Страница 1 от 2
Питания на НЕпрофесионалиста
Публикувано: 14 ное 2005, 15:55
от ru2sf
Колеги, понеже съм отскоро собсвеник на автомобил(но пък какъв) има неща за които не съм наясно.Затова предлагам нова тема.
Веднага задавам и първия си въпрос:
FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Re: Питания на НЕпрофесионалиста
Публикувано: 14 ное 2005, 17:22
от gin
ru2sf написа:FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Има комп-че

То контролира впръскването. Закарай я, кода от комп-чето може да покаже проблем, код 11 знам че е статус ОК.
Re: Питания на НЕпрофесионалиста
Публикувано: 16 ное 2005, 20:46
от Warren-G
gin написа:ru2sf написа:FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Има комп-че

То контролира впръскването. Закарай я, кода от комп-чето може да покаже проблем, код 11 знам че е статус ОК.
ако е карборатор няма!
Публикувано: 16 ное 2005, 21:29
от aaleks
Има ли коли 93' с карбуратор /т.е. да не е моно/

!
Публикувано: 17 ное 2005, 22:44
от MAD MAX
Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.
Публикувано: 18 ное 2005, 18:39
от Warren-G
aaleks написа:Има ли коли 93' с карбуратор /т.е. да не е моно/

!
ами там е работата че не знам до кога ги правят с карбуратор.. виждал съм '91 или '92 с 1.3 карбуратор..

Публикувано: 19 ное 2005, 10:17
от aaleks
MAD MAX написа:Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.
При мен не

, ама и други колеги се оплакваха от липса

Публикувано: 22 ное 2005, 14:31
от ru2sf
Ходих на диагностика в събота, но точно тогава колата работеше като фурия.Техника изказа предположение за най-вероятна причина за проблема ми някакъв датчик,който се намира под въздушния филтър и регулира оборотите.Каза да карам докато се скапе съвсем, защото смяната му е 130лв +30лв за работа.
Публикувано: 22 ное 2005, 14:41
от _SLiThER_
уау все едно гледам моя двигател на ескорта

но там където си посочил има няколко датчика, но мисля че говориш за датчика за положението на дроселната клапа
stangen беше писал за профилактиката му потърси из форума

или го намери да ти обясни

Публикувано: 22 ное 2005, 16:32
от vlad
MAD MAX написа:Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.
И при мен няма.Май правилото е ако има борд компютър, няма индикатор "резерва".Но ако на борд-компютъра имаш имаш бутон "S", за промяна на мерните единици /американски-европейски/, можеш да проверяваш доста неща, включително и колко литра бензин имаш.Става като го задържиш ок 5сек., чуваш сигнал и в лизаш в режим на тест на борд компютъра.После с еднократно натискане на S ти показва различни стойности, моментен разход, бензин в резервоара и др.
Публикувано: 24 ное 2005, 10:49
от ru2sf
Може би и да е твоя двигател, защото ползвах снимка от форума(мойта кола не е снимана),но двигателя ми същият само колата ми е зелена или както я водят в Microkat - кайманово синьо
Публикувано: 24 ное 2005, 10:52
от ru2sf
Казаха ми , че проблема може да е от вода в резервояра и да се опитам да го промия.Само че незнам къде има пробка(и въобще има ли) на резервоара за да го източа.
Публикувано: 24 ное 2005, 10:56
от ru2sf
Пепоръчайте ми добър технк на форд в София.Ще съм ви благодарен
Публикувано: 24 ное 2005, 10:56
от Brock
Проблема с вода в резервоара се решава като сипеш спирт за горене - ама пропорциите не ги знам - нека ако някой е правил "операцията" да сподели

Публикувано: 24 ное 2005, 10:58
от ru2sf
Brock снощи сипах спирт(около 50гр) и оставих колата да престои известно време и пак опитах.Този път се опита да запали.Но въпреки всичко ми се ще да промия резервоара-може да има и други боклуци
Публикувано: 24 ное 2005, 10:59
от Brock
Ами пробка няма.
Трябва да свалиш резервоара и тогава да го промиваш.

Публикувано: 29 ное 2005, 10:54
от ru2sf
Колеги! Намерих сервиз с много кадърни и честни техници.
След като ходих в сервиза преди Бриколаж в Люлин(по бул.Европа посока към околовръстното от лявата страна) и "майстора" ми каза , че няма нужда от диагностика защото нямало да покаже нищо, мой познат ме заведе в сервиз в Надежда(на гърба на Хали надежда-има и автомивка).Техника посна тест на компютъра и колата си "каза" всичко.Първия проблем се оказаха свещите.Три от четири почти не даваха искра, а четвъртата не можеше да се стегне(в лъскавия сервиз в Люлин поне това можеха да установят).Смених свещите, колата започна да пали но пак не работеше нормално.Теста показа:
код11-няма статични повреди-т.е постоянни повреди
код28-Ламбда сонда-много богата смес
код35-потенциометър на дроселовата клапа.
Техника един поп един тества всички детайли-Ламбда сонда, датчик за налягането, термо датчик и потенциометъра.Оказа се ,че тръте кабелчета към него са без изолация.Нахлузи нова изолация, проми потенциометъра с течност за карбуратори и накрая заля кабелите влизащи в корпуса на потенциометъра със силикон.Направи контролен тест и компа показа- 0 грешки.Засега колата работи перфектно.вСИЧКО ТОВА МИ СТРУВАШЕ 20ЛВ ЗА ДИАГНОСТИКА И 10ЛВ СА ПОТЕНЦИОМЕТЪРА
ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ СЕРВИЗ НА ВСИЧКИ- МНОГО КАДЪРНИ И ЧЕСТНИ ХОРАвиж картата
НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА В ЛЮЛИН ПРЕДИ БРИКОЛАЖ
виж картата
Публикувано: 29 ное 2005, 11:02
от racer11
винаги е полезно да споделиш инфо за кадърни майстори!поздравления!
Публикувано: 06 дек 2005, 13:59
от ru2sf
Оказа се , че ремонта на потенциометъра не е достатчен.Трабва да купя нов дросел-потенциометър.Кажете, ако знаете от къде в София мога да го купя по-евтино.В Мото Пфое е 226лв
Публикувано: 06 дек 2005, 14:15
от racer11
в морги...аз имам един, но вече го обещах