Фиеста РС
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Слагането не е много трудно, буталата и вала са различни, главите нямат разлика, ако взимаш от фиеста Рс Турбо, тя е ЕФИ,ако е от ескорт трябва и главата. Но си е пари, то и на този мотор може, само другите бутала и колектора с турбото и инжекциона.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Разпределителният вал е същия, само ролката е различна (с друг тайминг) ... и коляновият е същия
няма го отичането на маслото на блока, което не е проблем.

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Здравейте пак.проекта се насочва към RS 1.6 Turbo.Днеска получих много добро инфо,а какво правим-рязане на буталата (т.е. стават равни от горе),EFI,турбо GARETT T3,шлайф блок и глава,чогунов испускателен колектор.за др. работи още не съм мислил,но предполагам че ще спирам с RS 2000 !!!!! Ако някои нещо може да допълни 

купи си фиеста за да караш с 200 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Това са една малка част от нещата, които ти трябват и трябва да свършиш 
Този колега продава бутала от RS turbo http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=14110" onclick="window.open(this.href);return false;
А този http://www.clubford.org/forum/memberlis ... ile&u=1360" onclick="window.open(this.href);return false; продава ревизиран, разреден и подготвен за турбиниране и поставяне във Фиеста 2.0 Зетек ... само трябва да си преправиш тампона и двете гарнитурки между кутията и блока.

Този колега продава бутала от RS turbo http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=14110" onclick="window.open(this.href);return false;
А този http://www.clubford.org/forum/memberlis ... ile&u=1360" onclick="window.open(this.href);return false; продава ревизиран, разреден и подготвен за турбиниране и поставяне във Фиеста 2.0 Зетек ... само трябва да си преправиш тампона и двете гарнитурки между кутията и блока.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Danchev написа:Това са една малка част от нещата, които ти трябват и трябва да свършиш
Този колега продава бутала от RS turbo http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=14110" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
А този http://www.clubford.org/forum/memberlis ... ile&u=1360" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; продава ревизиран, разреден и подготвен за турбиниране и поставяне във Фиеста 2.0 Зетек ... само трябва да си преправиш тампона и двете гарнитурки между кутията и блока.
Ааааа...тампона е преправен и по скоро стойката на тампона, а самия тампон остава същия... а за кои гарнитури говориш между блока и кутията, че нещо спя и не мога да се сетя?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
http://www.auto-tat.co.uk/Escort%20Upgr ... itting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
за двете тенекии говоря
за двете тенекии говоря

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- fiesta_rs
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
- Местоположение: Съединение обл.Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
здрасти колега!аз правих моята фиеста с рс 2000 мотор!да ти кажа честно колата си вървеше доста прилично,но не сложих спънка на бомбетата и малко се разкрачи,кутията на този мотор може да се сложи но е голям филм!аз бях с дизелова и бях много доволен,а за тампона може и да не се реже и заваря само трябва да се намери подходящ за там!инталацията я редих 1 месец и пусках тук жичка там жичка....кофти работа!сега имам рс турбо незнам колко пъти съм по доволен!за сега съм налял в нея около 1500лв и има още работа по нея но не толкова!сега ми работи на 1бар и направо не може да хване прав път
както казват и другите колеги по добрия варият е турбото!и най вече успех ти пожелавам!

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
fiesta_rs ---- Колега ти с какво турбо си ? Защото това което ми казаха че ми трябва е около 1000лв само турбото,не помня точното название.
купи си фиеста за да караш с 200 

-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Aбе колега,ако искаш да ти върви фиестичката, най-евтиния на4ин е 2,0 зетек:)с оригиналното еку или една мега:)А след това и турбо.Пак за рс2000 мотора ,може да има "+" и "-" ама пролетта търсихме глава под дърво и камък:)голям зор и едни цени:)тя колата не струва толкова:)
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Не си наясно с темата,прочети няколко поста по нагоре да видиш кум какво се насочих 

купи си фиеста за да караш с 200 

- fiesta_rs
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
- Местоположение: Съединение обл.Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Т3 от фиат купе за 250 лв 

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Някои може ли да ми каже,стоково турбо от RS1600,колко максимално мога да го надуя? И колко hp горе доло ? 

купи си фиеста за да караш с 200 

-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Стоковата с която карах -гарет т2 я надувах на 0,8 и сдаде още на следващия месец...рециклирах я и след половин година пак се строши, но имало някакъв проблем с тях и след време се износвал корпуса, така ми казахаDobrinNikolov написа:Някои може ли да ми каже,стоково турбо от RS1600,колко максимално мога да го надуя? И колко hp горе доло ?
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Да,не е добър вариянт т2,слабичка идва.До сега четах че мах е 0.55 бар.може и принудително да си я счупил.Значи Т3 ме спасява 

купи си фиеста за да караш с 200 

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Т2-ката е много слаба...да прав си повече от 0,5 и пропушва. Взимай т3-ка има ги много, но гледай да е в запазено състояние, да не е задирала перката, аксиален луфт не трябва да има никакъв и ако е с 360 градусов лагер и няма да имаш проблеми. Моята я взех в много добро състояние, но след 1 година каране на 1 и по-късно 1,5 бара и се предаде...предаде силно казано, защото пушеше само докато загрее маслото и после спираше да го гори (така и отидох до Сливен и обратно без капка да изгори), но ме достраша да не задере и и направих рециклаж при Митко турбото. Еми сигурно имам над 300 старта от място и още 3 пъти по толкова ръчки на 1,5 бара и засега се държи.
Недостатък на голямата турбина е че бууста идва към 4, но и зависи на какво налягане ще я караш..просто е малък мотора. Ето ти графики на стандартна рс турбо с Т2 със стоково налягане от 0,44:

Ето ти и такава с надута на максимум т2-ка...тука на този рън на диното когато изкара 140 коня на колела...буквално строши турбината и щеката на маслото поради повишеното картерно налягане е ударила тавана на халето с диното:)

...
Ето ти и дино графика с т3-ка от фиат купе...виж къде идва бууста...налягането е малко...няма и бар, но разпределителния вал ми беше износен и затова идва толкова високо и графиката е пикова...нормално примерно със стоков вал идва след 3000 оборота стабилен бууст и по плавна графика, но нямам графика да ти покажа...

Взимаш една т-3ка и при положение, че двигателя ти става и най-малкото е поддържан на налягане 0,6-0,7 вадиш едни стабилни 150 коня на колелата и не бараш по-високо за да имаш най-малкото сигурна кола, а не през ден в сервиза.
Недостатък на голямата турбина е че бууста идва към 4, но и зависи на какво налягане ще я караш..просто е малък мотора. Ето ти графики на стандартна рс турбо с Т2 със стоково налягане от 0,44:

Ето ти и такава с надута на максимум т2-ка...тука на този рън на диното когато изкара 140 коня на колела...буквално строши турбината и щеката на маслото поради повишеното картерно налягане е ударила тавана на халето с диното:)

...
Ето ти и дино графика с т3-ка от фиат купе...виж къде идва бууста...налягането е малко...няма и бар, но разпределителния вал ми беше износен и затова идва толкова високо и графиката е пикова...нормално примерно със стоков вал идва след 3000 оборота стабилен бууст и по плавна графика, но нямам графика да ти покажа...

Взимаш една т-3ка и при положение, че двигателя ти става и най-малкото е поддържан на налягане 0,6-0,7 вадиш едни стабилни 150 коня на колелата и не бараш по-високо за да имаш най-малкото сигурна кола, а не през ден в сервиза.
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Благодаря за информацията колега
Даи боже тази година е готова и ако успея да я покарам на Плевен,още по-добре






купи си фиеста за да караш с 200 

-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
То това е изпитания вариант...всичко друго е проба и грешка...има страашно много теми в английски форуми. За мен най важното е колата да се настрои когато сложиш турбо...правилната настройка и дори малко по-богати смеси и добър двигател ще ти осигурят по-дълго време ръчка на колата.DobrinNikolov написа:Благодаря за информацията колегаДаи боже тази година е готова и ако успея да я покарам на Плевен,още по-добре
![]()
![]()
![]()
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Малко да раздвижа темата.Колеги как стои имплантирането на 2.0i Зетец 136 hp от мондео в фиеста mk3 ? Ако закупя мотора с кутията,компа,тампоните и кабелите.Какво друго ми трябва? Полуоски ? Знам че много питам,но за това е форума,размишлявам върху няколко варианта,защото все още не съм си намерил турбо .





купи си фиеста за да караш с 200 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Koлегата disc го е правил. Мисля че имаше и тема във форума. Иначе ето от английски сайт: http://www.fiestaguides.co.uk/content/e ... rsion.htmlDobrinNikolov написа:Колеги как стои имплантирането на 2.0i Зетец 136 hp от мондео в фиеста mk3 ?
П.С. Ето подобна тема в нашият форум: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=81&t=22790
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта