увеличаване на мощност
- ford_cabrioMK3
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 09 май 2008, 18:08
- Модел на автомобила: ford escord cabrio
- Status: Извън линия
увеличаване на мощност
Искам да попитам как мога да увелича мощноста на Ескорт МК4 1.6 -115кс(рс 1600) механична инжекция Ke-Jetronic?
Благодаря предварително
Моля без спам !
Благодаря предварително

Моля без спам !
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Ако искаш осезаемо овеличаване на мощноста май най евтиния ти вариант е с турбо
но зависи какви цели гониш и колко пари ти се дават
но зависи какви цели гониш и колко пари ти се дават
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Ако колата ти е с KE-Jetronik най-вероятно е 90 к.с., а не 105...
Успех...
Успех...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Какъв е тоя мотор?ford_cabrioMK3 написа: Ескорт МК4 1.6 -115кс(рс 1600) механична инжекция Ke-Jetronic?
Не намирам такъв и в нета.
Ескорт МК4 има :
1,6 90 коня
1,6 XR3i 105 коня
1,6 RS TURBO 132 konq
1,6 RS е МК2 и е 84 коня
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Паци е прав, само да допълня. Срещат се два вида xr3i...
xr3i с KE-Jetronik е 90 к.с. (често срещан при кабриолетите)
xr3i с К-Jetronik е 105 к.с.
Трябва да си види кодът на мотора. Ако е L4B колата е 90 к.с.
Това е...
xr3i с KE-Jetronik е 90 к.с. (често срещан при кабриолетите)
xr3i с К-Jetronik е 105 к.с.
Трябва да си види кодът на мотора. Ако е L4B колата е 90 к.с.
Това е...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Има, има. Друг е въпроса, че има няколко подобни теми, и в едната мисля че коментирахме възможностите на механичния инджекцион.Ама колегата държи на своя собствена, скоро ще ревне, че никой не му отговаря. Естествено на на него не му се търси, пък на нас не ни се пишат едни и същи неща.


Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Наско човекът пише, че колата му е с KE-Jetronik. Това не е механичен инжекцион и затова мощността е 90 к.с. а не 105... Има и други разлики - по ниска му е степента на сгъстяване, така че не е само от инжекциона...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Някои ще помогне ли на колегата или ще спорите колко коня му е колата и коя година е.CVH двигател моторчето има потенциал за доразвиване някои ако има сериозни предложения а не от сорта на спортен филтър и крайно гърне.Ако някои има опит нека да сподели относно разпределителен вал маховик пълнене на мотора може да се ползва EFI от фиеста например.По голяма генерация и такива неща.Надявам се да не съм обидил никoй на мен лично темата ми е интересна.
ПОЗДРАВИ
ПОЗДРАВИ
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Аз лично изказах съобръжение защо не пиша по темата, не желая да пиша по 100 пъти едно и също нещо при положение че е коментирано поне във три теми. Предполагам че и другите участници в "спора" имат същите съображения. Деца, понапънете се малко и не чакайте всичко на готово, едно време нямаше Гугъл и за всичко ходехме в библиотеките* и ровехме из книгите.
*Библиотека- специализирана сграда в която са събрани и се съхраняват книги и се отдават за ползване.
*Библиотека- специализирана сграда в която са събрани и се съхраняват книги и се отдават за ползване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Преди да се разбере какъв е точно моделът на колата няма как да се дадат конкретни съвети...KovachevGR написа:CVH двигател моторчето има потенциал за доразвиване някои ако има сериозни предложения а не от сорта на спортен филтър и крайно гърне.Ако някои има опит нека да сподели относно разпределителен вал маховик пълнене на мотора може да се ползва EFI от фиеста например.По голяма генерация и такива неща.Надявам се да не съм обидил никoй на мен лично темата ми е интересна.
ПОЗДРАВИ
- KE-Jetronik-ът е слаб и с него не става.
- Разпределителен вал за CVH с доставката струва около 800 лв. Вдига до 12 к.с., но с механичен инжекцион.
- Може да си сложи карбуратори или по-силни инжекционни системи от по-силни двигатели.
- Маховикът е нож с две остриета. Не се знае в каква дисциплина ще кара колата.
- От много голяма генерация, сигурно ще му падне мощността, а няма да се вдигне.
Ако трябва да сме по-конкретни ето примерен списък:
-разпр. вал + kit ~ 1000 лв.
- сп. филтър ~ 150 лв.
- с"портване"

- хедерс ~ 500 лв.
- генерация ~ 200 лв.
- инж. + Megasquirt ~ 1000 лв.
- масл. помпа с повишено налягане ~ 500 лв
около 4 000 лв. Само дотук! А после се почва с олекотяването, гумите, интериорът и всичко останало...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Значи варианта за ,сиромашки тунинг, т3 турбо комп от рс турбо с инсталацията и малък надув без разреждане на мотора е добър.Преди да кажете че е невъзможно без разреждане на мотора не е така.CVH носи на мн простотии с повечко гориво и комп от РС няма проблем.Ако не гоните пробек от стохиляди километра.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ford_cabrioMK3
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 09 май 2008, 18:08
- Модел на автомобила: ford escord cabrio
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Моделът е RS1600 и е с K-jetronic (объркал съм се )paci написа:Какъв е тоя мотор?ford_cabrioMK3 написа: Ескорт МК4 1.6 -115кс(рс 1600) механична инжекция Ke-Jetronic?
Не намирам такъв и в нета.
Ескорт МК4 има :
1,6 90 коня
1,6 XR3i 105 коня
1,6 RS TURBO 132 konq
1,6 RS е МК2 и е 84 коня
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
колега напиши все пак какви цели гониш и какво очакваш от колата а и колко пари ти се дават
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ford_cabrioMK3
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 09 май 2008, 18:08
- Модел на автомобила: ford escord cabrio
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Ами на 1.6 мотор целите не са кой знае колко ,така че нещо от рода на 150-160кс.Пък за парите както дойде да ги мисля и да не ги мисля все тая.Така че приемам всякакви предложения. Благодаря !
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
150-160 коня малко зор работа ама не е невъзможно но все пак с турбо на мен ми се вижда най постижимо но не и най надеждно тъкаче ако ти се рискува мотора може да пробваш.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
160 коня от 1.6 CVH без Турбо ми се струва невъзможно да стане с малко пари. То дали по-принцип е възможно. Ако е 2.0 сигурно, но 1.6?
Колега за всеки случай виж си кодът на мотора, щото кабриолетите с K-Jetronik наистина са много малко. Дали не е L4B?
Поне аз никога не съм виждал такъв форд - MK4 RS1600. В табличката, която е пуснал НАСКО има такъв, но се чудя дали не е щатски модел. Чувал съм непотвърдени слухове, че има MK3 RS1600 (не кабрио), с двойна стабилизираща щанга отпред, но мисля, че по-скоро са басни. Но може и да греша, затова си виж кода. Интересна ми стана твойта кола...
Колата за която питаш MK3 или MK4 е? Щото в подписа ти пише MK3 а тук си пуснал за MK4...
Колега за всеки случай виж си кодът на мотора, щото кабриолетите с K-Jetronik наистина са много малко. Дали не е L4B?
Поне аз никога не съм виждал такъв форд - MK4 RS1600. В табличката, която е пуснал НАСКО има такъв, но се чудя дали не е щатски модел. Чувал съм непотвърдени слухове, че има MK3 RS1600 (не кабрио), с двойна стабилизираща щанга отпред, но мисля, че по-скоро са басни. Но може и да греша, затова си виж кода. Интересна ми стана твойта кола...
Колата за която питаш MK3 или MK4 е? Щото в подписа ти пише MK3 а тук си пуснал за MK4...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
ludavoda- с турбо според мен е постижимо но в атмосферен вариант без мн пари е невъзможно.
А с двулитров мотор смятам няма да е зле в фиестата не беше трудно да се побере
А с двулитров мотор смятам няма да е зле в фиестата не беше трудно да се побере
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
И аз мисля, че най-добър ефект за най-малко пари ще се получи с по-голям мотор, например 2.0 от мондео! 

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Ас даже имам готов




GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: увеличаване на мощност
Първо, има RS1600 с 115 коня, с K-Jetronic, но той е МК3. Таблицата, която е пуснал Наско е от зелената книга за ремонт на Ескорт/Орион и независимо, че на корицата е Мк4 вътре е писано за Мк3. Мк4 няма атмосферен RS.
150-160 коня от този двигател могат да се изкарат. Те ладите ги правят по толкова
. Най-лесния и евтин начин е атмосферен двигател, степен на сгъстяване около 14-16, дюзи с по-голям дебит. Оригиналната помпа дава едно от най-високите налягания 5,5 бара и дебит от всички автомобили.
Понеже така с бензин не може да се кара, поради високата степен на сгъстяване и детонациите, които ще се получат в цилиндъра, а и за постигане на най-висока мощност за играрянето на 1кг. бензин трябват 13кг. въздух, избираме друго гориво. Метанолът например позволява степента на сгъстяване да е над 16-18 и за изгарянето на 1кг. е нужно 4кг. въздух.
Така ще можем да вкараме над три пъти повече гориво без да получим бедна горивна смес. Разбира се не всичко е толкова елементарно. Трябват доста сметки. Пресмятането на двигателя без якостното ми излезе 12 страници сметки.
Исках само накратко да обясня принципа и връзката гориво-въздух-степен на сгъстяване.
150-160 коня от този двигател могат да се изкарат. Те ладите ги правят по толкова

Понеже така с бензин не може да се кара, поради високата степен на сгъстяване и детонациите, които ще се получат в цилиндъра, а и за постигане на най-висока мощност за играрянето на 1кг. бензин трябват 13кг. въздух, избираме друго гориво. Метанолът например позволява степента на сгъстяване да е над 16-18 и за изгарянето на 1кг. е нужно 4кг. въздух.
Така ще можем да вкараме над три пъти повече гориво без да получим бедна горивна смес. Разбира се не всичко е толкова елементарно. Трябват доста сметки. Пресмятането на двигателя без якостното ми излезе 12 страници сметки.
Исках само накратко да обясня принципа и връзката гориво-въздух-степен на сгъстяване.
Автомобилен ретро клуб Shark
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост