фланеца да видя отвора и на самата турбина аз имах този проблем но го реших
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Лошото е, че турбината си е на колата... оня ден я монтирах пак. И трябва да намеря някакви стари снимки евентуално.
От двигателя имам преходна планка към Ескорт РС колектор, която съм дообработил и съвпада точно с отворите. След това е РС колектора, после дистанцираща планка (студения охлюв опира в колектора без нея) и след това е турбото.
Това е самото турбо:
http://www.ebay.com/itm/T3-T04E-TURBO-C ... 5adf9c2bee
Ще пробвам да намеря снимки, ако ти трябват. Каква е идеята?
Поздрави!
От двигателя имам преходна планка към Ескорт РС колектор, която съм дообработил и съвпада точно с отворите. След това е РС колектора, после дистанцираща планка (студения охлюв опира в колектора без нея) и след това е турбото.
Това е самото турбо:
http://www.ebay.com/itm/T3-T04E-TURBO-C ... 5adf9c2bee
Ще пробвам да намеря снимки, ако ти трябват. Каква е идеята?
Поздрави!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Мерна ми окото тая тема докато четях за други работи, та реших да ти я метна: http://www.fiestaturbo.com/forums/1-6-e ... -vt189217/
вал на изпускателните от 1.6 имал по-добър ефект от стандартен при турбиниран 2.0/1.8.. ако ти се рови и ти гъделичка интереса
вал на изпускателните от 1.6 имал по-добър ефект от стандартен при турбиниран 2.0/1.8.. ако ти се рови и ти гъделичка интереса

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост