Пак за /новия/ акомулатора 14,68 V -продължение през 2008г.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пак за /новия/ акомулатора 14,68 V -продължение през 2008г.
Проверка за износени четки вече отпадна, но има още нещо, освен куплонга с 3 проводника има още една букса с 1 проводник като я откача и пада от 14,76V на 14,67V/недостатъчно/ и май ми остава да търся нова електрона плочка /втора ръка/ ИЛИ ако сложа последователно 1 диод на изх. на алтернатора /мощен 40А/, пада ще е с около 0,7-0,6V/ май ще е по-евтино /ако го намеря на сносни стотинки/, трябва да го пробвам. 

Последна промяна от aaleks на 27 авг 2008, 18:28, променено общо 1 път.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Даааааааааааааа
Да, но това ще почака. Утре или в другиден ще сменям преден лагер и долен шарнир за около 20-25лв. труд /лагер SKF 77лв. и болт 28лв., маслен филтър 8лв. масло 10W40 турбо дизел 55лв. 5л за около7500км. "май се казва СЕЛЕНА"а колко литра ми трябва незнам/.
Олеквам здраво /лв./, а за ремъци и ролки"те са 3" може би около 260лв.
НО ТОВА СЪЩО ЩЕ ПОЧАКА ПОНЕ 2-3ХИЛ. КМ.
ЗАТОВА НЯМА НИЩО ПО-ХУБАВО ОТ НОВАТА КОЛА 




Небойте се роби Спартак е с вас!
Re: Даааааааааааааа
Здравей! Като ще сменяш шарнир провери и селентовите втулки на долния носач и накрайниците на кормилната щанга. Почти е сигурно , че са разбити. Ако искаш безплатна диагностика иди в Мото Пфое - макар и без голямо желание я правят. За ремъка не се безпокой - на тези коли се сменя на 120 000 км. и пак е здрав, но ако искаш да си изряден сменяй , каквото можеш 

Ford Mondeo 2.0 130hp TDiC Ghia 2003, kombi ,Silver Metalik
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия




P.S. Плюсът е подаден твърдо към едната четка и се управлява минуса, докато при руските е обратно, иначе щях да саместя платката с една плочка /платка/ от лада, стува 3 лв. песен, ама излезе друго!
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сложих новото реле-регулатор/28лв./, сега е 14.6V без консуматори а с консум. 14.67 V
, пак не ми е по душа/14.2 V/, ама нали така го пише в описанията на Мондеото /до 14.6 V/, ще си кротувам, надявам се че няма да се прецака акомулатора след 2-3 година все пак си е нов. А сега отивам да открия нова тема
, проблеми


Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пак за /новия/ акомулатора 14,68 V -продължение през 2008г.
Та продължението:
След 4-5-6 месеца /от смяна на рулу-регулатора/ се появи отново същия проблем - фарОвете мигат и напрежението се дига до към 14.7V - 15.5V
. Вземам и си правя нови четки, защото си мисля, че слабо се притискат старите - т.е. са се по-износили--. И работата стана добре, ама само донякъде.
Абе с две думи, проблема ми е бил в износен пръстен на колектора, прорязан от Твърда частица в четката - позиция 3 , и секция 2 остава "почити" без ток, след смяна/добавяня на четки ръчно изработени нещата се оправиха. "Новите" четки 5 са по-широки от старите 4 , подложих на четкодържателя подложка 6 дебела 1мм, намалих ръбчето 8 на четкодържателя за да не опира в ротора 7 странично.
Идеята и направата ми е: част от четката да стъпи върху пръстена-секция 1 който има нормално захранване от ротора, и двете четки еднакво се преместени към ротора.
Ако нещо не е ясно питайте, че бързам сега и може много неточности да съм допуснал.
Има още за доизясняване ама пак време няма.
След 4-5-6 месеца /от смяна на рулу-регулатора/ се появи отново същия проблем - фарОвете мигат и напрежението се дига до към 14.7V - 15.5V

Абе с две думи, проблема ми е бил в износен пръстен на колектора, прорязан от Твърда частица в четката - позиция 3 , и секция 2 остава "почити" без ток, след смяна/добавяня на четки ръчно изработени нещата се оправиха. "Новите" четки 5 са по-широки от старите 4 , подложих на четкодържателя подложка 6 дебела 1мм, намалих ръбчето 8 на четкодържателя за да не опира в ротора 7 странично.
Идеята и направата ми е: част от четката да стъпи върху пръстена-секция 1 който има нормално захранване от ротора, и двете четки еднакво се преместени към ротора.
Ако нещо не е ясно питайте, че бързам сега и може много неточности да съм допуснал.
Има още за доизясняване ама пак време няма.
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта