Страница 1 от 1

Пак за /новия/ акомулатора 14,68 V -продължение през 2008г.

Публикувано: 26 ное 2004, 21:12
от aaleks
Проверка за износени четки вече отпадна, но има още нещо, освен куплонга с 3 проводника има още една букса с 1 проводник като я откача и пада от 14,76V на 14,67V/недостатъчно/ и май ми остава да търся нова електрона плочка /втора ръка/ ИЛИ ако сложа последователно 1 диод на изх. на алтернатора /мощен 40А/, пада ще е с около 0,7-0,6V/ май ще е по-евтино /ако го намеря на сносни стотинки/, трябва да го пробвам. :?

Публикувано: 29 ное 2004, 15:17
от mondeo
Ми честно да ти кажа - незнам. :?

:twisted:

Даааааааааааааа

Публикувано: 29 ное 2004, 21:29
от aaleks
Да, но това ще почака. Утре или в другиден ще сменям преден лагер и долен шарнир за около 20-25лв. труд /лагер SKF 77лв. и болт 28лв., маслен филтър 8лв. масло 10W40 турбо дизел 55лв. 5л за около7500км. "май се казва СЕЛЕНА"а колко литра ми трябва незнам/. :? Олеквам здраво /лв./, а за ремъци и ролки"те са 3" може би около 260лв. :cry: НО ТОВА СЪЩО ЩЕ ПОЧАКА ПОНЕ 2-3ХИЛ. КМ. :roll: ЗАТОВА НЯМА НИЩО ПО-ХУБАВО ОТ НОВАТА КОЛА :P

Re: Даааааааааааааа

Публикувано: 30 ное 2004, 02:25
от GOSPODIN
Здравей! Като ще сменяш шарнир провери и селентовите втулки на долния носач и накрайниците на кормилната щанга. Почти е сигурно , че са разбити. Ако искаш безплатна диагностика иди в Мото Пфое - макар и без голямо желание я правят. За ремъка не се безпокой - на тези коли се сменя на 120 000 км. и пак е здрав, но ако искаш да си изряден сменяй , каквото можеш :wink:

Публикувано: 30 ное 2004, 17:50
от aaleks
Да правси GO...... Селенките са евтини, около 8 и 10 лв. шарнират е занитен така че селенките ще се свалят и ще се види, а и ги има подръка. Виж за накраиника, май е здрав АМА го немам под ръка. :?

Публикувано: 15 яну 2005, 21:22
от aaleks
:x :cry: :oops: Това не е човешко, описах подробно какво съм направил с повишеното си напрежение и като натиснах преглед и ми поиска на ново регистрация и всичко по дявалите. Така че на кратко проблема е в плочката на генератора, за сега съм го побългарил с една крушка от 21W /порецаках плочката напълно търсеики повредата й, чип монтаж шиб... работа/ до като си купя нова така ще е. Тя се закрепя с 4 винта, в МП за моторкраф 62,34лв. а за друга и от друго място 28-34лв. но това ще стане след 10-15 дена. :)
P.S. Плюсът е подаден твърдо към едната четка и се управлява минуса, докато при руските е обратно, иначе щях да саместя платката с една плочка /платка/ от лада, стува 3 лв. песен, ама излезе друго!

Публикувано: 22 яну 2005, 15:26
от aaleks
Сложих новото реле-регулатор/28лв./, сега е 14.6V без консуматори а с консум. 14.67 V :? , пак не ми е по душа/14.2 V/, ама нали така го пише в описанията на Мондеото /до 14.6 V/, ще си кротувам, надявам се че няма да се прецака акомулатора след 2-3 година все пак си е нов. А сега отивам да открия нова тема :( , проблеми

Re: Пак за /новия/ акомулатора 14,68 V -продължение през 2008г.

Публикувано: 27 авг 2008, 19:04
от aaleks
Та продължението:
След 4-5-6 месеца /от смяна на рулу-регулатора/ се появи отново същия проблем - фарОвете мигат и напрежението се дига до към 14.7V - 15.5V *00101* . Вземам и си правя нови четки, защото си мисля, че слабо се притискат старите - т.е. са се по-износили--. И работата стана добре, ама само донякъде.
Абе с две думи, проблема ми е бил в износен пръстен на колектора, прорязан от Твърда частица в четката - позиция 3 , и секция 2 остава "почити" без ток, след смяна/добавяня на четки ръчно изработени нещата се оправиха. "Новите" четки 5 са по-широки от старите 4 , подложих на четкодържателя подложка 6 дебела 1мм, намалих ръбчето 8 на четкодържателя за да не опира в ротора 7 странично.
Идеята и направата ми е: част от четката да стъпи върху пръстена-секция 1 който има нормално захранване от ротора, и двете четки еднакво се преместени към ротора.
Ако нещо не е ясно питайте, че бързам сега и може много неточности да съм допуснал.

Има още за доизясняване ама пак време няма.