шлаифане на главата на 1.6CVH
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
шлаифане на главата на 1.6CVH
моля ако някои може да ми каже ще има ли ефект от шлаифане на главата на 1.6CVH и какъв и ако да колко да се шлаифа защото аз съм се замислил на 1мм но да питам а и има турбо двигателя и е пълен инжекцион
-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 14 сеп 2007, 23:45
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Status: Извън линия
:?
Абсолютно съм съгласен... Ще посаветвам да не отвараш двигателя!Един път отвориш ли го просто никога няма да е същото!Не мисля че ще има чак толкова голями промени в мощността!Тая кола е направена за да се возиш,а не да се състезаваш
Все пак ти си знаеш
)) Ако отвориш двигателя все пак има полир машинки които доста добре полират буталата и цилиндрите! Мой познат направи 1 ГОЛФ 3ка GTI от 140коня на 220 с тази екстра:)) Успех и пиши какво е станало 



FORD -> FEEL THE DIFFERENCE
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
колеги мерси все пак за съвета вижте я в тунинг форума на нашият форум и сами решете дали става само за возене в шлаиф базата могат да я челосат до 1.25 та и повече но незнам ефекта а за сглабянето са ми обещали медна гарнитура и тн. мерси за съвета ,проект фиеста мк2 турбо рали, благодаря още един път
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това със шлайфането на главата НЕ Е никак добра идея!
Ако се свали 1 мм. от главата степентта на сгъстяване ще се повиши от сегашната 8:1 на може би 9,5:1! Защо според теб Форд (както и другите производители на автомобили, които произвеждат двигатели със принудително пълнен) са направили степентта на сгъстяване на този двигател толкова ниска (в сравнение със "нормалните" двигатели, XR2i например, 9,75:1)? Заради принудителното пълнене (турбото)! Ако повишиш степентта на сгъстяване очаквай МАСИВНИ детонации и много скоро след това дупки в буталата, счупени сегменти и други все така потресаващи щети по двигателя ти! За моя двигател нарочно намалих степентта на сгъстяване от нормалната 10:1 до 8,2:1 посредством 1,5мм пластина от неръждаема стомана и 2 гарнитури, за да може двигателя да работи нормално след като се добави турбото.
Ако мислиш в посока повишаване на мощността на двигателя, то това определено не е начина! Може би не си си правил сметка, но такова повишаване на мощността ВИНАГИ излиза по-трудно и по-скъпо от колкото изглежда на пръв поглед... За сверка потърси тема от преди няколко дена относно поставянето на турбо на 16 клапанов Zetec тук във форума.
Ако се свали 1 мм. от главата степентта на сгъстяване ще се повиши от сегашната 8:1 на може би 9,5:1! Защо според теб Форд (както и другите производители на автомобили, които произвеждат двигатели със принудително пълнен) са направили степентта на сгъстяване на този двигател толкова ниска (в сравнение със "нормалните" двигатели, XR2i например, 9,75:1)? Заради принудителното пълнене (турбото)! Ако повишиш степентта на сгъстяване очаквай МАСИВНИ детонации и много скоро след това дупки в буталата, счупени сегменти и други все така потресаващи щети по двигателя ти! За моя двигател нарочно намалих степентта на сгъстяване от нормалната 10:1 до 8,2:1 посредством 1,5мм пластина от неръждаема стомана и 2 гарнитури, за да може двигателя да работи нормално след като се добави турбото.
Ако мислиш в посока повишаване на мощността на двигателя, то това определено не е начина! Може би не си си правил сметка, но такова повишаване на мощността ВИНАГИ излиза по-трудно и по-скъпо от колкото изглежда на пръв поглед... За сверка потърси тема от преди няколко дена относно поставянето на турбо на 16 клапанов Zetec тук във форума.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
колега напълно съгласен съм с теб ,но от какво изхождам аз ,буталата на този двигател са същите като на обикновен единствената разлика е в компресионният сегмент така мисля аз имам и двата двг и 1.6 атмосферен 95кс и турбото 133кс на обикновенният 10:1 до 1.5 атм мисля че няма да има пробиви в бутала ,но приемам всякакви идеи за форсиране и една вметка за този двг няма сп.валове,клапани и др само чип и игра с дюзите но цената е висока 2000лв благодаряdisc написа:Това със шлайфането на главата НЕ Е никак добра идея!
Ако се свали 1 мм. от главата степентта на сгъстяване ще се повиши от сегашната 8:1 на може би 9,5:1! Защо според теб Форд (както и другите производители на автомобили, които произвеждат двигатели със принудително пълнен) са направили степентта на сгъстяване на този двигател толкова ниска (в сравнение със "нормалните" двигатели, XR2i например, 9,75:1)? Заради принудителното пълнене (турбото)! Ако повишиш степентта на сгъстяване очаквай МАСИВНИ детонации и много скоро след това дупки в буталата, счупени сегменти и други все така потресаващи щети по двигателя ти! За моя двигател нарочно намалих степентта на сгъстяване от нормалната 10:1 до 8,2:1 посредством 1,5мм пластина от неръждаема стомана и 2 гарнитури, за да може двигателя да работи нормално след като се добави турбото.
Ако мислиш в посока повишаване на мощността на двигателя, то това определено не е начина! Може би не си си правил сметка, но такова повишаване на мощността ВИНАГИ излиза по-трудно и по-скъпо от колкото изглежда на пръв поглед... За сверка потърси тема от преди няколко дена относно поставянето на турбо на 16 клапанов Zetec тук във форума.
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не мисля, че буталата са еднакви!dodi написа:колега напълно съгласен съм с теб ,но от какво изхождам аз ,буталата на този двигател са същите като на обикновен единствената разлика е в компресионният сегмент така мисля аз имам и двата двг и 1.6 атмосферен 95кс и турбото 133кс на обикновенният 10:1 до 1.5 атм мисля че няма да има пробиви в бутала ,но приемам всякакви идеи за форсиране и една вметка за този двг няма сп.валове,клапани и др само чип и игра с дюзите но цената е висока 2000лв благодаря
При еднакъв ход на буталата, еднакъв диаметър на буталата, еднакви биели (а това е така при двата споменат двигатела) за да се свали степентта на сгъстяване разликата е във компресионната височина на буталото. Така трябва да е! изравни челата на двете бутала и ще видиш, че буталният болт на турбо буталата е високо от този на натуралноаспирираните бутала. Компресионният сегмент трябва да е по ниско при турбо буталтата.
Почти всички съвременни турбо двигатели работят със сравнително висока степен на сгъстяване (дакажем около и малко над 9,5:1) в сравнение с първите турбо двигатели (порше са имали двигател с 6:1 степен!). Но за да караш със 10:1 (тази степен на сгъстяване е много близка до WRC двигателите!) на 1,5 Bar налягане на турбото ще ти трябва гориво което няма да можеш да си доставиш от никъде нито пък ще може да си го платиш! Други важни компоненти за един двигател, който е с работно налягане 1,5 Bar са качествени ковани бутала, двойни (или поне усилени) пружини на клапаните и подходящ разпределителен вал (валове за такъв двигател има колкото поискаш и с какъвто профил, продължителност и lift на клапаните, стига да си готов да платиш)за да извлечеш оптималната мощност (не казвам максималната!) от така оборудваният двигател! Хидравличните повдигачи трябва да бъдат подменени със солидни такива! Турбото също трябва да бъде правилно осъразмерено - например Т3 от Ескорт няма да може да постигне фантастични резултати на 1,5 Bar, ще "финишира" след много кратък пробег а и конфигурацията му е такава че след 5200-5300 оборота "запушва" двигателя и мощността спада драстично (това го казвам от собствен опит!). Т2 трубото което с стандартно за твоя двигател пък е още по-неподходящо за 1,5 Bar налягане! Да кажем нещо с размерите на голямото Cosworth турбо би дало мощност от порядъка на 200 и малко конски сили от иначе скромният 1.6 двигател, но докато дойде налягането ще може да се насапунисаш и обръснеш (иначе казано след 4200-4500 оборота).
Това по-горе го казвам и подкрепям с личен опит - имах възможността да настройвам няколко двигателя на Стефан Георгиев от Казанлъшкият 'Ефко рейсинг" тийм. Единият беше стандартен RS Turbo със турбо от Cosworth, огромен интеркулер, големи инжектори и разбира се програмируем инжекционен контролер. Работно налягане -> 1,5-1,7 Bar. Още на първият за тази година старт в Русе, двигателя загина... но иначе беше добър

Истината е че без пари работата не става!
Но нещо което може да направиш за по-скромна сума (и резултата ще е по-добър от този на сегашният ти двигател) е ZVH - хибрид между 16 клапанов блок и 8 клапанова глава, турбо Т3 от Ескорт и няма как - програмируема електроника. Така ще може да имаш 200 солидни коня под капака на налягане 0,7 Bar да кажем. Повече инфо :
http://quantums.info/zvh.htm
От време на време страницата не работи

Стефан имаше и такъв двигател

Поздрави и успех с двигателя!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
колега виждам че си наясно спирам да споря, даи някаква инфо за цени на вал,клапани,повдигачи,усилени пружини,дали могат да се усилят моите бутала,като цени и дали ги има изобщо, за оптимизация на електрониката за мощност говоря до 170кс не повече незнам дали моето купе ще понесе 200+ но без нитро и такива простотии БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
В един англииски саит намерих кит(вал,пружини,повдигачи)цената е 270лири без доставката
http://www.fiesta-centre.co.uk/performa ... c-29-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
увеличава мощността с 20кс,което ме устроива + още някои работи и работата е готова
В един англииски саит намерих кит(вал,пружини,повдигачи)цената е 270лири без доставката
http://www.fiesta-centre.co.uk/performa ... c-29-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
увеличава мощността с 20кс,което ме устроива + още някои работи и работата е готова
-
- потребител
- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
- Status: Извън линия
az продължавам да събирам инфо за разпилката на моят проект и стигнах едно до вал и повдигачии усилени пружини(пружина в пружина),но от друга стрна до хибридното турбо бях чувал за него но не можах да повярвам в това което пишат значи излиза според тях че на фиестата рс турбо с поставянето на такова турбо мощността се покачва от 300-500кс
http://www.streamtuning.co.uk/Turbo%20T ... ybrid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ако няко може да каже това реално ли е наистина прави доста в исоко налягане 25psi не ми се смята но около 2.5атм
http://www.streamtuning.co.uk/Turbo%20T ... ybrid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ако няко може да каже това реално ли е наистина прави доста в исоко налягане 25psi не ми се смята но около 2.5атм
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта