Страница 1 от 2

Питания на НЕпрофесионалиста

Публикувано: 14 ное 2005, 15:55
от ru2sf
Колеги, понеже съм отскоро собсвеник на автомобил(но пък какъв) има неща за които не съм наясно.Затова предлагам нова тема.
Веднага задавам и първия си въпрос:
FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?

Re: Питания на НЕпрофесионалиста

Публикувано: 14 ное 2005, 17:22
от gin
ru2sf написа:FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Има комп-че :wink: То контролира впръскването. Закарай я, кода от комп-чето може да покаже проблем, код 11 знам че е статус ОК.

Re: Питания на НЕпрофесионалиста

Публикувано: 16 ное 2005, 20:46
от Warren-G
gin написа:
ru2sf написа:FordFiesta 1.3 93г. има ли микропроцесор или там както се казва, за да я карам на стенд за диагностика?
Има комп-че :wink: То контролира впръскването. Закарай я, кода от комп-чето може да покаже проблем, код 11 знам че е статус ОК.
ако е карборатор няма!

Публикувано: 16 ное 2005, 21:29
от aaleks
Има ли коли 93' с карбуратор /т.е. да не е моно/ :wink: !

Публикувано: 17 ное 2005, 22:44
от MAD MAX
Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.

Публикувано: 18 ное 2005, 18:39
от Warren-G
aaleks написа:Има ли коли 93' с карбуратор /т.е. да не е моно/ :wink: !
ами там е работата че не знам до кога ги правят с карбуратор.. виждал съм '91 или '92 с 1.3 карбуратор.. :wink:

Публикувано: 19 ное 2005, 10:17
от aaleks
MAD MAX написа:Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.

При мен не :cry: , ама и други колеги се оплакваха от липса :(

Публикувано: 22 ное 2005, 14:31
от ru2sf
Ходих на диагностика в събота, но точно тогава колата работеше като фурия.Техника изказа предположение за най-вероятна причина за проблема ми някакъв датчик,който се намира под въздушния филтър и регулира оборотите.Каза да карам докато се скапе съвсем, защото смяната му е 130лв +30лв за работа.

Публикувано: 22 ное 2005, 14:41
от _SLiThER_
уау все едно гледам моя двигател на ескорта :lol: но там където си посочил има няколко датчика, но мисля че говориш за датчика за положението на дроселната клапа stangen беше писал за профилактиката му потърси из форума :wink: или го намери да ти обясни :lol:

Публикувано: 22 ное 2005, 16:32
от vlad
MAD MAX написа:Много се извинявам за тъпия въпрос, но има ли индикация за резерва на бензина на борд компютъра на Мондео? Благодаря предварително.
И при мен няма.Май правилото е ако има борд компютър, няма индикатор "резерва".Но ако на борд-компютъра имаш имаш бутон "S", за промяна на мерните единици /американски-европейски/, можеш да проверяваш доста неща, включително и колко литра бензин имаш.Става като го задържиш ок 5сек., чуваш сигнал и в лизаш в режим на тест на борд компютъра.После с еднократно натискане на S ти показва различни стойности, моментен разход, бензин в резервоара и др.

Публикувано: 24 ное 2005, 10:49
от ru2sf
Може би и да е твоя двигател, защото ползвах снимка от форума(мойта кола не е снимана),но двигателя ми същият само колата ми е зелена или както я водят в Microkat - кайманово синьо

Публикувано: 24 ное 2005, 10:52
от ru2sf
Казаха ми , че проблема може да е от вода в резервояра и да се опитам да го промия.Само че незнам къде има пробка(и въобще има ли) на резервоара за да го източа.

Публикувано: 24 ное 2005, 10:56
от ru2sf
Пепоръчайте ми добър технк на форд в София.Ще съм ви благодарен

Публикувано: 24 ное 2005, 10:56
от Brock
Проблема с вода в резервоара се решава като сипеш спирт за горене - ама пропорциите не ги знам - нека ако някой е правил "операцията" да сподели

:twisted:

Публикувано: 24 ное 2005, 10:58
от ru2sf
Brock снощи сипах спирт(около 50гр) и оставих колата да престои известно време и пак опитах.Този път се опита да запали.Но въпреки всичко ми се ще да промия резервоара-може да има и други боклуци

Публикувано: 24 ное 2005, 10:59
от Brock
Ами пробка няма.
Трябва да свалиш резервоара и тогава да го промиваш.

:twisted:

Публикувано: 29 ное 2005, 10:54
от ru2sf
Колеги! Намерих сервиз с много кадърни и честни техници.
След като ходих в сервиза преди Бриколаж в Люлин(по бул.Европа посока към околовръстното от лявата страна) и "майстора" ми каза , че няма нужда от диагностика защото нямало да покаже нищо, мой познат ме заведе в сервиз в Надежда(на гърба на Хали надежда-има и автомивка).Техника посна тест на компютъра и колата си "каза" всичко.Първия проблем се оказаха свещите.Три от четири почти не даваха искра, а четвъртата не можеше да се стегне(в лъскавия сервиз в Люлин поне това можеха да установят).Смених свещите, колата започна да пали но пак не работеше нормално.Теста показа:
код11-няма статични повреди-т.е постоянни повреди
код28-Ламбда сонда-много богата смес
код35-потенциометър на дроселовата клапа.
Техника един поп един тества всички детайли-Ламбда сонда, датчик за налягането, термо датчик и потенциометъра.Оказа се ,че тръте кабелчета към него са без изолация.Нахлузи нова изолация, проми потенциометъра с течност за карбуратори и накрая заля кабелите влизащи в корпуса на потенциометъра със силикон.Направи контролен тест и компа показа- 0 грешки.Засега колата работи перфектно.вСИЧКО ТОВА МИ СТРУВАШЕ 20ЛВ ЗА ДИАГНОСТИКА И 10ЛВ СА ПОТЕНЦИОМЕТЪРА

ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ СЕРВИЗ НА ВСИЧКИ- МНОГО КАДЪРНИ И ЧЕСТНИ ХОРАвиж картата


НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА В ЛЮЛИН ПРЕДИ БРИКОЛАЖ
виж картата

Публикувано: 29 ное 2005, 11:02
от racer11
винаги е полезно да споделиш инфо за кадърни майстори!поздравления!

Публикувано: 06 дек 2005, 13:59
от ru2sf
Оказа се , че ремонта на потенциометъра не е достатчен.Трабва да купя нов дросел-потенциометър.Кажете, ако знаете от къде в София мога да го купя по-евтино.В Мото Пфое е 226лв

Публикувано: 06 дек 2005, 14:15
от racer11
в морги...аз имам един, но вече го обещах